šlo o tuto baterku: http://www.k2moto.c...ng=1#good_detail=429
Když už se tu píšu s takovým románem tak se rovnou zeptám: Jakou baterku koupit? JMT, Yuasa, Varta?
EDIT: Jenom pro zajímavost dávám naměřený hodnoty:
napětí na prázdno: 12,4V
napětí při zkratování kontaktů kusem drátu: 0,05V
proud protékající multimetrem: 1,5A a pomalu klesá
EDIT 2: Než se toho chytně někdo další,to zkratování baterky kusem drátu omlouvám tím, že jsem doma neměl žádnou žárovku abych změřil baterku zatíženou, a činil jsem tak s vědomím, že baterka je na 99% mrtvá, jenom dodám že když jsem ty kontakty propojil, drát ani nezajiskřil, ani nejevil žádný známky ohřívání...
Ještě dodám, že normálně tak baterky nikdy nezkouším, tohle byla výjimka protože jsem ani nečekal že bych z baterky dostal větší proud než těch zmíněných 1,5A
Naposledy editováno 16.09.2013 12:59:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak mě dnes nechala ve štychu baterka
A na hlavu radšej popel... satze a kor mastný šmír se z vlasů dostávajó sakra mizerně.
fatik píše: J.M.K.> To jsem s tím odporem zase něco kecnul, absolutně mě nenapadlo že se toho tady chytí tolik lidí Sypu si karbon na hlavu
no tak ten karbon ti nezávidim, je to pěkný svinstvo kousavý )
jináč na KTM mám taky ještě původní z r. 2005. Když jsem jí koupil minulý rok tak během 14 denní odstávky už jsem nenastartoval i když se před tím jezdilo docela intenzivně. Dal jsem jí přes zimu na dobíješku z lidlu (ten automat), ja naře nahodil a hned se chytla. Světe div se, teď přijdu po 3 týdnech k motorce a na první vrknutí tak v ní ještě něco života zbylo