paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Chudá směs, po 3km zdechne
17.9.2013 v 15:03
Zdravím,
po dlouhé době spokojeného ježdění se začala u mojí virážky projevovat závada. Při jízdě začala sama od sebe zdechat a střílet do výfuku. Byl nejspíš zacpaný karbec, tak sem ho rozebral, vyčistil a složil. Bohužel sem ho nějak rozšteloval, či jsem tam udělal nějakou jinou chybu, protože ted mi motorka po nastartování jede normálně, ale po cca 3km chcípne a dál jde nastartovat jen na sytič. Při přidání plynu okamžitě zdechne.
Svíčky jsou bílý jak popel, chudá směs. Pomáhá když pak svíčky v místě jiskřiště očistím, pak ujedu další 2-3km a zase to chcípne. S jehlou sem nehejbal. Nemá někdo servisní manuál ke karburátoru? Případně nenapadá vás ještě jinej důvod?

Díky

Váš Hipík
Anketa: Mam to zase hodit ze skály? :-)
Ano
83%
15
Ne
17%
3

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne

18.9.2013 v 11:42 | Nahoru | #1
1100Virago> Ale Hipík má XV125 a tam, pokud mne paměť nešálí, elmag. čerpadlo není. Je hnané podtlakem jako u Wartburgu.

Hippieguy> Pro provoz na líh obecně musí být směs o dost bohatší, než směs benzin-vzduch, takže je nasnadě, že to bylo chudé. To by se musel karbec zcela přestavit, přetryskovat, vyměnit ty gumové prvky a stejně se to nevyplatí (mám někde zahrabané číslo SM, kde testovali nějaký Ford uzpůsobený už z výroby na E85 a ukázalo se, že se to oproti benzinové verzi vyplatí až po ujetí snad 600000km - nevím přesně, musel bych to najít).
Jinak, jak psal gugo, mohlo to klidně rozpustit nějaký bordel, takže nádrž dolů, vypláchnout, vyfoukat, sundat a profouknout všechny hadičky, čerpadlo rozebrat a vyčistit.
Nebo (a s tím natankováním E85 to nemusí souviset) Ti také mohla nakonec rupnout hadice podtlaku, nebo je v čerpadle netěsnost na straně membrány, kde je podtlak. Pak čerpadlo pochopitelně fungovat nebude, nebo jen slabě (a sáním falešného vzduchu přes netěsný podtlak se směs dále ochuzuje).

(reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne

18.9.2013 v 11:57 | Nahoru | #2

J.M.K.: Ale Hipík má XV125 a tam, pokud mne paměť nešálí, elmag. čerpadlo není. Je hnané podtlakem jako u Wartburgu.


Dobrá připomínka. Přiznám se, že tyhle malorážky s řetězem znám jen z rychlíku a celkem mě překvapilo, že taky mají čerpadlo a ne jen samospád.
Každopádně se odborná veřejnost shoduje, že problém není v seřízení karburátoru

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne

18.9.2013 v 14:02 | Nahoru | #3
J.M.K.> a co kdybych to zapijil jako samospad a podtlakovy hadicky zaslepil? Pomohlo by to necemu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago vaclav11 15 12.5.2024 v 09:24 ŘezníkTom77
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago Zachovalj 3 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM
Problém s naštartovaním motorky Yamaha XV 125 Virago Tenjebonamotorke 1 21.3.2024 v 16:48 Rick_James
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist