paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Gixxer 6 vs 7,5
Čaute, projel sem tu tisíce vláken a stejně sem se rozhod napsat svůj problém a obrátit se na Vás všeci s žádostí o radu :D
Dal jsem dohromady prachy a chci koupit gixxer K4-K5 a nevim, jestli 6ku nebo sedmpade.
Povětšinou jezdim s batůžkem, ale když jedu sám, tak si rád zajedu pilu, na což mi už můj 6kovej bandit nestačí :D 80 % všech projížděk ale budem absolvovat ve dvou. Chci raketu, ale ne zas aby mi při každym otočení heftu šlo kolo do nebes. Na dlouhý vejlety do ciziny ponechám bandasku, takže budem absolvovat vejlety jenom kolem komína, žádný štreky. Bohužel nemam možnost se na těhle strojích svíst a proto by mě zajímalo, co byste doporučili. O litru vůbec nepřemejšlim, do toho nepůjdu 100%. Chtěl bych vědět od těch, co na těhle strojích jezděj, jestli má smysl kupovat šestku, nebo se mi na tohle ježdění hodí víc 750. Primární otázka tedy zní, originálně , koupit 600 nebo 750? :D díky za názory

1 reakcí na tento příspěvek Gixxer 6 vs 7,5

13.4.2014 v 12:07 | Nahoru | #1
Měl jsem 600, 650, a 2x 750 GSXR.
Slezl jsem z SV, za pár let z Horneta a bylo mi to málo, o GSXR600 jsem vůbec neuvažoval (Hornet měl lehce shozený RR motor, ale stejně to nejede -GSXR6 asi pojede líp, ale myslím, že ne dle mích představ) a koupil rovnou 750. Po sezóně, že pořídím skoro nový stroj a opět 750 o litru jsem přemýšlel asi minutu. Za 1 i 750 těžce nevyužitá a za 2 když jsem toho mastodonta viděl a k tomu ty dva strašný výfuky, přišlo mi to spíš jako cesťák než-li supersport.
750 táhne hned odspodu, nevím proč tu někdo píše, že se musí točit na 8 aby se rozjela, nesmysl. Výhoda je, že nemá tendenci zvedat se, až neuvěřitelně je přilepená k zemi. Lidi z okolí mi říkali, že nechápou jak se to může tak brutálně rychle rozjíždět, ale přitom se neodlepovat od vozovky. Odpověď je jednoduchá, očividně může. Na původní jsem měl sériové potrubí a přišlo mi to OK, nyní je tam laděný potrubí i s koncovkou, zadní stupačky odmontovaný (jsou tam k ničemu) a je z toho celkem raketka. Nyní o lenosti vespod nemůže být řeč už vůbec.
Co se týká jízdy ve dvou, tak si myslím, že je to naprosto nevhodný motocykl pro tento účel.
-Někdy se zkusím svézt na litru, abych byl v obraze, ale pro 1 mi to přijde zbytečně obří, pokud jezdíš ve 2, asi bych o něm uvažoval. Jinak sehnat solidní 750 je celkem běh na dlouhou trať, původní jsem sháněl 0,5 roku, nynější skoro rok.
- Známý hodně vychvaloval Yamahu FZ1 pro jízdu ve 2.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixxer 6 vs 7,5

13.4.2014 v 12:43 | Nahoru | #2
Mopadge>

1) Ve spodnich otackach to moc netahne..to je pravda..samozrejme je to o zvyku, ale neni to zadna bestie.
2) Tendenci zvedat se ma podle toho, jak na ni jezdis..lidi kolem ti to rikali proto, ze o motorkach toho asi moc nevi a tys tomu asi moc nenakladal.
3) Neni to gauc, ale na svizne vyjizdky je pro dva uplne v pohode
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist