chystám se na výměnu spojky u svého TRka, jelikož spojka zabírá až na konci s asi milimetrovou vůlí. Zatím sice neprokluzuje, ale pro jistotu si chci spojkovou sadu objednat.
Sériová spojka najela přes 11 000 km.
A teď bych se rád zeptal na rozdíly mezi Kevlarovou spojkou a běžnou spojkou s korkovým základem. Zajímají mě hlavně rozdíly v jízdních vlastnostech a výdrže.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kevlarová, nebo obyčejná spojka?
stráťa píše: Lifer> To co popisuješ nejsou známky ojeté spojky ale normální chování, motocyklová spojka nikdy nerozepíná úplně.
Kamarádovo YBRko rozepíná úplně. Na vlastní oči jsem to viděl i vyzkoušel.No ale stejně mi spojka zabírá až na konci, takže jen otázka času, kdy začne prokluzovat. Samozřejmě určitou vůli nastavenou mám, i v servise mi řekli, že spojku mám správně nastavenou.
Nejvíc jsem spojku sjel asi tehdy, když jsem měl problémy s výpletem zadního kola. To jsem se snažil všechny prudké síly zmírnit spojkou.
Zpět k tématu: předpokládám, že kevlarová spojka nevydrží 2x víc jak normální, takže se po finanční stránce kevlarová spojka zřejmě nevyplatí.
To kde ti ta spojka zabírá nastavíš tou vůlí, respektive pokud máš dole u motoru táhlo, nepříklad na 1000ci hranu, tak by mohlo pomoct ho o jeden zub popondat...
Protože sjet spojku na 11000 km - to bys jí snad musel naschvál zníčit, nehledě na to, že takový množství obroušenýho materiálu by snad muselo kompletně zalepit olejový filtr...
Já bych to prvně seřídil. A než tu spojku objednáš, tak si to aspoň otevři a přeměř lamely, jestli jsou opravdu pod limitem... Pokud budou, tak to rovnou vyměň, stejně teď bude hnusně...