globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: UJM universální japonský moto za 200tis.
22.11.2013 v 16:52
Zdarec, ptal jsem se zde na názory a zkušenosti lidí zda mají jednu či více motorek a zda je více či méně pravidelně sedlají. Dospěl jsem k názoru, že mi bude stačit jedna. Původně jsem si to maloval, že například Transalpa700 na cestování a k tomu sportovního litra. Nakonec jsem usoudil, že zas tak často necestuju a stejně tak nelítam okruhy abych využil supersport. Proto jsem se rozhodl pro jeden universální bike. Přes Triumpha Tiger 1050 a další stroje jsem se dostal až k novince Kawasaki Z 1000SX... V testech je hodnocena hodně dobře pro svoji universálnost, jak ostatně angláni shrnuli pod zkratku UJM. Další věc je však charakter, který mi dá jedině Ducati a Triumph. Máte nějaký typ na další universální motocykl s cenou ojeté do 200tis. kč?

Díky

Naposledy editováno 22.11.2013 16:53:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) UJM universální japonský moto za 200tis.

23.11.2013 v 20:46 | Nahoru | #1

Ota.Z750R píše: tahle kawa je moc dobrá volba, už jsem se na ní díval taky.Každý kompromis má svoje mínusy, ale tenhle stroj si
vzal jen klady z cesťákú i ze sportu, určitě neprohloupíš



. Já jsem vždycky byl vůči těmhle universálum dost odměřenej. Viz Honda vfr apod... Jenže časem člověk dospěje a zjistí, že R1 apod. je sice nádherná, ale spíš na stojánku než v běžném provozu. Ještě si ji ale musim pořádně prohlídnout naživo, rozhodně to neni láska na první pohled

(reakce na) UJM universální japonský moto za 200tis.

24.11.2013 v 00:24 | Nahoru | #2

ProTom píše: . Já jsem vždycky byl vůči těmhle universálum dost odměřenej. Viz Honda vfr apod... Jenže časem člověk dospěje a zjistí, že R1 apod. je sice nádherná, ale spíš na stojánku než v běžném provozu. Ještě si ji ale musim pořádně prohlídnout naživo, rozhodně to neni láska na první pohled



Já mám její slabší variantu, tedy 650R. Popravdě dodnes nevím, proč jsem jí koupil a proč jí neprodám, ale tak nějak jí stále mám a tak nějak mi stále sedne. Má to oproti 1000R horší podvozek, ale není to markantní rozdíl. Zase se ukazuje, že ve výsledku je to hlavně o tom, kdo sedí za řídítky. Já na tom naprosto nejezdím cestovně, když už jedu dále, tak bez zavazadel. Hlavně na tom jezdím to, čemu se tuším říká "palba", tedy kolínko kde to jde, tvrdě na brzdy, dovádět. Také jí často beru na okruh a vede si tam velmi dobře.
Něco na té motorce mi prostě sedlo mnohem více než na těch, na kterých bych podle svého stylu jízdy měl jezdit. Prostě jsem se vykašlal na předsudky, na nějakou cestovnost, na to, že mi bude určitě malá a je to motorka pro holky a světe div se, ona mi sedla a mám jí už 3 roky .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zvýšení výkonu z 78 na 102 u Kawasa... Kawasaki Z 1000 SX, Kawasaki Z 1000 ST Petr75 6 6.6.2023 v 15:36 Patras7
Pneumatiky Kawasaki Z 1000 SX Gluteus 4 2.4.2023 v 22:29 assassin
Tlumič řízení na Z 1000 SX 2017 Kawasaki Z 1000 SX Gluteus 12 28.12.2022 v 23:40 Gahan37
Motokufry Kawasaki z 1000 sx 2014 Kawasaki Z 1000 SX korrzar 10 25.10.2022 v 22:19 starej-Lupo
vzduch v brzdové pumpě Kawasaki Z 1000 SX burry67 3 24.7.2022 v 13:39 Valve


TOPlist