Dokončuji před výjezdní servis a řekl jsem si, vyměním svíčky, když už u toho jsem.
Ale zase... jedno velke ALE! Nemůžu se dostat ke svíčkám. 2 jsem vyměnil ale další 2 jsou tak utopene, že se tam s klasickým klíčem na svíčky nedostanu.
Poradíte mi prosím? Jsem z Opavy, tak kdyby byl nekdo poblíž (do 30km) a měl na půjčení, přijel bych si hned
dík. .
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin výměna svíček
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin výměna svíček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin výměna svíček
Další věc co mě dost vyděsila byla, když jsem utahoval nové svíčky tak ta podložka na nich se při utahování zmáčkne aby těsnila což jsem nevěděl a při utahování se to projevilo jako když je strhlý závit ......a aby toho nebylo málo tak jsem si ulomil ovládaní kohoutku
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin výměna svíček
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin výměna svíček
2 reakcí na tento příspěvek Africa Twin výměna svíček
Ale abych taky přidal něco k pobavení do kotle, tak já jsem si prvně ten klíč vyrobil. Vzal jsem starý klíč na svíčky ze starého benzínového zahradního traktůrku. Ten svíčák jsem odřezal od úchytu a měl jsem síčák tak akorát. Jen neměl tu gumičku a byl o něco širší, tak já borec si řikam, to půjde, vzal jsem 2kg kladivo a sklepal ho tak, aby to vycházelo přesně na tu svíčku. Z druhé strany toho klíče jsem dal imbus (ten jsem si taky říznul, aby byl rovně) a na něj nasadil račnový kloubák a pak už jsem si hrál s dalším po domácku vyrobeným klíčem do toho kloubáku. Já vůl jsem si nepovolil levý chladič, takže kdo kdy měnil svíčky na AT tak ví o čem mluvím. Ejhle, podařilo se mi vyšroubovat tu starou svíčku ven. Radostí plný eufórie tasím novou svíčku z krabičky a dávám ji do té hluboké díry v motoru. Říkám si, tak jak to utáhnu, tak tu už nikdo nikdy nevytáhne, leda že by vytáhl motor. Při utahování jsem si totálně pořezal klouby na levé ruce o chladič a po 45minutách kur****ní jsem ji konečně dotáhl(aspoň jsem si to myslel).
Přišel ten okamžik, když s pocitem dobře odvedené práce nasazujete fajfku. A ona tam nejde... Říkám s proč? Co je špatně? žeby špatné svíčky? Ale ty ostatní 3 přeci šli krásně nasadit... Já totiž zapomněl z té svíčky sundat v mém případě kovovou krytku kontaktu svíčky. Pak jsem si myslel, že si hodím mašlu, po hodině a půl jsem tu "utáhnutou" svíčku vytáhl ven, šlo to odšroubovat po čtvrtotáčce elektrikářskýma klešťama, vůbec nebyla utáhnutá. Ještě že jsem ten koneček zapomněl sundat, bo by to asi nedopadlo dobře.
Pak jsem na kole zajel do toho servisu (měl jsem totální štěstí, že tam zrovna byl servisák. Bylo to totiž v neděli, kutil na svoji motorce), tam jsem si půjčil klíč, pak odšrouboval levý chladič, jen 5 šoubků a pak už to šlo jak po másle. Do večera jsem měl mašinu komplet složenou a hned ji jel projet.
Tojď mé story pro zasmání
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin výměna svíček
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin výměna svíček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin výměna svíček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin výměna svíček
Samcheater píše: wáca - expert :D fakt dobrý... ale jasně, já jsem se s tím taky nadrbal a nakonec jsem to vyměnil. Půjčil jsem si klíč v dílně a s tím už to šlo...
Ale abych taky přidal něco k pobavení do kotle, tak já jsem si prvně ten klíč vyrobil. Vzal jsem starý klíč na svíčky ze starého benzínového zahradního traktůrku. Ten svíčák jsem odřezal od úchytu a měl jsem síčák tak akorát. Jen neměl tu gumičku a byl o něco širší, tak já borec si řikam, to půjde, vzal jsem 2kg kladivo a sklepal ho tak, aby to vycházelo přesně na tu svíčku. Z druhé strany toho klíče jsem dal imbus (ten jsem si taky říznul, aby byl rovně) a na něj nasadil račnový kloubák a pak už jsem si hrál s dalším po domácku vyrobeným klíčem do toho kloubáku. Já vůl jsem si nepovolil levý chladič, takže kdo kdy měnil svíčky na AT tak ví o čem mluvím. Ejhle, podařilo se mi vyšroubovat tu starou svíčku ven. Radostí plný eufórie tasím novou svíčku z krabičky a dávám ji do té hluboké díry v motoru. Říkám si, tak jak to utáhnu, tak tu už nikdo nikdy nevytáhne, leda že by vytáhl motor. Při utahování jsem si totálně pořezal klouby na levé ruce o chladič a po 45minutách kur****ní jsem ji konečně dotáhl(aspoň jsem si to myslel).
Přišel ten okamžik, když s pocitem dobře odvedené práce nasazujete fajfku. A ona tam nejde... Říkám s proč? Co je špatně? žeby špatné svíčky? Ale ty ostatní 3 přeci šli krásně nasadit... Já totiž zapomněl z té svíčky sundat v mém případě kovovou krytku kontaktu svíčky. Pak jsem si myslel, že si hodím mašlu, po hodině a půl jsem tu "utáhnutou" svíčku vytáhl ven, šlo to odšroubovat po čtvrtotáčce elektrikářskýma klešťama, vůbec nebyla utáhnutá. Ještě že jsem ten koneček zapomněl sundat, bo by to asi nedopadlo dobře.
Pak jsem na kole zajel do toho servisu (měl jsem totální štěstí, že tam zrovna byl servisák. Bylo to totiž v neděli, kutil na svoji motorce), tam jsem si půjčil klíč, pak odšrouboval levý chladič, jen 5 šoubků a pak už to šlo jak po másle. Do večera jsem měl mašinu komplet složenou a hned ji jel projet.
Tojď mé story pro zasmání
Ahoj; dobrá příhoda .
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin výměna svíček
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |