globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opravy karburátoru Morava. KDE, KDO?
11.1.2014 v 15:00
Zdravíčko kolegové,

dnes jsem se v tento krásný a slunečný den chtěl z radosti projet na motorce ale bohužel ZASE NESTARTUJE! Svíčky jsou utopené v benzínu a motorka prostě nechytne (jak by taky mohla že...). Brnzín v nádrži je, pumpa pumpuje, svíčka hází jiskru... Vinu jednoznačně svádím na karburátory s kterými jsem měl problém už minulý rok. Sytič si podle mě dělá co chce a vůbec nefunguje jak má, motorka za studena chcípá (musím držet plynem...). Celý loňský rok jsem opravoval motorku včetně seřizování klapek karburátoru a už toho mám plné zuby. Hledám proto člověka/firmu která se na ty karburátory podívá odborným okem a případně je odborně seřídí/vyčistí/opraví. Nejsem v tomto směru odborník a už nechci zkoušet metodu pokus/omyl. Někdo by mohl samozřejmě namítnout že na tom nic není ale já už jsem opravdu unaven věčným opravováním a rád bych jednou přišel k motorce a nastartovali ji na "brnk" a né po 2 minutách točení a modlení se ať dneska chytne. Pokud teda znáte někoho kdo se v tom vyzná a neodflákne to tak mi prosím dejte kontakt. Karburátory jsou Mikuni BDST38. Dík

Naposledy editováno 11.01.2014 15:03:03

Opravy karburátoru Morava. KDE, KDO?

11.1.2014 v 15:31 | Nahoru | #1
hmmm škoda že nejsi blíž...karbíky dělám, mám na to i chemický a ultrazvukový čištění...repase těsnících prvků, nastevený bys je měl na defaultní hodnoty výrobce, hladiny, vzdušník, jehla......ale jsem v Praze...

zkontroluj si těsnost mezi přírubama sání a hlav...ty gumový "přechodky", který spojujou difuzor karbecu a hlavu motoru...

jo a nědělal jsi nedávno rozvody?

1 reakcí na tento příspěvek Opravy karburátoru Morava. KDE, KDO?

11.1.2014 v 15:51 | Nahoru | #2
Nazdar,

díky za nabídku. Popřemýšlím o tobě. Pro mně není zas až takový problém něco dostat do prahy, máme tam firemní pobočku a jezdíme tam se zbožím 2x týdně. Takže by se to dalo. Každopádně by mě zajímalo na kolik to tak může vyjít (kdyby tam byla nějaký závažnější závada)? Vím že je to blbá otázka když si je neviděl a nevíš v jakém jsou stavu ale předpokládám že chcou jen seřídit a případně vyčistit protože za tepla se motorka chová myslím normálně, až na to že to na jedničku se v nízkých otáčkách dost cuká. Jen abych si udělal nějakou představu. A rozvody jsem dělal, to bylo první co jsem na motorce udělal. To by mohl být problém (nemám teoretické znalosti tak prosím omluv tuto laickou otázku)? Samozřejmě všechny příruby budu dávat nové protože zrovna udělám takovou "generálku" rámu apod.

Naposledy editováno 11.01.2014 15:52:19

Opravy karburátoru Morava. KDE, KDO?

11.1.2014 v 17:19 | Nahoru | #3
jedinou věc, kterou budeš muset nechat udělat u sebe, je synchronizace sání...ta se dělá až po osazení motoru karbecema....

ta cena je závislá na tom, co se tam bude měnit...BTčkový karburátory nejsou nijak extra poruchový, hlavně se přetěsnují, odchází tam sytičový šoupátka, vnitřní plastová kazeta(futro) pracovního šoupátka, jehlový ventily plováků, membrány...klasika...ale to se tě nemusí týkat...jde vždy o důkladné vyčištění...to je základ...přetěsnění a nastavení...pak se dá laborovat...rozhodně se nedostaneš na cenu bazarovýho...hele , běžná cena kompletní péče za komplet je tak 1200 až 1500...včetně dílů...ale to je hrubej odhad...pokud by se v průběhu opravy přišlo a nějakou dražší potíž, rozhodně by jsi si o takové investici rozhodnul sám...ale to je všechno coby-kdyby...podle mně ho máš jen zaprasenej na tryskách, vzdušníku a rozhozený hladiny...

jinak, pokud se takhle zrepasovanej karbík dá na motorku a závada pokračuje, tak můžeš mít rozhozený rozvody...zrovna nedávno jsme tohle řešili...proto jsem se ptal na to,jestli jsi je dělal...

Opravy karburátoru Morava. KDE, KDO?

11.1.2014 v 17:38 | Nahoru | #4
Zlatá stříkačka...
Kdybys přijel ke mně,mohlo by se to otestovat výměnným fondem,já už svoje karbece nejspíš nevyužiju.Nicméně taková repas je fajn,pak se na to může člověk spolehnout...

(reakce na) Opravy karburátoru Morava. KDE, KDO?

13.1.2014 v 15:22 | Nahoru | #5
Springi> Ahoj, pokud jde karburátory a zvláště starších ročníků, nepravidelného provozu a údržby lze očekávat úsadby, které normálním způsobem nelze dostat z karburátorů ven. Další věc je i ta, že i když se udělá jedno čištění, nikde není zaručeno, že je vše v pořádku. Karburátory je tedy potřeba vyčistit v ultrazvuku, zkontrolovat vše jak psal i kolega, nasadit zpět na moto a udělat zkoušku, pokud je vše v pořádku, je fajn. Pokud ale zlobí rozjezd, nebo motor neběží pravidelně, nebo mu chybí výkon výše, je nutné to celé opakovat a provést novou zkoušku. Dával jsem takto do pořádku karburátory, kdy motorky nechtěly ani startovat a následně se rozjíždět. Je to potom o trpělivosti a říct si, co od toho stroje čekám. Další možný stav je i ten, že vše bude dobré i na dalších 50-100km, ale nečistota se uvolní a posune. Jsme potom tam, kde jsme byli. Tak to jen pro Tvoji představu u staršího stroje, jak může karburátor zlobit .

Pokud by jsi měl zájem, dá se na karburátory podívat i u mě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Elephant 650 Cagiva Elefant 750, Cagiva Elefant 650 MikyxC 2 8.4.2021 v 14:29 Ivos
Cagiva Elefant Cagiva Elefant 750 sekáčmagor 12 15.12.2020 v 12:38 Hery22
Zkušenosti s Elefantem od Cagivy? [1, 2] Cagiva Elefant 750, Cagiva Elefant 900 fatman 41 3.11.2020 v 15:14 Anti
Evidenčka Cagiva Elefant 750 MichalGS 13 25.7.2020 v 20:48 cmiral
Cagiva 750 nemaze Cagiva Elefant 750 martin120s 10 4.5.2019 v 19:45 33.petr


TOPlist