globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda VT750CShadow(1984) vs.HondaVT800Shadow(1988)
1.2.2014 v 16:07
Zdravím, mám možnozt koupit jednu z těchto dvou motorek, která je podle vás lepší (slabé i silné stránky)- mám rád staré choppery, ale nevím kterou z nich si vybrat a moc informací jsem o nich nenašel.

Honda VT750CShadow(1984) vs.HondaVT800Shadow(1988)

1.2.2014 v 16:27 | Nahoru | #1
Počkej, až se ti ozve DOVI, ten o Shadowkách ví mnoho.

1 reakcí na tento příspěvek Honda VT750CShadow(1984) vs.HondaVT800Shadow(1988)

1.2.2014 v 17:13 | Nahoru | #2
Obojí jsou opravdu babičky,ale jsou to celkem držáky,jen myslím,že ta VT 800 je už dost velký exot a bude problém s díly na opravu.Na tu 750 to asi bude lepší.

Honda VT750CShadow(1984) vs.HondaVT800Shadow(1988)

1.2.2014 v 19:01 | Nahoru | #3
šel bych spíše do novějšího ročníku VT 750

(reakce na) Honda VT750CShadow(1984) vs.HondaVT800Shadow(1988)

1.2.2014 v 20:44 | Nahoru | #4

Vítězslav_Máří píše: Obojí jsou opravdu babičky,ale jsou to celkem držáky,jen myslím,že ta VT 800 je už dost velký exot a bude problém s díly na opravu.Na tu 750 to asi bude lepší.


Viděl bych to taky tak.
800 spolu se 700 byly dočasné modifikace určené zejména pro americký trh, když se v té době měnily dovozní cla a předpisy.

Jinak ale tyto nejstarší verze (Shadowky se vyrábějí už přes 31 let) měly výkonnější motory (nevlezou se do 35 kW limitu) než dnešní verze, ale mají kardan na rozdíl od pozdější produkce.
Ke kardanu se Shadovky VT750 vrátily zase pak až od roku 2004 včetně.

A jak píše Goldi, orientoval bych se raději (pro jistotu - menší riziko nějaké pasti) spíš na novější, samozřejmě pokud není člověk přísně limitován penězi.





Honda VT750CShadow(1984) vs.HondaVT800Shadow(1988)

1.2.2014 v 21:23 | Nahoru | #5
Díky všem za radu, to Dovi: To že se nevejdou do 35kw mi až tak nevadí a pěněězma jsem limitován celkem dost- přece jen i Shadow 125 z +- 95. stoji skoro vic než tyhle dvě.
Měly by mít najeto do 40000 (jsou na tipmoto) ale upřímě o tom dost pochybuji.

Honda VT750CShadow(1984) vs.HondaVT800Shadow(1988)

2.2.2014 v 00:38 | Nahoru | #6
Tak jsem se tam na ně kouknul a abych pravdu řekl,jsou lehce pod 50 tis kč.Za ty peníze koupíš VT 600 a asi si i pojezdíš.Jasně je to slabší,ale koupíš na to díly oproti těm starším,kde je budeš shánět na Ebai.A ta 600 nemá kardan.

Honda VT750CShadow(1984) vs.HondaVT800Shadow(1988)

3.2.2014 v 11:09 | Nahoru | #7
 
Včerejší a dnešní PM k tomuto tématu:

 
******, Včera v 10:16

Honda VT750CShadow(1984) vs.HondaVT800Shadow(1988)

Neviem , kto robil ten prierez históriou modelov VT , ale chýbajú tam napríklad :
VT 250 : http://www.motorcyc...001/_/R-NXGN-3104963

a VT 400 , u nás známy ako Shadow , vo svete aj pod označením Steed : https://www.google.sk/#q=honda+steed+400
400-vky sa totiž kvôli japonskej legislatíve vyrábali a vyrábajú pre ich trh , niečo sa predávalo v Austrálii , GB , v podstate hlavne ostrovné krajiny , aj Cyprus .
Všetko , čo poznáme ako 600 , tak u nich existuje aj ako 400 - Bandit 400 , Hornet 400 , Drag Star 400 , Intruder 400 , Shadow 400 , SR 400 , Zephyr 400 , ZXR 400 a tak ďalej ...

A tých VT 400-viek sa v Ázii a Oceánii predalo možno takmer rovnako ako inde 600-viek

To len pre úplnosť , keď už sa bavíte o VT 800 , na ktorú chlap nezoženie nič a to už asi ani v USA ...

_____

Dovi, Dnes v 11:03

Ahoj,
svým způsobem máš pravdu, a rád se k tomu vyjádřím:

1.
Ten průřez historií jsem dělal já, a sice pro vlákno o čoprkrujzerech Honda Shadow řady VT750.
Protože se to týkalo čoprů a krujzerů, záměrně v tom časovém diagramu ten "vyčnívající" model VT250 zahrnut není.

2.
Co se VT400 týče - ano, byla a je to ta známá specificky japonská varianta (kategorie dle místní legislativy) různých Shadowek, a nejenom VT600, ale i VT750, a to jak cruiserů tak i čoprů (model BlackWidow), a výslovně jsem se o paralelně existující a pro nás exotické větvi VT400 zmiňoval ve vlákně "Honda Shadow Spirit VT750"
http://www.motorkari...amp;fid=62&pgr=3

Konkrétně v příspěvku č. 64 z 15.10.2013 16:42

Cituji:

"
1983

Na Japonském trhu se objevuje i VT400 - řada VT400 je určena speciálně pro japonský trh s tím, že se vyskytovala i v USA a Kanadě. Tento objem je ve výrobě "paralelně" s ostatními typy od začátku výroby NV/VT Shadow, konkrétně se jedná o NV400C Custom a VT400 Shadow (~VT750C), VT400 Steed (~VT600 Shadow) a VT400 Slasher (~VT750 Black Widow).

