globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Wankel 700ccm 200k
 
26.10.2013 v 02:32
Cetli jste tento článek?

Co si o tom myslíte? Projekt jen pro nadšence bez možnosti sériového uchycení? Ten zvuk, to je něco
Předchozí
1 2
Následující

5 reakcí na tento příspěvek Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 07:37 | Nahoru | #1
Wankel určitě dobrej výkon, v malém obsahu. 1 válec funguje jako 3 válec, ale ta životnost není moc velká. Třeba Mazda RX8 ho má, a dají tak 10 000 km. V práci je máme furt. Ale pokud se tohle opomene, je to luxusní

Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 08:05 | Nahoru | #2
nejlepší zvuk má samozřejmě dvouválec, konkrétně kanonáda mé v11

(reakce na) Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 08:17 | Nahoru | #3
Jarda_K> To myslíš s tou životností opravdu vážně. Já znám jednu co má 120 tisíc na původní motor a jednu s generálkou v 80 tisících.

Naposledy editováno 26.10.2013 08:17:39

1 reakcí na tento příspěvek Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 08:32 | Nahoru | #4
Jasně že to myslím vážně. Vím co jezdí ke klukům do servisu, je to autorizovaný servis Mitsubishi a Mazda.

Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 08:41 | Nahoru | #5
No to je papáníčko, zvuk jak vykuchanej barkas právě proto krásnej a ta svině musí asi pěkně tahat za ruce. Vždyť starej pán byl evidentně spokojenej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 08:58 | Nahoru | #6
Jarda_K> Já jen pro příklad.Na Sauto je v současné době 12 mazd rx 8.6 jich má přes sto tisíc.Myslíš že ty auta jsou víc jak desetkrát po go motoru.Z hodně blízké skušenosti vím že motor odchází kolem 80 tisíc.Pokud nejsi prase.

Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 09:19 | Nahoru | #7
Výkony nádherné, ale buďme realisté - v tom našem modrém socialismu bude kritický bod to, zda to projde přes normy EURO, na kterých už pohořelo vícero věcí.

Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 09:20 | Nahoru | #8
Osobně si myslím, že u těchto SS se asi životnost neměří na tisíce km. To souvisí i s tím, že když jsou nároky na výkon tak se to holt dřív opotřebí. To nění jak autobus gsx, to je jinej level.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 09:24 | Nahoru | #9

Jarda_K píše: Wankel určitě dobrej výkon, v malém obsahu. 1 válec funguje jako 3 válec, ale ta životnost není moc velká. Třeba Mazda RX8 ho má, a dají tak 10 000 km. V práci je máme furt. Ale pokud se tohle opomene, je to luxusní



A co znamená u Wankela GO? Výměna stíracich lišt?

Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 09:27 | Nahoru | #10
Ty vole já sem vůl, já napsal o 0 mín, ted sem si toho všim, chtěl sem napsat 100 000 km . To se omlouvám . GO? Ani nevím jestli to někdo dělá ale je to o stíracích lištách.

(reakce na) Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 09:33 | Nahoru | #11

Jarda_K píše: Mazda RX8 ho má, a dají tak 10 000 km. V práci je máme furt.


Už už když jsem to čet, tak sem si řikal, že tady bude zábavná debata, když tohle někdo napíše...A ty ses nakonec opravil, a možná mě i trošičku zklamal :DD

(reakce na) Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 09:35 | Nahoru | #12
seikos> Je otázka co je všechno je třeba... Tady máš pro příklad ceny rebuild kitů...

Jinak za mě, dát do motorky wankel je výborný nápad... Wankel vyniká vysokým výkonem, malou hmotností a žádnými rázy... Nevyniká životností a spotřebou benzínu a oleje - a je tohle u mašiny důležité??

btw. Je třeba si uvědomit, že motory RX8 mají "nízkou" životnost hlavně proto, že s tím lidé nesprávně jezdí... Pokud budou správně měnit a dolévat olej a hlavně při každém startu nechají motor před jízdou pořádně prohřát, tak jeho životnost výrazně zvýší... Což "doufám" u majitelů motorek by měly být samozřejmosti...

Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 11:36 | Nahoru | #13
Tak já s ní jel, a je pravda, že to pořádně jede, až od 5 000 otáček, takže pokud se chce člověk svést, tak se s tím nedá jet na pohodu. Ale to jsme trochu změnily téma z moto, na auto, pardooooooon.

Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 11:37 | Nahoru | #14
Jinak mašina je moc pěkná, a věřím že s Wankelem to bude masakr.

Naposledy editováno 26.10.2013 11:38:44

(reakce na) Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 13:22 | Nahoru | #15
Jarda_K> wankly maj minimální životnost 100K. Navíc když si kupuješ novou RX tak máš v ceně druhej motor, kterej ti tam po umření šoupnou. Pokud se o to člověk stará tak není problém udělat 150K, ale promítne se ti to na servisní ceně. Problém je ten, že RX maj většinou mladý blbečci, který to honěj a nechápou, že se s wanklem jezdí úplně jinak.

Jinak k tematu, wankl v motorce není špatnej nápad, pokud to bude mít stejnou životnost jako to je u RX, nadruhou stranu udržba wanklu je jiná kapitola a hlavně výrobní náklady wanklu sou taky někde jinde

Naposledy editováno 26.10.2013 13:22:50

Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 14:12 | Nahoru | #16
Jen si říkám, proč se nedávají do sériové výroby už dávno . Přednosti jsou známé, kompaktnost, nízká váha a vysoký výkon, Mazda je dala do série koncem šedesátých let ( Cosmo Sport). Dneska tomu samozřejmě budou bránit eko-normy, ale před deseti, dvaceti lety ?

1 reakcí na tento příspěvek Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 14:23 | Nahoru | #17
a jak se teda s wankelem jezdi?

Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 15:29 | Nahoru | #18
Wankel má jedinou výhodu ve vysokém výkonu na jednotku objemu a zejména váhy. Ale nedořešené utěsnění rotoru v komoře (životnost lišt) a zejména vysoká spotřeba benzinu i oleje (mazání směsí jako u dvoutaktu)... u závodní motorky budiž, ale dostat takový motor do bežného provozu, to bude asi celkem utopická představa.
Renault svého času také vyvíjel motor na způsob wankelu, kde rotor nebyl trojboký, ale obvod tvořilo pět "půlkruhů" a po obvodu průřezu skříně bylo šest podobné "půlkruhových" komor a v každé komoře běžný sací a výfukový ventil. Nevím ale, jak daleko s takovým motorem došli a včíl nemám čas o něm něco dohledávat.

(reakce na) Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 16:28 | Nahoru | #19

WHTRDR píše: a jak se teda s wankelem jezdi?



to mě taky zajímá...

Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 17:30 | Nahoru | #20
Tak pomalu jako s dvoutaktní kroskou.Základ zahřát před jízdou motor.Startovat bez plynu jinak to uleješ.Spodek nic moc, ale s rostoucíma otačkama jde výkon geometrickou řadou nahoru.Hlídat hladinu oleje , protože s jízdou v otáčkách ten motor prostě žere olej a to dost.Pulitr na 1000km není problém.Spotřeba benzínu vyleze na okruhu ke 20 litrum.Před chcípaním nechat motor běžet ve vyšších otáčkách, protože jinak dojde k ulití svíček. Není to prostě auto jako každý jiný.

Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 18:22 | Nahoru | #21
tak ten zvuk je hodně luxusní

Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 18:28 | Nahoru | #22
tak pro závodní účely hezký...
jojo a ten zvuk...

1 reakcí na tento příspěvek Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 19:25 | Nahoru | #23
Wankela svýho času (někdy v 70.letech nejsem si jistej) zkoušela suzuki a málem zkrachovala a mazda to dělá jen jako třešničku rozhodně to není její hlavní tahoun.Do okruhovky asi zajímavý ale na běžný ježdění kničemu

(reakce na) Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 21:06 | Nahoru | #24

Milda.nisin píše: Wankela svýho času (někdy v 70.letech nejsem si jistej) zkoušela suzuki a málem zkrachovala a mazda to dělá jen jako třešničku rozhodně to není její hlavní tahoun.Do okruhovky asi zajímavý ale na běžný ježdění kničemu


wankela dělalo víc firem, pravda suzuki to s tim "rotary" designem přehnala že to bylo až hnusný (přístrojovka)

1 reakcí na tento příspěvek Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 22:47 | Nahoru | #25
Mazda už to nedělá Teda ne jako seriovku

(reakce na) Wankel 700ccm 200k

26.10.2013 v 23:35 | Nahoru | #26
Pavouk106> ale dělá, chtěli od toho kvůli novymu RXku upustit, ale rozhodli se, že ho budou zase nabízet

(reakce na) Wankel 700ccm 200k

27.10.2013 v 08:30 | Nahoru | #27

thor2010 píše: Jarda_K> Já jen pro příklad.Na Sauto je v současné době 12 mazd rx 8.6 jich má přes sto tisíc.Myslíš že ty auta jsou víc jak desetkrát po go motoru.Z hodně blízké skušenosti vím že motor odchází kolem 80 tisíc.Pokud nejsi prase.



v testu RX8 se taky bavily o 80ti

Wankel 700ccm 200k

27.10.2013 v 18:13 | Nahoru | #28
U nás ve městě jezdí RX8 natočeno přes 200kkm. Musí se s tim umět jezdit, ono původně pro zvýšení živostnosti přímo mazda doporučovala dávat do nádrže olej pro dvoutakty (myslim 1:100) a opravdu to na tom bylo poznat při údržbách, průser nastal při zavedení EURO 4 tuším kdy už to s olejem v nádrži nestačilo na limity a tak se to muselo vymazat i z příručky a zůstalo čisté mazání přes kanálky.

A komu je z mazdistů motor milý, stejně tam ten olej lejou pořád, akorát na emise nádrž vynechají

Bohužel kupovat jetou RX8 je ještě větší zajíc v pytli než kdejaký nízkoobjemový turbo.

1 reakcí na tento příspěvek Wankel 700ccm 200k

27.10.2013 v 18:16 | Nahoru | #29
Smart 1:100? Na to jazdia skútre, neni to moc oleja na 4T? To by bolo mazanie jak na 4t z 30. rokov

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Wankel 700ccm 200k

27.10.2013 v 18:26 | Nahoru | #30
jean192> Wankel je 4t?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist