Máte někdo , prosím osobní zkušenost s tímto modelem?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0
FiZzeR píše: ... true
To radši budu jezdit s třílitrem za deset
JO
A budeš platit jen výměnu olejů, filtrů a brzdy
A ropáci budou vesele měnit spojky, turba, DPF, oleje, filtry, brzdy...a pak zase všechno po roce dokolečka dokola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0
Sisina píše: JO
A budeš platit jen výměnu olejů, filtrů a brzdy
A ropáci budou vesele měnit spojky, turba, DPF, oleje, filtry, brzdy...a pak zase všechno po roce dokolečka dokola
Máš asi dost zkreslený představy o těch dobrých naftových motorech...
Bych mohl argumentovat, že benzíňáky jsou nahovno, ptž se serou TSÍčka v koncernu...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Outback 3,0
Sisina píše: JO
A budeš platit jen výměnu olejů, filtrů a brzdy
A ropáci budou vesele měnit spojky, turba, DPF, oleje, filtry, brzdy...a pak zase všechno po roce dokolečka dokola
Tak nevim o nikom kdo by na oktávce musel tyhle věci (spojku, turbo atp.) měnit každej rok, ani dva. A protože těhle aut u nás a i ve světě jezdí tolik, tak samozřejmě i já znám desítky lidí, co je mají. Mě je srdečně jedno kdo čím jezdí, ale i u mýho malýho nájezdu kolem 20k km ročně se mi prostě víc vyplatí ta ropáková oktávka. Pokud chce někdo silnýho benzína, neberu mu to, je to samozřejmě jeho věc.
Jenom k těm nákladům na palivo:
1) když mi auto bude žrát 11 litrů benzínu ... při mým počítaným nájezdu 20k km za rok je to 79 200,- Kč za palivo (počítal jsem benzín 36,-, u nás neni úplně draho)
2) oktávie 1.9 TDi mě v průměru těch 4,5 litru žere, mám zpátky DPH, takže naftu lehce pod 29,-Kč, čili při 20k km za rok je to 26 100,- Kč na palivo. Rozdíl činí 53 100,-Kč ročně. Kdybych ročně měnil já nevim co všechno navíc oproti benzíňáku, 53 100,- to rozhodně nestojí.