"

3.
Souhlasím s Tebou, že orientovat se na exotický a navíc jen rok vyráběný model VT800 není dobrý nápad, a natož ještě v našich (českých nebo slovenských) podmínkách.

A taky jsme to autorovi dotazu (zájemci o koupi staré VT750 nebo VT800) v diskuzi naznačovali. A i proto jsem tam pro lepší orientaci vložil ten časový diagram, aby bylo v přehledu vidět, jak dávno a jak krátce se ta exotická VT800 vyráběla.

 
Každopádně ale díky Ti za připomínky k věci a a měj se hezky

Zdraví Dovi

__________

Naposledy editováno 03.02.2014 11:13:11

Honda VT750CShadow(1984) vs.HondaVT800Shadow(1988)

23.2.2014 v 14:43 | Nahoru | #8
Čtyřstovy

Těma čtyřstovkama jsme asi trochu odbočili od tématu, přesto je pro zajímavost zmíním.
Čtyřstovy jsou opravdu specialita pro japonský trh, kvůli daňovým předpisům a u nás jsem zaregistroval asi dvě. Pozor na to není čtyřstovka jako čtyřstovka. v této kubatuře se vyráběli a vyrábí všechny Shadow, které se vyráběli i o obsahu 600 až 750ccm a to od jejich počátku v roce 1983 až dodnes.
NV400C/NV400SP > NV750C Shadow
Steed 400 > VT600C Shadow
Shadow 400 > VT750C Shadow ACE
Shadow Slasher 400 > VT750DC Black Widow
Shadow Classic 400 > VT750C Shadow Aero
Shadow Custom 400 > VT750C2 Shadow Spirit
VT400S > VT750S
--------------------------------------------------------------------------------------------

Trocha historie.

VT750/NV750 se objevuje poprvé v roce 1983. NV je tehdejší označení stejného motocyklu v Japosku. VT je označení pro ostatní svět a značí V-Twin. Vyrábí se pouze dva roky 1983-84 a pak Honda z důvodů daňových omezení zahraničních motocyklů přechází u Shadow na kubaturu 700ccm modelem VT700C Shadow , která se vyrábí v letech 1984-87.
VT800C Shadow se vyrábí pouze rok v roce 1988.
Kubatura 750 ccm se u Shadow objevuje až v roce 1998 modelem VT750C Shadow American Classic Edition (ACE), kdy se jedná o zcela nový motocykl, který přišel rok po VT1100C2 Shadow ACE a má podobnou koncepci. Tento model má svůj klon v podově VT750DC Black Widow. VT750C ACE se vyrábí až do roku 2003.
Na tento model navazuje od roku 2004 VT750 Shadow Aero v retro stylu a jeho další klony (Spirit, Black Spirit, S).
VT600C Shadov se vyrábí od roku 1988 až do roku 2008. Tedy dlouhých dvacet let jen s drobnými úpravami. První ročníky měli pouze 9l nádrž, která později narostla na 11l. Není to o mnoho, ale věřte, že na dlouhých cestách s jinými motocykly ve skupině je to sakra znát. Dále dva karburátory vyměnila za jeden a s tím souvisí malá změna ve velikosti airboxu a počet rychlostních stupňů pro Evropu vzrostl ze čtyř na pět. Poslední ročníky vyráběné již jen pro USA měli trochu jiný zadní blatník s jinak umístěným koncovým světlem.
--------------------------------------------------------------------------------------------

A teď k tématu.

VT800C bych bral opravdu jen jako raritní, případně sběratelský kousek. Vyráběla se dávno a velmi krátce.
VT750C prvních ročníků bych kupoval asi ze stejných důvodů.
VT600C je už co se týče provozu lepší volbou, ale záleží na tvé postavě (není to zrovna velký motocykl a také ti přestane brzy stačit. Musím uznat, že se jedná o velmi líbivý motocykl .Byl paradoxně jeden rok (nevím který) vyhodnocen v nějaké soutěži v USA jako nejameričtější motocykl. Skýtá mnoho prostoru k dalším úpravám a dá se sehnat za přijatelnou cenu. Pokud seženeš i US výkonější verzi, budeš i s výkonem v pohodě.
VT750C Shadow American Classic Edition (ACE) je sice o něco dražší než VT600C, ale již na pohled větší a mohutnější motocykl s o něco málo větším výkonem. Úpravy tohoto motocyklu jsou ještě méně omezovány než u VT600C.
--------------------------------------------------------------------------------------------

Opětovné odbočení - Rozdíly mezi VT600C a VT750C ACE.
Co se týče jízdních vlastností, hlavním rozdílem je jak jde motocykl do zatáčky. VT600 se musí do zatáčky tlačit, VT750C ACE, jde do zatáčky sama, naopak možná trošku je ji nutno trochu krotit. Jak jsem již psla VT600C je menší a tak to může být problém pro větší postavy. Pokud jde o jízdy na delší vzdálenost má VT600C nádrž o velikosti 9/11l a VT750C 14l. Osobně se mi na 750ce jezdilo daleko lépe.

shoc

Naposledy editováno 23.02.2014 14:45:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow Martm 2 16.4.2024 v 14:11 Martm
porucha je i není Honda VT 750C Shadow Eddie555 6 2.4.2024 v 12:11 Eddie555
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow Tom73x 5 8.3.2024 v 08:24 Tom73x
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... kolemjdoucí22 21 5.5.2023 v 12:44 pizda


TOPlist