hledal jsem, ale žádný pořádný informace nenašel.
Máte někdo zkušenosti s novou pryží Pirelli angel GT? Chci to dát na SVčko 650. O výdrž strach nemám, už i starší generace ST ji měla slušnou podle informací, co jsem našel.
Zajímají mě spíš vlastnosti. Rychlost ohřátí a hlavně přilnavost té pryže. Rád se svezu v zátáčkách a často s partou strávíme odpoledne v jednom zatáčkovitém úseku, kde pilujeme techniku jízdy. Na druhou stranu nehodlám měnit gumu každých 3000km a letos plánuju trip k moři.
Všude čtu, že kupovat sportovní lepivku je nesmysl. Že každá nová cestovní guma zvládne bez problému klopit až na hranu. Tak jak je to? :)
Teď tam mám Pirelli Diablo - jsou už postarší (rok výroby 2010) a teda co se týče přední gumy, tak jistota moc nebyla. Předek mám sjetej 5mm od hrany gumy (rozměr 120/60 r17), ale ta guma už byla na hraně přilnavosti v tomhle stylu jízdy a občas mě nepěkně vyškolila. Proto bych byl nerad, kdybych koupil novou sadu a chovalo se to stejně.
Díky :)
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
Co je ovsem naprosto perfektni a prevysuje to vsechny gumy co sem zatim zkusil je chovani na mokru. To je fakt pecka. Gumy do kraje nesjedu, protoze se driv dostanu do kontaktu s vozovkou bocni kapotazi (neduha blackbirdu), ale kapotazi skrtam i kdyz je mokro. Ta guma je na mokru proste perfektni. Osobne bych uvital kdyz by byla na prostredku trochu vyssi a s mekci smesi. Protoze perfektni je hlavne v naklonech. Ten primej smer neni nic moc a kdyz na mokru zaberu tak se mi stane ze mi zadni kolo ujede. Brzdeni mi pocitove prislo ze se se Z8 brzdilo lepe nez s GT ,ale jakejkoli podkluz pri brzdeni i na mokru se mi s GT nestal. Takze to je asi dostatecne.
Se Z8 sem se na vode necitil tak dobre jako s GT.
Srovnavam se Z8 protoze to byla predesla guma. Ty ostatni nemam v tak zive pameti, proto je uz nezminuju. U Z8 se mi stalo neco podobneho jako Krejzovi "post59" akorat ve vetsim meritku a take pri smyku do zatacky. Proto sem zkusil GT. a doufam ,ze se takove odtrzeni smesi jako u Z8 konat nebude.
Uvital bych na prostredku gumu vice do spicky aby se lepe zatacelo a zaroven by se tim vyresil prokluz v primem smeru pri akceleraci. Bezne to nevadi ,ale kdyz me to rozhodilo v kolejich kdy me pak zacal zadek tancovat po cele silnici, to uz tak super nebylo.
takze ma sve plus i minus jako kazda guma a je podstatne co uprednostnis..podle me SS guma na beznej provoz nema smysl, protoze jezdit tak aby si Ss gumu vyuzil tak pak jezdis jak hovado a koledujes si akorat o prusek ,kterej zaplatis akorat ty.
Takze na jizdu po beznejch silnicich bohate staci jakakoli cestovni guma. nepotkal sem gumu ktera by nesla sjet do hrany prakticky na jakemkoli stroji. Holt pokud ams stare puky tak s tema to uz jde blbe :D Tak preju dobrou volbu. S Gt podle me ,ale neprohloupis.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 21 | Dnes v 19:22 Kohlstein |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |