dneska se mi povedlo sehnat funkční motor na pitbajka 125 za litr. Po důkladném prohlédnutí jsem zjistil, že je od kyvné vidlice probroušený karter.. Byl lajdácky zalepený tmelem na motory a překrytý kouskem plechu. Nicméně to fungovalo, olej kolem toho nebyl, ale v budoucnu by z toho plynul problém.
Můj dotaz zní - dělají se nějaké tmely, nebo tekuté kovy, které by byly schopný tuhle díru zakrýt? Potřeboval bych spíš něco jako hustší pastu, aby mi ten tmel nenatekl do převodovky. Vařit to nechci, má to slabou stěnu a mohlo by se to propálit..
Díky za rady!
mě v létě spadl řetěz, smotal se na řetězovém kolečku a prorazil díru k magnetu, uštipek jsem podložil 1mm tlustým plechem a zapatlal tekutým kovem (z železářství ten nejlevnější za 80kč viz. odkaz) http://www.metrum.c...-epoxyd-kovovy-2x12g
no mýchání 1:1 když se dá víc tvrdidla spoj je křehký, když se dá míň tvrdidla spoj pořádně neztuhne (lati u 99,9% 2složkových epoxidů) ale je tam nějaká tolerance.
Drží to skvěle, z venku to vůbec nejde vidět a dá se ptracovávat
přeji hodně štěstí v opravách
E: Ještě dělají tuhé tekuté kovy. Je to takový váleček, který má druhou složku v sobě. Je to jako modelína, pořádně prohňahňat a namáčknout.
I když nevím jestli bych jim věřil, nemám s tím žádnou zkušenost.
Naposledy editováno 12.01.2014 19:57:58
2 reakcí na tento příspěvek Probroušený karter
laďa-prášil píše: Odborník to zavaří = navždy po problému
Bylo to zalepené tmelem, muselo by se to vybrousit, aby to nepěnilo, navíc je to zevnitř od oleje, a to je vždy problém, navíc pokud je to slabý materiál, je tam velké riziko, že se tavná lázeň propadne, a pak už s tím moc nenaděláš. Ale pokud se to náhodou povede, bude to svatý
1 reakcí na tento příspěvek Probroušený karter
2 reakcí na tento příspěvek Probroušený karter
Řešení: zapatlal bych to medvědím hounem a přes to nějakej plech, kdyby to nedrželo aby to tak necákalo a nasrat.
1 reakcí na tento příspěvek Probroušený karter
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Probroušený karter
Kovboy píše: Vzhledem k tomu, že je to jen otvor pro čidlo zařazeného rychlostního stupně, které se malinko přimazává olejem, tak ten motorový tmel není žádná lajdáckost, ale běžné utěsnění. Mnohdy je to jen zazátkované gumovým víčkem. Patří tam plastové čidlo s O kroužkem.
Ne ne Kovboyi, vždyť to je na úplně jiným místě a je to regulérní díra. Čidlo neutrálu je přece na druhý straně od řetězovýho kolečka,..