Zvažuji koupi sady pneu na Tuono a zajímají mne názory skutečných uživatelů( né testy a další marketingové tahy).
Na motorce jezdím po horských cestách, svižně, občas ostře, užívám si zatáčky, na okruh nejezdím. Poznám rozdíl mezi pneu Michelin Pilot Power, Pilot Power 2 CT a Pilot Power 3? Jedná se mi o životnost(u Power 3 udávají životnost o 20 % delší než u 2CT, což se mi nezdá), jízdní komfort, přilnavost v zatáčkách, dobu zahřátí a jízdu v dešti.
Dále mě zajímá, zda 2CT má středovou část ze stejného materiálu jako Power a boky měkčí nebo středovou část tvrdší než Power a boky jako Power??
Nepište že každý jezdí jinak a podobně, berme jednoho jezdce, jednu motorku, jednu trasu a tři různé pneumatiky. Těším se na Vaše zkušenosti :)
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?
Pilot power, power 2ct, pure power..., jsou jedny z nejlepsich sportovnich (silnicnich) gum pro strelbu za chladnejsiho pocasi (jaro, podzim), zaroven velmi dobre funguji na vode. Ovsem, jak to tak nejen u motorek byva, vzdy je neco za neco. Tzn., ze super vlastnosti uz pri 15°C nebo na vode, jsou na ukor moznosti prehrati u totalni pablby za letniho pocasi.
Pokud budes litat cele Jeseniky apod., nic bych neresil. Jenomze pokud opravdu umis zatapet a jezdil bys pouze jeden kopec nahoru a dolu (rekneme temer okruhovym stylem) pri tom letnim pocasi, mohl bys mit uz komplikace. Tyhle gumy totiz neni problem prehrat (nebal bych se rict primo utavit) na nejakem horskem useku, dokonce to nebyl problem ani na "cestaku" zx-9r. Ovsem tohle riziko prehrati plati jen za podminek, ze fakt poletis palici a das si ten svuj usek 4x a vice. Je to o tom, ze prehrata michelina (stejne jak ostatni) uz ztraci vlastnost "varovani", takze ti ujede uplne bez naznaku, muze se sice chytnout, ale taky nemusi. Na druhou stranu, pokud jezdis svizne, ale nedres kolena a moc tomu na vyjezdu netopis, tak tohle, co pisu vubec neres a v klidu si uzivej zatacky. Ta guma prestava fungovat jen za extremnejsiho pouzivani.
Co se mi u techto michelin velmi libi je, ze krasne malujou cary a to tak, ze neustale (i na rovine). Je to prave dany tim prehrivanim, ale pro efekt vyborny!
Pro rozliseni smesy sem upnu krasny obrazek. V podstate je to tak, ze stredova cast u power 2ct a pure je smes pilot power.
Vsimete si ucel pouzity gum (90% street riding a 10% track days), je to prave kvuli tomu prehrivani- Zduraznuji to jen proto, ze spousta lidi ma predstavu, jak dobre gumy pro bezne silnicni pouziti dobre funguji na dromu - nesmysl (diametralne odlisne provozni teploty). Vyse uvedene odborniky bych moc neresil, cestovni guma na sportovni motorku nepatri, tam je to prehrivani sakra rychlejsi!
Takze pro strucny souhrn.: Super guma na litani po bezne komunikaci (jedna z nejlepsich sportek na vodu), ale naprosto nevhodna na okruh nebo kdyz je nekdo magor, tak pro neustalou palbu v mistech typu (zel. brod, sedlo, buchlaky atd.) pri + - 30°C.
Tak at to lita!
Naposledy editováno 15.04.2014 09:10:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R | JeyJey80 | 4 | 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80 |
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R | honzaVTR | 9 | 21.6.2022 v 10:11 Danis |
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R | Paul-ch | 5 | 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R | Modra_Vafle | 13 | 3.3.2022 v 18:19 pies |