globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hypermotard
zkušenosti s přesedláním ze supersportu
na ducati hypermotard?

Naposledy editováno 06.11.2013 17:41:38
Předchozí
1 2
Následující

Hypermotard

6.11.2013 v 17:46 | Nahoru | #1
Přidávám se k dotazu

Hypermotard

6.11.2013 v 18:05 | Nahoru | #2
Víc větru a víc zábavy.

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard

6.11.2013 v 18:26 | Nahoru | #3
Já byl pokaždý šťastnej když jsem mohl slézt z kapoty, narovnat záda a vyrazit s širokýma řídítkama do ulic. Ale ne každá motorka mi sedla, například Aprilia a její shiver, tu jsem absolutně zavrhl, jela dobře, za ty peníze ok, ale chybělo tam něco co má jen hypermotard a na takovou KTM 990 to už nemělo vůbec. Hypermotard je sám o sobě dobrej, ale oproti ktm necítíš moc přední kolo, je to zvláštní pocit, nevíš přesně kolik ještě můžeš naklopit apod. Co se týká delších tras, náznak cestování tam sice je, poloha těla jako na enduru, ale nic tě nechrání, všechno schytáš. To i fároš je lepší na cestu do brna, kdy zalehneš, opřeš si hlavu o nádrž a vykoukneš za chvíli v brně. V ostatních případech je hypermotard jasně lepší, jede pomalu i rychle a tim že vnímáš vítr, ti přijde i rychlost 130 jako velkej fofr .

(reakce na) Hypermotard

6.11.2013 v 18:30 | Nahoru | #4
ProTom> A jak je to s delšíma štrekama? Na sportu se to se sebezapřením dá... jak je na tom hypermotard?

Hypermotard

6.11.2013 v 18:33 | Nahoru | #5
Za 4 dny cca 2000 km a nic mě nebolelo.

Naposledy editováno 06.11.2013 18:34:26

2 reakcí na tento příspěvek Hypermotard

6.11.2013 v 18:34 | Nahoru | #6
se trochu obávam toho,že mě pořád bude
chybět výkon,tady je člověk zvyklej na
prasečinu a nedokážu si dost dobře
představit výkon hyper.Je mi jasný,že
na zábavu to bude pecka.

Hypermotard

6.11.2013 v 18:36 | Nahoru | #7
Mě teda koníky nechybí, ale zas nemám litrovou kapotu. Jinak tupost předního kola mě před koupí trochu děsila, ale závodní gumka to poměrně vykompenzovala.

Naposledy editováno 06.11.2013 18:39:42

(reakce na) Hypermotard

6.11.2013 v 18:41 | Nahoru | #8
Lukamot> O výkonu to až tak neni A tudletěch newtonovejch metrů to má celkem postačující počet

Naposledy editováno 06.11.2013 18:41:18

2 reakcí na tento příspěvek Hypermotard

6.11.2013 v 18:45 | Nahoru | #9
Vem si, že ten motard je zase lehčí, přidáš zhoupne se to a kolo v luftě... Jedině kdy by si poznal že ti chybí výkon je asi ve dvou. To fároš jede furt, ten motard by se mohl zadejchat. Záleží, pokud máš rád dálnici a furt 200 km/h neni motard pro tebe, jinak nemůžeš šlápnout vedle. přinejhoršim to zase prodáš :)

Naposledy editováno 06.11.2013 18:45:53

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard

6.11.2013 v 18:46 | Nahoru | #10
tak pořiď KTM 1290 má 132 KW a jenom 189 Kg takže zhruba co kůň to kilo to nemá hromada supersportů jinak já jsem přesedl ze zx 10 r na dorsoduro 1200 a je to daleko větší zábava sice to není takovej voheň jako zx ale zase si s tím zablbneš a ovladatelnost je taky ůplně jinde

(reakce na) Hypermotard

6.11.2013 v 18:53 | Nahoru | #11
ProTom> ve dvou nejezdím a dálnici taky
ne,zalehnout a valit 200 umí každej,
spíš si jedu někam zablbnout do zatáček
tam mě to baví o dost víc

(reakce na) Hypermotard

6.11.2013 v 18:54 | Nahoru | #12
mikeskiller> KTM dobra volba,ale to je
zase trošku jinde finančně

2 reakcí na tento příspěvek Hypermotard

6.11.2013 v 18:55 | Nahoru | #13
Taky mám podobné úvahy. SM kolem komína a SS okruhovku ;)

A taky se bojím, že bude málo výkonu, když málo je i 136 KW :D ale bude to o něčem úplně jiném.

