Sháním k12r, tak kdyby někdo z vás co jí vlastní chtěl obměnit stroj nebo prodat z jiných důvodů, dejte vědět. Píšu to sem, protože bych rád pořídil do konce února - čekám rodinku a pak už bude mít žena silné argumenty . Ale nepotřebuji koupit za každou cenu, raději si počkám a vyslechnu pár řečí .
Požadavky: rok 2007+, barva černá nebo žlutá, černý motor, ESA+ABS, cena do 140tkč (podle výbavy, stavu). Kdyby měla tahle ABS, tak oželím i barvu a nejspíš bych ji vzal, pokud by bylo vše OK. Moc pěkná cena a vypadá, že i stav by mohl být OK.
Tak kdyby jste o něčem věděli, dejte vědět. Sleduju i moto.it, mobile.de, ale vzhledem ke kurzu € je to celkem na hovno .
Naposledy editováno 21.01.2014 21:56:20
2 reakcí na tento příspěvek Sháním k12r
já jsem do toho šel a zatím drží.když se vysype,tak jí hold budu muset vyměnit,se neposeru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním k12r
macikcz píše: Uvažuji, že vemu tuhle, ale mám to k němu přes 400km a to se jen tak na kukandu jet nevyplatí. Sport bude pohodlnější na delší cesty a asi nejlepší kompromis mezi R a S, navíc s klínem nádhera, který bych kupoval stejně jak na R, tak i Sport. V porovnání s tím co je v nabídce, je to jediná, která splňuje moje požadavky, navíc kufry výhodou a za slušný peníz. Vím, že je to rv 07, provoz 08, po prvnim majiteli z IT - 16tkm, on je prvni u nás - 21tkm. Serviska do 10tkm, těžko říct, dušuje se, že je vše v naprostém pořádku, bez škrábance. Jestli tam dojedu a opak bude pravdou, tak to bude blbé ..
víš co je paradox?že když začneš hledat na fórech(zahraničních-tady je prd),tak v drtivé většině se ty převodovky vysypou kolem 20,max 30tis.km ....a když už kupuješ motorku co má najeto přes 40tis.km,tak už můžeš být relativně klidný,pokud by měla tu vadnou-tak už je po ní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním k12r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním k12r
macikcz píše: Dolph-cz> na tom něco bude, ale myslím, že se ty převodovky lyší pouze od toho roku/měsíce.. takže je pravděpodobné, že se někteří na tom naučili řadit a jiní ne
ne,tak to není.........
ty problémy byly způsobené snad při skládání,nebo velkou výrobní tolerancí rozměrů jednotlivých dílů,která se pak nasčítala v konkrétní převodovce......,v převodovce byly pak zřejmě špatné vůle a postavení kol vůči vidličkám a bubínku-některé rychlosti byly za provozu trvale nedořazené,čepy které zapadají vzájemně do ozubených kol se ojely zešikma,kola začaly tlačit na vydličky a bylo jen otázkou času,než poměrně velký krouťák motoru ty kola rozhodil od sebe úplně a bylo vymalováno....
všechny převodovky jsou poškozené stejně,vyskakují rychlosti....,stačilo by vyměnit vydličky a 2 kola,no bohužel BMW se dalo cestou "komplexních" oprav a dodávají jen celou kazetu převodovky.výměna je pak hotová za 2 hodiny s prstem v nose...
tím chci říct,že to kdo na tom jezdil má zanedbatelný vliv-navíc logicky,takovou motorku si nekoupí začátečník,ale člověk,co už má něco odjeto.......
Naposledy editováno 16.01.2014 20:47:41
na tachometru mám 35tis.km a je dost pravděpodobné,že těch kilometrů bude mít víc....,motor šlape jak hodiny,olej nebere,převodovka řadí....,pohoda
1 reakcí na tento příspěvek Sháním k12r
každopádně podle toho se motorka vybírat nedá-jak vypadá motorka celkově?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním k12r
Díky za odpověď
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním k12r
Gerrit píše: Dave81> Jak je to teda s tím ABS? Dá se bez toho jezdit? Mám možnost koupit za 159 000,- s kuframa, ESA, ale bez ABS a vyhřívaných rukojetí. Najeto 47 000, úplná leštěnka to není. Motorka šlape jak hodiny. Bude to vůbec prodejné třeba za 6-7 let bez toho ABS?
