globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prý slabota
8.4.2014 v 00:34
Nedávno jsem si pořídil NC 750 x a najel prvních 1000 km.Já osobně si nemohu motorku vynachválit - jsem fakt nadšenej. Samozřejmě že mně hned zajímaly názory druhých a tak jsem se trošku pobrouzdal na recenzích. K mému údivu se o ní mluví jako o motorce pro začátečníky nebo jako o lepším skútru. Pánové a dámy jezdím na motorce 30 let,když pominu začátky s fichtlem nebo s Javou 250, odjezdil jsem většinu najetých km na motorkách typu CBR a rozhodně si nemyslím, že je to pro začátečníky. Je to spíš motorka pro ty co už mají rozum a chtějí si tu jízdu užít. I při jejím vzhledu má sportovně laděný podvozek, vyzkoušel jsem jí v ostrých zatáčkách brzda / plyn a myslím si, že kdo si na tom bude chtít i trochu zařádit není problém. Samozřejmě že se nebudu honit na rovince se supersportama. Mám takovej pocit, že jsme tady v Čechách ještě trošku pozadu a proto je taky pořád stále dost těch, kteří ještě nikdy neseděli ani na babetě, tatínek jim koupí hned nějaký letadlo a zbytek už si můžete domyslet sami.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota

4.3.2016 v 13:24 | Nahoru | #121
 

By mě zajímalo v čem je motor z NC snáz servisovatelnej než z Alpa/Afry? Sice srovnání karbec/stříkačka, ale ta když se ti podělá, dojel si ( to už je extrémní případ, ale někde mimo civilizaci si v háji ). Spotřebu já neřeším, dokud to nežere přes 8L


- přístup k ventilům (hlavně zadní hlava a ventilový víko u TA)
- synchronizace podtlaků (u NC odpadá)
- svíčky

 

Spotřebu já neřeším, dokud to nežere přes 8L


Já taky spotřebu neřeším - u NC-čka k tomu není důvod.
Při kochacích jízdách (kvůli kterým jsem si právě to NCčko pořizoval) po okreskách a přes vesnice si bere spolehlivě pod 3 litry na sto (konkrétně 2.7 - stejně jako u mé předchozí 250ky když jsem jí šetřil a míň než u synovy CBF 250 s karbecem).
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota

4.3.2016 v 14:00 | Nahoru | #122
Koukam ja je odpoved na mnoho radku , zase nejakej NCckar vyvetluje proc je to lepsi .
Ne ze by to nebylo jedno, ale pristup k ventilum zadniho valce je ok, napicu to je u predniho valce. (u TA)

1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota

4.3.2016 v 14:39 | Nahoru | #123
To mi připomnělo jeden příběh neskutečné spotřeby hodně pod 4 litry, se kterou se chlubil jeden clobrda na TA konfeře. Pak s ním nekdo jel na projížďku a záhada byla rozluštěna. Coural se tak, ze mu stačili kluci na Fichtlech

Naposledy editováno 04.03.2016 14:41:07

(reakce na) Prý slabota

4.3.2016 v 15:15 | Nahoru | #124
 

gugo píše: Ne ze by to nebylo jedno, ale pristup k ventilum zadniho valce je ok, napicu to je u predniho valce. (u TA)


Ono záleží na tom, co (a jak dalece) předtím demontuješ - chladič, nádrž, instalaci... A taky záleží na typu, je toho víc, TA600/650/700 u Transalpa, AT650/750 u staré (ještě vidlicové) Afriky, a podobně jsou na tom s přístupem i obě Deauvillky (stará 650 a novější 700), ale to jistě víš.

Takže bylo opravdu nutné dávat tam řadu chechtajících se smajlíků? Pomáhá to nebo to zvyšuje váhu argumentů? Mohl jsem se přece jenom upsat a v rychlosti psaní prohodit přední za zadní - nikdo nejsme neomylný.

___

Ale snad jsem se neupsal a snad mi ještě trochu paměť slouží - tady máš když tak jenom namátkou pár příspěvků o přístupu k zadnímu válci TA 700 a k jeho ventilovému víku: http://www.motorkari.cz/tema/?t=113340

- Chystám se na seřízení ventilů na 700V, ale připadá mi, že musím rozebrat půl motorky abych se k nim vůbec dostal.Můžeš mi poradit?

- Připrav se na to že opravdu musíš. A na závěr rozborky je lahůdka v podobě sundávání deklu zadního válce.

- Taky jsem to dělal po 12 tis.km. a museli plasty,nádrž,chladič-dolú. Motor jsem musel pustit z předního závěsu níž a to všechno abych zjistil že vůle jsou ok.

- Nakonec to stejně skončilo v servisu. Neměl jsem na to nervy. To zadní víko bylo k neudolani.

- Nakonec jsem to udělal po spuštění motoru z předního závěsu, ale stejně jsem dekl dolu nesundal, naštěstí šel nadzvednout tak, že z každé strany jsem se dostal na jedny ventily, v servisu u Hondy by asi zírali. Stejně by mě zajímalo, jestli se najde někdo, kdo viděl jak to dělaj ve značkovým servisu, myslím u Hondy.

- Dělal jsem to loni. Sundání zadního deklu mi trvalo asi tak 2 h. Pokud si pamatuju, pomohlo odsunutí svazku vodičů a přimačknutí (rukou) na levé straně rámu(zevnitř). S motorem jsem nijak nehejbal. Vůbec se na to znova netěším a docela zvažuju, že ten servisní interval protáhnu

- dík za informaci, tak přesně ten kabel mi tam pěkně s...., zkoušel jsem ho dát na stranu ale je tam nějak zaklipovanej a vůbec to nešlo, navíc je tam taková drátěná klema navařená na rámu, a za tu mi ten dekl zůstal nakonec viset, už jsem jí chtěl uříznout, ale nakonec jsem to udělal tak jsem psal minule


 
Tím bych tuto plodnou diskusi o předozadním víku honďáckých 52 stupňových V2 motorů uzavřel.
Hezký víkend všem bez rozdílu.
 

1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota

4.3.2016 v 15:21 | Nahoru | #125
Ty řeči o spotřebě mě taky baví. V jakýmkoliv článku, ať už v tištěných nebo online časákách recenzenti (předpokládám že to jsou lidi, kteří už mají něco odježděno) NC vychvalují, protože při jízdě na hranici schopností motoru a podvozku NC spotřeba benzínu přeleze 5 litrů, a při kochací klidný jízdě se dá dostat pod 4 litry. Takže si neumím (a možná ani nechci - brrr) představit dynamiku jízdy při spotřebě 2,67 - to není překlep, cituji starší Doviho příspěvek.

Dovi, jak to jezdíš s takhle nízkou spotřebou, to jedeš stylem "plachtění", rozjedeš na 90, vyřadíš a plachtíš, dokud rychlost nespadne pod 60 a pak se znovu rozjíždíš? Při jízdě z kopce vypínáš motor, nebo jedeš jen na neutrál?

Prý slabota

4.3.2016 v 15:24 | Nahoru | #126
tak se můžeme vrátit k tématu: NC je mrdinka dobrá tak na nákupy nebo na poštu pro důchod Za stejnou cenu se dá pořídit třeba Shiver, se kterým je spousta srandy, v režimu Rain je hodnej jak to NC a v režimu Sport se s ním opravdu dá zařádit.

Prý slabota

4.3.2016 v 15:28 | Nahoru | #127
Možná by stačilo misto Tetrisu s vikem využít ty revizní krytky. Také to není žádná slast, ale alespoň nehrozí pozdější průsak zkřehlým těsněním pod ventildeklem.

Naposledy editováno 04.03.2016 15:31:02

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota

4.3.2016 v 15:37 | Nahoru | #128
 

Dráťa píše: jak jezdíš s takhle nízkou spotřebou?


Dodržováním 50 km/v obci a 90 km/h na okreskách, pokud možno v malém víkendovém provozu. Klídek, pohoda, výletní kochačka po pěkných cestách s rozhledem po krajině, jak mi to vyhovuje.
 

(reakce na) Prý slabota

4.3.2016 v 15:41 | Nahoru | #129
vilemx> to bych snad ani nechtel videt, ja se jednou coural vychazkovym tempem asi 350 km a dal jsem to na 4.2

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota

4.3.2016 v 15:44 | Nahoru | #130

Dovi píše:  

Dodržováním 50 km/v obci a 90 km/h na okreskách, pokud možno v malém víkendovém provozu. Klídek, pohoda, výletní kochačka po pěkných cestách s rozhledem po krajině, jak mi to vyhovuje.
 



takze jako mrdal

edit: jinak stema ventilama sla tu diskuze o TA600-650 netusim kde si zasejc vzal tu 700, ale prispevek byl dlouhy co ho sem nedat. Uprime pristupnost a pracnost cehokoliv na motorce nemluvi o jejich kvalitach. Absolutne nejhorsi servis co se prace tyka je na KTM ADV 950-a vejs. A nikdo to neresi v ramci porovnavani s necim jinym.
Predpokladam ze na tom NC se taky musi sundat pul motorky nez se dostanes k ventilovymu viku.

Vysvetli me prosim jednu jedinou vec, proc kdyz tady nekdo o jakykoliv motorce napise ze to je sunka , vrak, hajtra a ja nevim jaky jeste horsi hodnoceni, tak se nad tim majitel pousmeje nebo si odplivne co ja vim, ale vice ci mene je to kazdymu i prdele. Jenom nekteri majitele NC musi nutne delat osvetu a snazit se kazdyho presvedcit o tom ze si koupili super vozidlo a lepsiho neni. Vono to totiz pak vypada ze sami pochybujete tak musite prekricet i ten svuj vnitrni hlasek ktery rika... "ty wole nemaji voni nahodou pravdu"

Naposledy editováno 04.03.2016 15:50:25

(reakce na) Prý slabota

6.3.2016 v 09:38 | Nahoru | #131
gugo> tak to já si radši přečtu technické zajímavosti od zkušených majitelů, než nic neříkající tlachy: je to vrak nebo má to koule

(reakce na) Prý slabota

6.3.2016 v 10:45 | Nahoru | #132
gugo> U vrtulí máš to samý, takovej petrumr je příklad
S tou údržbou - svíčky musíš dělat u všeho (když se dají u AT/TA iridiový, nemusí se dělat tak často), podtlaky - však to je karbec.

(reakce na) Prý slabota

6.3.2016 v 10:58 | Nahoru | #133

famfulin76 píše: Do teď mi bylo NC tak nějak u zádele přesně tak, jak mi je jedno, kdo na čem jezdí. Vzhledem k už několikátýmu tématu "mám NC a je prostě super a kdo říká, že ne, kecá" si začínám myslet, že je to fakt hrůza...



To jo, presne tohle uz jsem v nejakem oslavnem vlakne o NC psal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota

6.3.2016 v 11:05 | Nahoru | #134

gugo píše: proc kdyz tady nekdo o jakykoliv motorce napise, ze to je sunka, vrak, hajtra a ja nevim jaky jeste horsi hodnoceni, tak se nad tim majitel pousmeje nebo si odplivne co ja vim, ale vice ci mene je to kazdymu u prdele. Jenom nekteri majitele NC musi nutne delat osvetu a snazit se kazdyho presvedcit o tom, ze si koupili super vozidlo a lepsiho neni.


Nevím, na jiných, hlavně zahraničních fórech, jsem to nezaznamenal.
Ale v ČR mi to už po všech těch letech připadá jako laciné, dost omleté a poněkud únavné točení se v kruhu při zbytečném napadání, kdy se střídá akce s reakcí.



gugo píše: Uprimne, pristupnost a pracnost cehokoliv na motorce nemluvi o jejich kvalitach. Absolutne nejhorsi servis, co se prace tyka, je na KTM ADV 950-a vejs. A nikdo to neresi v ramci porovnavani s necim jinym.


"Nikdo to neřeší", tím myslíš jen sebe a některé lidi z Tvého okolí?
Nebo snad všechny majitele motocyklů KTM, i v jiných zemích, a jsi jejich mluvčím?

Nevím, jak u KTM, ale značná část majitelů ostatních značek (pravděpodobně většina z nich) více či méně tu náročnost nebo nenáročnost servisu zohledňuje. Technickou, časovou a finanční náročnost údržby neřeší jenom začátečníci (ještě jim to nedochází) a opraváři/servisy - ty z toho žijí.



gugo píše: Predpokladam, ze na tom NC se taky musi sundat pul motorky nez se dostanes k ventilovymu viku."


Předpokládáš špatně.



gugo píše: jinak s tema ventilama sla tu diskuze o TA600-650, netusim kde si zasejc vzal tu 700


Máš to zapotřebí?
Proč lžeš a překrucuješ?

Žádná diskuse tu o TA600-650 nešla. A ani tu TA700 jsem "já zasejc" nikde nevzal. Pouze jsem slušně a pravdivě odpověděl kolegovi "mara.k" na jeho slušný upřesňující dotaz, který na mne vznesl ohledně toho porovnání servisovatelnosti NC a TA700. A toho Transalpa 700 zmínil on (1.3.2016 v 19:33), a s ním jsem se taky pak o tom TA700 bavil. Plus na toho Transalpa 700 mezitím ještě reagovali Dráťa (1.3.2016 v 19:49) a vilem.x (2.3.2016 v 13:40) - i oni oba taky jednoznačně mluvili o tom TA700 a reagovali na něj.

Očekával jsem spíš, že namísto lhaní a překrucování k tomu postavíš jako chlap, přiznáš chybu (není to žádná ostuda, každý jsme omylný) a případně se omluvíš. Ale asi jednodušší urážet, snažit se zesměšňovat a SÁZET CHECHTAJÍCÍ SE SMAJLY.

(reakce na) Prý slabota

6.3.2016 v 11:16 | Nahoru | #135
Dovi> vis co nechapu, cim min na clovek co rict, tim delsi pise prispevky co ?

1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota

6.3.2016 v 12:45 | Nahoru | #136
Je toho víc, co nechápeš a co Ti nedochází - bohužel hlavně v mezilidské komunikaci.

A ohledně příspěvků, když už jsi s tím začal - Tvých 24743 příspěvků za 5 let představuje v průměru 95 příspěvků týdně. Dozajista jsi měl už skoro 25 tisíckrát taky něco velmi obohacujícího na srdci.

Prý slabota

6.3.2016 v 15:08 | Nahoru | #137
Dovi> s tím kritériem servisní náročnosti jakožto měřítkem zkušenosti majitele jsi mě docela odzbrojil. Zkus s tímto argumentem agitovat va prospěch NC třeba na srazu DOG, nebo jak se ten Ducati klub jmenuje

(reakce na) Prý slabota

6.3.2016 v 15:13 | Nahoru | #138

Palomoto píše: prostě je to slabota a tímhle to nezměníš



no jo nooooooooooo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota

6.3.2016 v 21:23 | Nahoru | #139

Dovi píše: Je toho víc, co nechápeš a co Ti nedochází - bohužel hlavně v mezilidské komunikaci.

A ohledně příspěvků, když už jsi s tím začal - Tvých 24743 příspěvků za 5 let představuje v průměru 95 příspěvků týdně. Dozajista jsi měl už skoro 25 tisíckrát taky něco velmi obohacujícího na srdci.



To vis , hlavne nemam zapotrebi drzet se NC jak hovno kosile.

(reakce na) Prý slabota

11.3.2016 v 06:49 | Nahoru | #140

gugo píše: To vis , hlavne nemam zapotrebi drzet se NC jak hovno kosile.



NC, nebrat. Takový Fazerek se 110 kw, toje masoooooo. Jsem z něho nadšený a konečně mašina co trochu jede. Ha haaaaa.

(reakce na) Prý slabota

11.3.2016 v 07:30 | Nahoru | #141

Dovi píše:  

Dodržováním 50 km/v obci a 90 km/h na okreskách, pokud možno v malém víkendovém provozu. Klídek, pohoda, výletní kochačka po pěkných cestách s rozhledem po krajině, jak mi to vyhovuje.
 


tak málo nejezdím ani já v autě a přijde mi, že jedu na kochačku

1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota

11.3.2016 v 23:22 | Nahoru | #142
Já taky jezdím s motorkou 50 obec a 80 mimo obec. Ale jen když jí mám na vleku za autem Jo a auto mi pak žere 5,7/100, alébrž nemůžu mít rozežraný auto, když mám rozežranou motorku

Naposledy editováno 11.03.2016 23:23:08

(reakce na) Prý slabota

12.3.2016 v 00:30 | Nahoru | #143

Dráťa píše: Já taky jezdím s motorkou 50 obec a 80 mimo obec. Ale jen když jí mám na vleku za autem Jo a auto mi pak žere 5,7/100, alébrž nemůžu mít rozežraný auto, když mám rozežranou motorku


Prý slabota

12.3.2016 v 00:30 | Nahoru | #144
Na 50/90 stačí Honda PCX 125, na to netřeba motocyklu. Dneska byla na Visordown.com k článku o pyrátovi, kterého místní britští pomahači 3 hodiny naháněli i vrtulníkama, aby jim zmizel v nákupním centru, pěkná diskuze. Vynikal jeden příspěvek. V článku totiž stálo, že dotyčný jel místy i 100 mph/h. Tak tam někdo psal: "Páni!! 100 mph/h!! Doufám, že až ho chytí, řeknou mu, že Gsx-R má víc než 2 rychlosti."

(reakce na) Prý slabota

12.3.2016 v 07:40 | Nahoru | #145

Dovi píše:  

Dodržováním 50 km/v obci a 90 km/h na okreskách, pokud možno v malém víkendovém provozu. Klídek, pohoda, výletní kochačka po pěkných cestách s rozhledem po krajině, jak mi to vyhovuje.
 



takový co překáží na silnicím i přeložený avii by jsem vystřelil ze zeměkoule,spotřeba pod tři litry,to nejde ani říct že je to v prdeli,tohle už je dva metry za prdelí,že se na to nevysereš,kup si plachťáka ten se mrdá za dara

2 reakcí na tento příspěvek Prý slabota

12.3.2016 v 09:13 | Nahoru | #146
Výhodu pocítiš ak niekedy zavítaš k nám na divoký východ, v každej uličke zelený panák s radarom, keď pôjdeš na NC, zelený panák bude s dlhým nosom - nemá čo namerať. Takže za mňa
Vtedy budeš rád že nie si na GSX-R.

(reakce na) Prý slabota

12.3.2016 v 13:15 | Nahoru | #147

kilix píše: Výhodu pocítiš ak niekedy zavítaš k nám na divoký východ, v každej uličke zelený panák s radarom, keď pôjdeš na NC, zelený panák bude s dlhým nosom - nemá čo namerať. Takže za mňa
Vtedy budeš rád že nie si na GSX-R.


Tak ono i na tom NC můžeš jet přes limit, takže tohle je podle mě výstřel do prázdna ..

1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota

30.5.2016 v 17:44 | Nahoru | #148
A už jste viděli NC750X (2016) - http://www.honda.cz...6/specification.html
A vzhledem k tomu, že letos z výroby budou dostupné až někdy v říjnu, tak to asi bude fakt propadák!
Sice doufám, že skončím u Yamaha Tracer900, ale na tom NC-čku se nejede vůbec špatně.
Ze zvědavosti jsem to vyzkoušel a doporučoval bych to všem blábolilům, kteří o tom píšou ty bláboly bez vlastní zkušenosti.
Pro normální jízdu po okresních silnicích naprosto dostačují (dobrý zátah odspodu, dobrá ovladatelnost).
Od 170 už ale chybí výkon. Celkově však fajn.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota

30.5.2016 v 17:48 | Nahoru | #149
Lustjape> neni pro normalni jizdu po okresnich silnicich dostacujici i skoda 120 ? Nebo favorit ?

1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota

30.5.2016 v 18:26 | Nahoru | #150
Ale jo,ja to i chapu-ja mam stejne pozadavky na auto jako NCckari na moto-me u auta staci 4kola,volant a aby jelo,nic vic.mi netreba,je to jen nudny stroj na jezdeni do prace.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X skulo 2 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD
Řazení bez spojky (Honda NC750X - 2... [1, 2, 3] Honda NC 750X ok4rm 73 31.1.2024 v 11:22 assassin


TOPlist