1 reakcí na tento příspěvek Kombinéza na motoku
Je jasný, že tady ti každej pořadí hlavně dvoudíl a bez perforace popř. i textil. Ikdyž to používám hlavně na okruhu (poslední rok bohužel vůbec) ale i částečně na silnici tak bych šel do jednodílu, perforaci zvaž, já na ní u svoji nenechám dopustit a že jsem párkát zmoknul ...není to jedno jestli to je s nebo bez ?
Další věcí je kvalita, jak tu už někdo psal... radši bych koupil dobrou kombi klidně jetou než nějakou sračku novou. Už jsem měl něco v ruce a kvalitní věc je k nezaplacení. Mám 7 let Clover RC100 a nedám na ní dopustim, jednodíl, perforace, 5 pádů za sebou z toho jeden větší a žádnej problém. Kombinéza je pružná sedí, netlačí.... no prostě je vidět že ty peníze za to stály. Loni jsem koupil taky jednodíl, neperforovanýho Berika a tam to už není takový. Jezdil jsem i v Dainese chvíli, můžu porovnat s PSI racing jednodíl.
Vyvaruj se značkám jako MBW, Biker, Padana, Probiker, TSchul, A-PRO a tomu podobný, ono ani 4SR racing není v porovnání s lepší kombinézou nic extra, je to tvrdý a navíc v tom jezdí kvuli ceně půj ČR. Já osobně bych fakt šel raději do starší Dainese, klidně odřený ale nekupoval bych nějaký křivě šitý šunt když na to nemáš ještě moc peněz. Když je na kombinézu 20+tis tak už je to jiný a můžeš si koupit co se ti libí a už to na nějaký kvalitě bude protože za ty peníze už koupíš Spidi, Dainese, Clover, lepší Alpinestar . ne ty levný modely který taky nejsou nic moc atd.
Naposledy editováno 07.10.2013 10:02:14