Hypermotard

6.11.2013 v 18:56 | Nahoru | #14
Ze začátku chyběl výkon a dost foukalo ale teď bych řek, že zábava je na úplně jiném bodě a taky jak kdosi psal - jedeš 130 + a pocit jako 200 + na supesportu .
Na běžný ježdění i kravení dobrý ale jedině litra a výkonu máš haba kuk

(reakce na) Hypermotard

6.11.2013 v 18:58 | Nahoru | #15
Danielos> ... ty taky tak to udělej jak já, okruhovku na okruh a na ježdění pohoda
na DUCATI

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard

6.11.2013 v 19:14 | Nahoru | #16
Lukamot>

Pokud budeš prodávat, rád bych se na ní mrknul, je to moc pěknej kousek

(reakce na) Hypermotard

6.11.2013 v 19:20 | Nahoru | #17
Romano73> ok,fakt o tom uvažuju že
přesedlam,tak se můžem domluvit a klíďo
se přijeď mrknout

(reakce na) Hypermotard

6.11.2013 v 19:23 | Nahoru | #18
Danielos> ideální řešení si nechat obě
já se bohužel na okruh skoro nedostanu
a na ty naše slavný silnice to není
ideální

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard

6.11.2013 v 20:32 | Nahoru | #19
Počti si taky tuhle recenzi... http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=80200 , myslím, že "cat" to pěkně vše vystihla a přešla taky z fároše a že by na něm pomalu jezdila se opravdu říct nedá

(reakce na) Hypermotard

6.11.2013 v 20:37 | Nahoru | #20
Polas> výstižné,zajímavé

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard

Skvělá odpověď, děkuji! 6.11.2013 v 20:59 | Nahoru | #21
Asi bych měl co říct.. Přešel jsem z Gixxera 600 na Hypermotarda 1100.
Důvody: chtěl jsem zpomalit a nechtěl lítat skoro 300, točit do bezvědomí, něco
pohodlnějšího a také občas projížďku ve dvou. To mi dal HYM maximálně.
Že by ti chyběl výkon, tak na to zapomeň.. Tak mašina tahá od 4000 otáček hodně slušně,
až mě to zarazilo, zvyklej ze šestky, kde se do 12000 nic nedělo..
Je to výborně ovladatelný, baví mě jezdit i pomalu a poslouchat ten zvuk.
Nejlíp se cejtí v utažených vracečkách, kde to na poslední chvíli zlomíš
až drhneš boty.. To je na tý mašině to nej.. Na jedničku jdeš na zadní snad
jen myšlenkou. Koupil jsem komfortní sedlo a okamžitě změna k lepšímu i na
dálnici, kde trpí zadek. Ale jinak se na dálnici nedá, vítr se opírá do celého
těla a je fakt nepříjemný.. Když chci něco přeletět, tak zalehnu a 190 letím,
ale i tak to na ty rychlosti není. Ta mašina na přelety není stavěná..
A i když teď HYM prodávám, tak jen proto, že mi tak úplně nesedl posed.
Chci klasickýho naháče, tak SF 848 bude to pravé. ALe pokud se kupec nenajde,
tak si ji nechám.. Možná jde jen o zvyk..

Hypermotard

6.11.2013 v 21:40 | Nahoru | #22
Já přemýšlim o Dorsoduru 750 , ale bojim se toho , že je to Ital

Hypermotard

6.11.2013 v 21:57 | Nahoru | #23
Sice se nemáš čeho bát, ale tak si ji nekupuj..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard

6.11.2013 v 22:09 | Nahoru | #24

Petta píše: Asi bych měl co říct.. Přešel jsem z Gixxera 600 na Hypermotarda 1100.
Důvody: chtěl jsem zpomalit a nechtěl lítat skoro 300, točit do bezvědomí, něco
pohodlnějšího a také občas projížďku ve dvou. To mi dal HYM maximálně.
Že by ti chyběl výkon, tak na to zapomeň.. Tak mašina tahá od 4000 otáček hodně slušně,
až mě to zarazilo, zvyklej ze šestky, kde se do 12000 nic nedělo..
Je to výborně ovladatelný, baví mě jezdit i pomalu a poslouchat ten zvuk.
Nejlíp se cejtí v utažených vracečkách, kde to na poslední chvíli zlomíš
až drhneš boty.. To je na tý mašině to nej.. Na jedničku jdeš na zadní snad
jen myšlenkou. Koupil jsem komfortní sedlo a okamžitě změna k lepšímu i na
dálnici, kde trpí zadek. Ale jinak se na dálnici nedá, vítr se opírá do celého
těla a je fakt nepříjemný.. Když chci něco přeletět, tak zalehnu a 190 letím,
ale i tak to na ty rychlosti není. Ta mašina na přelety není stavěná..
A i když teď HYM prodávám, tak jen proto, že mi tak úplně nesedl posed.
Chci klasickýho naháče, tak SF 848 bude to pravé. ALe pokud se kupec nenajde,
tak si ji nechám.. Možná jde jen o zvyk..



Malý SF by se mi taky líbil no ještě mám co šetřit, zatím mám jen tu Ducati pro chudé

Hypermotard

6.11.2013 v 22:09 | Nahoru | #25
Kamarad na to vlezl z R1 ..... Jednou mu uchcalo predni kolo ... Dal dohromady ... Podruhe mu uchcalo predni kolo a zkoncil pod autem .... Vrtulnik, srouby ....

Ten predek na tom byl divnej ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard

6.11.2013 v 22:17 | Nahoru | #26
Rogerer> Raptor je náhodou pěkná mašina..

Pokud má člověk kvalitní gumy, tak ten předek je nervózní pouze nad 150 kmh.
V zatáčkách já osobně nemám problém. Ještě se mi nestalo, že bych ztratil předek..

1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard

6.11.2013 v 23:06 | Nahoru | #27
Já šel do Hypermotarda 1100 po několika litrových naháčích a před nima jsem měl kdysi dávno VTR1000F a GSX-R 1000 K4..Důvod?? Trochu zpomalit a snížit riziko že přijdu o noty..Také mě už nebavilo lítat v našem provozu hodně přes 200.. Chtěl jsem univerzální a perfektně ovladatelnou motorku na pořádné ježdění..Po DUCATI jsem slintal už dlouho..Motor je léty prověřený držák z Monstera a když dostává to co má je nesmrtelnej..K tvé otázce: První pocit byl takovej že jsem byl v první zatáčce vykulenej jak to zatáčí úplně samo a při prvním brždění jsem jel po sedačce jak na klouzačce..Sedíš na motorce a ne v ní..Je to horské kolo s motorem Samozřejmě to nejede jako sport nebo litrovej naháč ale je to jako celek velice zábavná motorka..Sedíš vysoko, motorka je úzká, krásně se ovládá..Převodovka fantastická, krásnej zvuk motoru, hydraulická spojka..Pokud nechceš závodit dále s R1čkama tak tohle je dokonalá hračka..Musíš se naučit řadit ve správnej čas a vyjíždky i ze sportama v zatáčkách nejsou problem..Jasně že po rovince ti ujedou..Jinak nenech se mást, 200 je tam hned a tím to nekončí.. p.s.tak rychle jako na litrovým sportu ale zase ne Já jezdím z 90% jen zatáčky a tady prostě nemá chybu..Taky zvaž s kým a kde jezdíš a co mají kamarádi za motorky..Vyjíždka 200-300km není problém, hodně mě Hypík překvapil, fakt mě baví.. Jo a ještě jedna věc, pro dva tahle motorka není..

Naposledy editováno 07.11.2013 18:39:17

Hypermotard

7.11.2013 v 00:54 | Nahoru | #28
Pravda, ale nesouhlasím s tím, že ta mašina není pro dva.. Batoh má vyloženě pohodlí a mě neobtěžuje. Ale asi jsi to myslel jinak, že?

Hypermotard

7.11.2013 v 15:51 | Nahoru | #29
Myslel jsem to tak že pro mě osobně je Hypermotard motorka postavená hlavně na kravení a častější jízdu se spolujezdcem si nedokážu moc představit.. Samozřejmě pohodlnou sedačku pro dva to má a jízda ve dvou lidech je tedy možná..

Naposledy editováno 07.11.2013 16:27:05

Hypermotard

7.11.2013 v 18:08 | Nahoru | #30
Tušil jsem to.. Tak jasný, primárně na tom blbnu a občas na pohodu ve dvou, to ta mašina taky umí.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist