1 reakcí na tento příspěvek nesedlá někdo Explorera od Triumphu ?
Potvrzuji slova kluků...motor bez vibrací (pro mě překvapení, v žádných otáčkách není cítit ani do stupaček, ani do říditek). Krouťák nízko, bere v podstatě od volnoběhu, na dvojku za plynem na zadek od 4tis., převodovka jako máslo (velmi podobná mé předchozí XJR). Spojka měkká, příjemná. Spotřeba- cesta Rumunsko a zpět 4,6 litru, když tomu dáš nažhrat, tak kolem 6,5l. Při devadesátce na rovině ukazuje počítač 3,7l/100km. Co se týče odpružení, nová motorka má tvrdej předek. Uvolnil se a částečně jsem si asi zvykl po cca.3tis. km. Nyní bez námitek. Co se týče tempomatu, nemám s ním jediněj problém. Chce to trochu "grif", ale zapíná se a chová naprosto předvídatelně a bez problémů. Vypnout ho můžeš nejen prudkým posunem plynu dopředu, ale stiskem spojky, přeřazením a aktivací jakékoli brzdy. Je to velmi dobře vymyšlené a fungující zpříjemňovadlo. Sedlo je pohodlné, hodně místa pod něm, kontrola trakce i ABS se chová velmi příkladně. Na displeji přečtu z místa řidiče vše bez sebemenších problémů. Motka chytá na brnk i po měsíci stání. Co se týče ovladatelnosti, tak ta je na tak těžkou motorku neskutečná. Na motorce, která váží plná kolem 260kg jsem nezažil tak "vyvážený" pocit jízdy. Pod nohama máš za jízdy normální hračku (ve srovnání např s GS Adv. je to nebe a dudy). Můžeš jet méně než krokem a nedat nohu na zem, pojedeš pořád klidně a naprosto rovně, můžeš na moment zastavit a pak se zase rozjet a nohy jsou pořád na stupačkách. Brzdy OK (XJR měla lepší předek). Servis u mě příkladný (Praha-dovozce), chlapy jsou svým přístupem výborní...jsem z Moravy a tak garančka na počkání (2h) domluvená předem není problém, ceny normální. Mám litá kola, ale barvu jako na XC - tedy Khaki Green... tedy barva by snad šla vymyslet i jiná, než nabízená v základu...tímto chlapům z DK děkuji...
A co mě sere...v parným létě neskutečně topí pod prdel, hřejou hodně trubky rámu a nakonec i sedadlo. Projížděli jsem Budapešť v 39C a z půlek jsem měl steaky. Hmotnost na místě snad nemusím jmenovat, je to vysoká motorka a při tlačení to je znát. Pazvuky které vydává při určitých otáčkách přední štít se mě nepodařilo nijak odstranit (a to jsou všechny šrouby v gumách již od výrobce)....a byl jsem zvyklej z japonců na nižší mechanickou hlučnost motorů. Nicméně jsem tomu tříhrnku přišel na chuť nakonec i v tomto, ono to bzučení, hvízdání, cvakání a já nevím co ještě hraje svoji písničku a z radostí Tě žene kupředu...
Není to jen plexi. Měl jsem vše připravené vč.fotek do vlákna "Poruchy a závady" ale než jsem to tam stačil dát, ukamenovali mne "motorkáři", že jsem neměl už chuť tam cokoli nasypat.
Moped je bez drnčení a toho lehkého kmitání plexi. Až nám silnice nasolí a mopeda v garáži vypnu, plánuje se další posun . Ale že to triumfování byla a je skvělá volba,že?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Diagnostika Triumph Tiger 1200 Explorer Triumph Tiger 1200 | Thomsonson | 11 | 26.4.2024 v 09:59 Thomsonson |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Montáž centrálního stojanu na Trium... Triumph Tiger 1200 | Mraf | 8 | 22.2.2024 v 18:36 Houba1982 |
Koupě Triumph Tiger 1200 XRt Triumph Tiger Explorer | sir_AleS | 16 | 24.9.2023 v 11:05 Tri |
Triumph Tiger 1200 XRx Triumph Tiger 1200 | Mraf | 2 | 18.8.2023 v 12:05 Mraf |