Díky za odpověď
Samozřejmě, že se bez toho ABS dá úplně v pohodě jezdit, jen se připravuješ o jednu s důležitých věcí, kterýma je ta motorka výjimečná a nikdy ji tam už nemůžeš dokoupit. Prodejný to bude vždycky, to je samozřejmě otázka ceny, křišťálovou kouli nemám, ale myslím, že zájem bude vždycky vyšší o verzi s ABS...
Naposledy editováno 17.01.2014 20:50:28
esa,abs,posilovač,vyhřívání i pal.pc byly v příplatkové verzi,která se různě kombinovala.
je to moje první moto s abs-a je potřeba si na to zvyknout-občas to na hodně rozbité cestě začne plašit zbytečně,ale na 95% povrchu to funguje výborně.
http://www.motorkari...-abs-esa-598791.html
180000k tí nechám tu moji má esa abs vyhrejvani atd 50000km najeto
Naposledy editováno 17.01.2014 23:50:06
1 reakcí na tento příspěvek Sháním k12r
2 reakcí na tento příspěvek Sháním k12r
pycha píše: Milda nesouhlasím s tebou všechno na sebe pasuje stará špička na novou prevodovku a opačné od 2007 problém s převodovkou vyřešen
nevím co je jiné,ale že se na starší modely musí kupovat i nová spojka(nevím přesně která část) pravda je.
Znělo to jako když se sype železářství
Na ebay se dá sehnat cca 12000kč
1 reakcí na tento příspěvek Sháním k12r
V bmw už ta původní z 12000 ani koupit nejde dávali je tam už i když někomu odešla na 12 na záruku že 13
Když tí nevadí že koš hrasti můžeš ho nechat a kladly se dají koupit neorigo zá 3000kc
1 reakcí na tento příspěvek Sháním k12r
Ahoj. Určitě neber modely, vyrobené do léta 2006 (do srpnové výroby) - tam to riziko vysypání převodovky je větší. Převodovka se dodává pouze jako kompletní díl - tzn. cena nového dílu (kazetová převodovka) je cca 70000Kč s DPH. Koupíš jednotlivě akorát ložiska, díly vnitřního řazení (tj. vodící tyčky, vidličky, kulisu) a díly vnějšího řazení /řadičku apod./). V Brně existuje firma, která se zabývá opravami a výrobou převodovek (dělají i převodovky do závodních aut) a jsou schopni některých oprav (navaření bočních zubů plasmou, opravou či výrobou nových vidliček atd.). Ale všechno taky neopraví - když ti to ve vy&scaro n;ších otáčkách a při větší rychlosti vyskočí a zařadí se jakoby dva stupně zaráz a chvilkově se to kousne, že se ti i na "vteřinu" zablokuje zadní kolo, tak jsem viděl převodovku, kde se při tomto "stavu" kolo na hřídeli "kouslo", hřídel se lehce ohnula, byla nakoplá kulisa, ohlá jedna vidlička - taková převodovka byla na vyhození. Modely od toho konce 2006 už mají lepší převodovky (schodné s K1300 - riziko špatného zařazení a tím pádem zničení bočních zubů, ohnutí příslušné vidličky a "nakopnutí" tj.zničení řadící kulisy už je u těchto převodovek velice nízké - i když i tam se občas v mizivém procentu problém vyskytne).......
Naposledy editováno 19.01.2014 06:41:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním k12r
pycha píše: Převodovka i spojka jde z 1300 na 12000 urco
V bmw už ta původní z 12000 ani koupit nejde dávali je tam už i když někomu odešla na 12 na záruku že 13
Když tí nevadí že koš hrasti můžeš ho nechat a kladly se dají koupit neorigo zá 3000kc
co se to dá koupit neorigo?máš tam asi překlep a zajímá mě to......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sháním k12r
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké náplně do K1200R r.v:08 BMW K 1200 R | Dýmovnice | 27 | 20.10.2023 v 13:54 puffybodie |
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... | wimi | 71 | 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice |
Repas spojkového koše BMW K 1200 R | Dýmovnice | 4 | 5.9.2023 v 12:57 Robu |
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... | PanCajicek | 26 | 15.7.2023 v 10:16 400xr |
co je to za kontrolku [1, 2] BMW K 1200 R | negrhany | 33 | 18.6.2023 v 22:27 -Andy-Pipkin- |