Moto má 67 tisíc, minulý majitel najel těch 17 km přes dvě sezóny, poctivě při koupi vyměnil všechno možné, seřídil na brzdě atd. Minulou sezónu pouze moto olej + filtr.
Já mám v plánu všecky náplně podle manuálu, kříže na kardanu + vidle, palivový filtr, checknout rozvody, seštelovat ventily. A k tomu mám pár otázek:
1) Chtěl bych nechat vyčistit/vyměnit takový ten košík v olejové vaně. Bude potřeba/je ideální pořídit nové těsnění vany? K čemuž se váže doplňující otázka :) Motorka je vyrobena 1/2002, podle VINka je to 2001. Jsou mezi nimi rozdíly stran náhradních dílů? (těsnění, převodovka)
2) Palivový filtr je pohoda vyměnit, nebo mě za to bude servisák proklínat?
3) Je Moto Guzzi nějak extra složitá na běžné servisování, nebo to přeháním? Mám klasu servisáka, který mi dělal Kawu ER-5 k naprosté spokojenosti. Poradí si s USD vidlema jako nic (olej + gufera)? Jasně, zeptám se přímo jeho :) ale chci být informovaný dopředu.
4) Spojka - mi prokluzuje na 6ku kolem 6 tisíc otáček, když dám komplet plný. Když trošku uberu, tak se chytne a jde to. V ostatních rychlostech jsem to nezaznamenal, ani s plným. Dá se nějak střízlivě odhadnout zbývající životnost? A co bude třeba všechno s největší pravděpodobností vyměnit? Je tam dvoulamelová, nebo se to nějak lámalo 2001/2002?
5) Na mašině jsou Akrapoviče a otevřené papírové filtry DELO. Jaká je životnost těch filtrů? Původní majitel říkal, že mu říkali, že 2000 km, což mi přijde trochu hardcore. Představoval jsem si tak jednou za sezonu + co 6k profouknout stlačeným vzduchem :)
6) První kozí mi s tím helfne a všecky možné díly u nich půjdou pořídit/objednat?
7) Dají se pořídit a nasadit širší rukojeti, nebo se musí sehnat "komplet" řídítka při tomhle? Byly by do budoucna široké řídítka jako u klasických naháčů velká svatokrádež?
7) Na dnešní projížďce jsme s kámošem čekali na červenou u kyvadlového semaforu, tak jsem motku chcípl... a pak už nenastartoval. Nejdřív cvakalo relé, což bylo u předchozí motky znamením mrtvé baterky, ale pak se ten litr začal celkem solidně točit... akorát naprázdno, ani náznak "naskakování". Asi šestkrát vyzkoušeno a baterka pořád držela. Tak jsme se už připravovali na roztlačování litru při další vlně zelené, ale pak mi to nedalo, zkusil jsem znovu a naskočila. Po příjezdu domů na pumpě/myčce na drnknutí...
Tak nějak je mi jasné, že příčin může být spousta, spíš jenom jestli to není něco "běžného", jakože stylem utáhni třetí matku zleva a máš to :) Základem bude asi baterku na zátěžák, co? Taky jsem se dočet o špatném kostření a vzhledem k tomu, že mi tachometr cuká jako divý, a otáčkoměr na chvíli umře, když pustím dálkové, tak by elektroinstalace asi taky zasloužila kouknout na zoubek.
Jinak pokud vás napadne něco dalšího, co bych měl určitě vyměnit/nechat zkontrolovat, tak pište.
Je to dlouhý post, a tak děkuju všem, co došli až sem :) Fotek zatím moc nemám, ale přidávám alespoň tyhle dvě na pokoukání.
PS: Kdyby se někomu chtělo elaborovat o nastavení podvozku... Vysvětlit laicky rebound/odskok pro začátek :) Každopádně mi to přijde extrémně tuhé (bývalý majitel byl zvyklý ze supersporta), ale já bych si klidně dal říct o měkčí. Můžu si sám zkusit zaexperimentovat a povolit předpětí alespoň na předku, nebo to celé rozhodím? S tím že bych to na sezónu nechal poštelovat v servise přímo na svoji váhu a požadavky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťastný nový majitel V11 - pár ohledně servisu atd
memphis.unv> Mno vlní... hádám, že se to vlní od 130 nahoru ne a v takových rychlostech jezdím převážně rovně :)
Mně to teď přijde, že to podemnou skáče jako by tam žádné pružení nebylo. Nejenom ruce, ale hlavně zadek. Na našich cestách dosti nebezpečné. Mně vyhodí ze sedla jako nevycválaný italský plnokrevník.
seikos> Francouzštině moc neholduju, ale obrázky mají pěkné, tak to dám společně s anglickým (ti tak pěkné obrázky nemají).
pkKun> Ano, ano... bude to nejdelší zima v mém životě. S termoprádlem to naštěstí od 7°C jde, tak aspoň decentní vyjížďky, kdykoliv to jde.
nyeo> Recht. Jsem na ně zvědavý.
hodně nepěkně jsem se leknul když jsem měl mašinu trochu naklopenou přes horizont, byly tam nějaký nerovnosti a předek šel trochu dovzduchu, bylo to jenom tak něco málo nad 100 ale nebyl to zrovna příjemné pocit.... po přitáhnutí tlumiču řízení do půlky se to zlepšilo a na koncu je to už úplně bez problému.
zadek jsem měl na volno a začal jsem mít takové nejisté pocit, třeba když jsem držel přední brzdu, skopával kvalty a už jsem to cpal do náklonu tak se mně zdálo jako kdyby to na tom předku tancovalo. pak jsme jeli s mladou na dovolenou, já jsem to dotáhl až na konec a podvozek je najednou naprosto stabilní. na předek jsem zatim neměl ani možnost ani důvod šahat.
a neboj se, to bude dřív než na nový boty, taky jsem ju první měsíc při každé změně směru jízdy nebo plynu prosil o slitování protože jsem myslel že mě chce zabit a teď už vím že když je na výjezdu zadní guma na hraně tak do 5 tisíc s plným plynem nejede vůbec, 6-7 tisíc je línejší
a máš jezdit po cestách s dobrým povrchem, když si koupíš plnokrevníka dvoustopýho tak z něho budeš mít na vytlučenéch okreskách taky hovno místo zábavy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |