globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
Úprava středové plošky na zadní pneumatice.
To že se na naších pneumatikách u všech cestovních motorek vyskytují vyjeté středové plošky na zadní pneumatice není nic nového, ale jak se tohoto neduhu zbavit? Jednoduše!!
Postav motorku na centrální stojan nebo na kolíbku. Nachystej si posuvné měřítko s hloubkoměrem, rašpli na dřevo a pilník na železo s velkýma zubama (ubírák). Nastartuj, zařaď 3 rychlostní stupeň. Madlo rašple proti směru otáčení kola, přilož k zadní pneu a od kraje stahuj směrem ke středu gumy. Stejný postup opakuj z opačné strany. Vše opakuj tak dlouho než se středové plošky zbavíš. Postupně vše kontroluj hloubkoměrem v posuvném měřítku tak aby odvodňovací drážky měly po celé své délce stejnou hloubku.
Jakmile budeš mít plošku pryč, tak pneu lehce zahlaď pilníkem na železo.
Ploška je pryč, a zároveň se ti obnoví ideální jízdní vlastnosti v náklonech do zatáček.
Mám to odzkoušené. Pro pořádek, používám pneumatiky Roadsmart 2 přední i zadní.
Funguje to skvěle.
Ahoj a krátký zbytek zimy.

Naposledy editováno 18.08.2016 15:12:56

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

9.2.2014 v 11:32 | Nahoru | #1
gugo> Nemam pruh a ani plošku, ale nelíbí se mi, že z Fantoma všichni dělaj blbce, ale nikdo vlastně nepopsal žádnej reálnej problém, proč by to neměl dělat. Jen si tu všichni honěj trika a navzájem se plácaj po zádech jaký jsou borci. Fantom hodil návod pro kutily, který maj problém s ploškou na středu dezénu. Ploška znatelně zhoršuje jízdní vlastnosti a on ji umí odstranit a zachovat tak vlastnosti, který má guma mít, a místo toho, aby mu někdo poděkoval, někdo ho poplácal po zádech a někdo doplnil, že je potřeba při tom dávat pořádně bacha, tak si z něj akorát všichni dělaj prdel a plkaj úplný kraviny o tom, že vyhazuje peníze, kurví gumu a že je sebevrah. Mě to přijde smutný, že ze sebe ty lidi takhle dělaj voly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

9.2.2014 v 11:41 | Nahoru | #2
pylot> Je to nebezpečný. 99x se nic nestane a po 100 to někomu hodí rašpli do krku nebo chytne rukáv. Určitě je to snadno proveditelný a funguje to o tom žádná, ale radit to někomu? To je jako s čistěním řetězu přes zaplej motor. Sice asi ne až tak riskantní, ale stejně...

I u soustruhu na dřevo to máš tak, že si nástroj zapřeš a máš to přes odpovídající páku, tady to máš volně v ruce, spousta lidí udělá jednu chybu a už to nejde vrátit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

9.2.2014 v 11:43 | Nahoru | #3

pylot píše: gugo> Nemam pruh a ani plošku, ale nelíbí se mi, že z Fantoma všichni dělaj blbce, ale nikdo vlastně nepopsal žádnej reálnej problém, proč by to neměl dělat. Jen si tu všichni honěj trika a navzájem se plácaj po zádech jaký jsou borci. Fantom hodil návod pro kutily, který maj problém s ploškou na středu dezénu. Ploška znatelně zhoršuje jízdní vlastnosti a on ji umí odstranit a zachovat tak vlastnosti, který má guma mít, a místo toho, aby mu někdo poděkoval, někdo ho poplácal po zádech a někdo doplnil, že je potřeba při tom dávat pořádně bacha, tak si z něj akorát všichni dělaj prdel a plkaj úplný kraviny o tom, že vyhazuje peníze, kurví gumu a že je sebevrah. Mě to přijde smutný, že ze sebe ty lidi takhle dělaj voly.



Jestli tohle myslis vazne, tak se poradne zamysli. Co udela roztocena guma pri styku s raspli? Co kdyz se rasple kousne a vylitne? Jak docilis spravneho radiusu pneumatiky? Co udela motorka s bezicim motorem a roztocenym kolem, kdyz to zadni stojan nevydrzi?

Celej tenhle navod je neskutecna picovina a perfektni navod jak zkurvit gumu, zkurvit motorku, ublizit si na zdravi a nabourat si garaz zevnitr

(reakce na) Úprava středové plošky na zadní pneumatice.

9.2.2014 v 12:00 | Nahoru | #4

pylot píše: gugo> Nemam pruh a ani plošku, ale nelíbí se mi, že z Fantoma všichni dělaj blbce, ale nikdo vlastně nepopsal žádnej reálnej problém, proč by to neměl dělat. Jen si tu všichni honěj trika a navzájem se plácaj po zádech jaký jsou borci. Fantom hodil návod pro kutily, který maj problém s ploškou na středu dezénu. Ploška znatelně zhoršuje jízdní vlastnosti a on ji umí odstranit a zachovat tak vlastnosti, který má guma mít, a místo toho, aby mu někdo poděkoval, někdo ho poplácal po zádech a někdo doplnil, že je potřeba při tom dávat pořádně bacha, tak si z něj akorát všichni dělaj prdel a plkaj úplný kraviny o tom, že vyhazuje peníze, kurví gumu a že je sebevrah. Mě to přijde smutný, že ze sebe ty lidi takhle dělaj voly.


Chlape to nemyslíš vážně.Blbce ze sebe udělal tím co tu napsal a jak pak reagoval nikdo tu nepíše jakej je borec,jen to co píšeš ty.Že nemají plošťky takový aby s tím museli něco dělat.Nikdo ho za takovej "nápad" nepochválí,s tím nepočítej.Protože tohle je klasická úprava někoho kdo neví o co go. A ty ho ještě obhajuj,zkus ten jeho návod když se ti to tak líbí a pak zkus jet svoje běžný tempo.Dej nám zpětnou vazbu jak to dopadlo a budem se o tom bavit normálně.
Proč to nemá dělat: 1.nemáš tak přesný ruce abys tu gumu zakulatil tak dobře aby to nezhoršilo jízdní vlastnosti v náklonu.
2.Jak víš jak hluboko si můžeš troufnout to ubrat?když bude velká plošťka tak tu gumu můžeš docela oslabit?ne?
3.Tohle se dá vyřešit 2.nebo 3.směsovkou,nebo stylem jízdy.
4.Bezpečnost nevyjímaje!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
výkon dynama Suzuki GSX 650 F radunahk 19 25.11.2021 v 13:44 odgin
Suzuki GSX 650 F sklíčko blinkru Suzuki GSX 650 F Lisus 0 21.4.2021 v 14:16 Lisus
Seřízení ventilových vůlí Suzuki GSX 750 F, Suzuki GSX 650 F, Suzuki GSX 750 K... CZmarty 7 16.1.2021 v 20:17 TomARC
omezení Suzi na 35kw z 63kw Suzuki GSX 650 F Lisus 15 17.8.2020 v 20:36 Lisus


TOPlist