globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vůle v krčku CB500S
 
7.6.2007 v 13:39
Zdarec lidi, pls při jemném brždění přední brzdou jsem na své hujdě cejtil takové "ťukání" (možná to není správný výraz, ale stejně). Když jsem na stojanu zkoušel střídavě tahat a tlačit na přední vidle, tak jsem to slyšel docela jasně.Ve vidlích ta vůle není, to jsem si jistej, nejspíš to vypadá na ten krček. Netušíte někdo jestli se to dá nějak dotáhnout nebo něco???(kde) nebo myslíte, že je tam něco "na výměnu"???Díky za info...

1 reakcí na tento příspěvek Vůle v krčku CB500S

7.6.2007 v 13:42 | Nahoru | #1
má CB500 plovoucí kotouč? :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krčku CB500S

7.6.2007 v 13:46 | Nahoru | #2
Lada.s>No ještě mi neuplaval... :D , né,vážně, u brždění jsem dostal pouze jakési pochybnosti, ale když to bylo na stojanu, tak se ukázalo, že je to krčkem..-a úplně volný to nebylo, musel jsem docela přitlačit, abych to cejtil...(ale žádná hrůza to není, na jízdě to nepoznám, štve mě jen ten pocit a maličko zvuk....)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krčku CB500S

7.6.2007 v 13:49 | Nahoru | #3
Denny>no mě se jednou stalo že jsem taky myslel ze je to v krku, ale nakonec to cvakal kotouč v těch nýtech. spíš to chce dát přední kolo do vzduchu, a pak zahýbat vidlemi a uvidis *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krčku CB500S

7.6.2007 v 13:53 | Nahoru | #4
Lada.s>No však tak to myslím-dal jsem to na hlavní stojan, kamarád to vzadu zatížil a já to zkoušel prohejbat-a dělalo to ty škaredé věci....-určo krček-nemohlo se tam něco vyčubat??No asi jo, jinak by to nedělalo...

Vůle v krčku CB500S

7.6.2007 v 14:10 | Nahoru | #5
Jo a ještě když jsme u té mojí hondy, netušíte někdo o nějakém laďáčku při kterém by neremcaly na STK a taky za rozumné peníze. Jo a zvuk by neměl být moc řvoucí(mám teď ), spíš decentnější, ale pěkný....(to jsou požadavky, to je hrůza ).Díík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krčku CB500S

7.6.2007 v 14:12 | Nahoru | #6
Denny>tak zkusit přitáhnout, a kdyz to stále nebude delat dobrotu, tak vymenit loziska

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krčku CB500S

7.6.2007 v 14:17 | Nahoru | #7
Denny>Sem to měl na CBčku taky, povolené ložisko řízení, zhruba při 15000 km, normálně mi to v hondě dotáhly a O.K.

(reakce na) Vůle v krčku CB500S

7.6.2007 v 14:17 | Nahoru | #8
Lada.s>No budu to muset dneska vyzkoušet a uvidím, snad to pomůže....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krčku CB500S

7.6.2007 v 14:19 | Nahoru | #9
cowboy>Noo a to se dotahuje zespoda, nebo nějako zvrchu????Nebo obojí. Ale nemusí se to nějak extra kuchat, že ne????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v krčku CB500S

7.6.2007 v 15:43 | Nahoru | #10
Denny>sem to neřešil, a nechal si to dotáhnout v servisu

1 reakcí na tento příspěvek Vůle v krčku CB500S

7.6.2007 v 15:51 | Nahoru | #11
Kdyz to cvaka dotahnout, pak az to ponekolikaty dotahnes, budes citit, ze to zacina mit v primem smeru aretaci, pak teprv je to zraly na vymenu.

Dotazeni pomerne jednoduche. Povolis a vyndas srouby na trmenech riditek. Riditka sundas a jakoby polozis na budiky - nemusis z nich nic odpojovat. Tim se dostanes k matce pod riditkama uprostred. Tu povolis golou nebo trubkovym klicem (jinak se k ni nedostanes) a sundas. Pak povolis svorniky hornich bryli, ve kterych drzi nosne trubky predni vidlice, na kazdy strane jeden sroubek (staci povolit, neni nutne vyndavat sroubek). Ted mas horni mustek vidlice (horni brejle) zcela uvolneny a muzes je zdvihnout, jsou na nich pridelany budiky (pres silentbloky), takze za ty to chyt jednou rukou a za brejle druhou a vytahni nahoru. Lepe receno povytahni a zase posun kousek dopredu - pokud mas origo lanka a draty, nechaji te posunout cely horni mustek dopredu natolik, abys dobre mohl k matce, ktera na tebe ted kouka z krku.

Ty matky jsou tam dve, spodni je rovnou s plochou chranici lozisko, horni je jen zubata a mezi nimi je plechova zajistovaci podlozka. Tu odehnes, sundas horni matku, podlozku vyndas a C klicem (ja to delal klicem na bycikl, protoze klic na zadni tlumice perovani do toho nepasuje presne) spodni matku s citem dotahnes. Jak moc, to nedokazu popsat, proste tak, aby to bylo bez vule, ale aby otacet rizenim slo zlehka. Pak samosebo zpatky podlozku, kontramatku, dotahnout tak, aby to pasovalo vyrezama do podlozky, prihnout podlozku...

... a ted pozor. Musis vratit horni nosnik vidlice zpatky, coz samo o sobe neni tezke, ale je tam hacek v podobe dratoveho leseni, na kterem drzi predni svetlomet (u N verze). Jak je to u S nemam tucha, predpokladam, ze tam tahle opicarna vubec neni, tak jen bacha na skripnuti dratu. U toho Nka je potreba dat konce leseni do dulku v hornim a spodnim nosniku, je to tam ulozeny pres gumovy silentblok, takovy kloboucek, aby to neprenaselo vibrace na predni svetlo. Kdyz je vse sesazeno, vratit matici pod riditkama, utahnout srouby svorniku kluznych trubek a vratit zpatky riditka vcetne prisroubovani.

U Nka je to na ctvrt az pul hodky prace, v pripade ze je to Sko bude mozna nutne sundat kapoty, ale zase nemusis resit to leseni, ktery zdrzuje podle me nejvic.

(reakce na) Vůle v krčku CB500S

7.6.2007 v 15:51 | Nahoru | #12
cowboy> kolik si za tu ctvrthodinku v servisu rekli?

(reakce na) Vůle v krčku CB500S

10.6.2007 v 10:37 | Nahoru | #13
Sim>Díkec za bezva návod, už to mám dotáhlý a už to neťuká :thmubup:

Vůle v krčku CB500S

10.6.2007 v 23:31 | Nahoru | #14
To jsem rad *yes* tak at motka dal slouzi ke tve spokojenosti ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist