E: vidím, že si z vepřova jesi ti ten motor strašně překáží, tak tě ho klidně zbavím :)
Naposledy editováno 05.04.2014 12:41:23
Naposledy editováno 05.04.2014 15:09:13
jawarmaniak píše: Jen tak mimo soutěž - na tom kole tě nesmí chytit pak policajti. Motokolo může mít motor do 50ccm a 1kW výkonu, což Pionýr jaksi nesplňuje. Pak to již není motokolo, ale moped se vším, co k tomu patří - registrace, povinné ručení, OTYPOVÁNÍ státní zkušebnou... Je to, jako by sis postavil vlastní auto a jezdil s ním bez jakéhokoliv schválení po silnici. Navíc takový motor, pokud bude i s převodovkou, je na kole sebevražda. Kde máš brzdy? Mám na kole bicyklový motor Zündapp Combimot KM48 bez převodovky, takže je napojený na přímo od primárního převodu. Dokáže se rozjet přes 35km/h a už tak to bývá někdy o hubu. Nechci vidět, co by udělala 21čka s kolem, když už v motorce se dokáže rozjet na 70tku.
S tou rychlostí to zase nebude tak hrozné.Jel jsem asi přede dvěma roky za kolařem,sice z kopce,ale valil ho 90km/hod,měl silniční kolo.Vítězslav_Máří píše: S tou rychlostí to zase nebude tak hrozné.Jel jsem asi přede dvěma roky za kolařem,sice z kopce,ale valil ho 90km/hod,měl silniční kolo.
Něco jiného je rozjet to z kopce po rovince a pak pomalu setrvačností zase zpomalit jízdou do kopce a něco jiného, když se to splaší a letí to kopec nekopec. Uvědom si, že ten motor tahá krom jezdce i 65kg chassis. Když to dáš na kolo vážicí tak 10kg, tak je to vražda. To nepobere ani ta guma na zadním kole. Nechci vidět, když budeš potřebovat zabrzdit. Doufám, že špalkama na ráfek. Když máš na kole daný motor, tak se ti zvyšuje průměrná rychlost, na kterou musíš podvozek upravit. Na běžném kole těch 40-50km/h jednorázově dosáhnout můžeš, ale běžně jezdíš jen kolem těch 25km/h. S motorem na těch 25km/h vlastně teprve začínáš. A běžně se pohybuješ rychleji. S pinďourem pak začínáš na té padesátce.
Nad tímhle je potřeba se zamyslet...
Důle byla křižovatka tvaru "T".
Po tem sjezdu sem byl tak zblblý, jak kdyby mě nekdo vysypal na hlavu pytel erteplí.
Na té křižovatce sem nebyl schopný provést jakýkoliv manévr, krom mírného zpomalení. Zahučel sem dršťmo vpřed do škarpy plné splašků a metrových kopřiv.
Ano, Vondřichové a jim podobní motocykloví pionýři asi byli tvrdí hoši, když se na hřmotných strojích s bicyklovými rámy řítili po prašných cestách na směšných "pneumatikách" stovků...
Já bych tam ani to kolo z pincka nedával...abych si užil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |