Téma: Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
6.9.2013 v 13:48
Zdravím, zase sem hodím nějaké ty pindy o tom, co mě potkalo. Jeden večír si tak koukám na tu svoji (motorku). Kukám na gumy, jestli by to už nechtělo vyměnit, zadek OK, předek taky. U té přední se ale zarazím a vidím že jedna (levá) strana gumy je u hrany (cca 1-1,5cm od kraje) sjetá pod výrazně jiným úhlem a že mezi tou ploškou a "normálně" sjetou gumou je zlom, který je po celém obvodu a je více přepálený než zbytek gumy. Pneu prostě není ideálně zakulaceného profilu. Pochybuju, že jsem to skutečně tak sjel. Otázka tedy je, co to může být (nejspíš nějaká ta prasklá obruč, bočnice či čo to je) a jaké vzniká potencionální nebezpečí když na tom budu jezdit (a rozhodně využiju celý profil té gumy)? Samozřejmě je to jen "hobby" ježdění v provozu.
Jinak je to Continental Road Attack, cca 2 roky stará, jednosměsovka.
Díky.










Naposledy editováno 06.09.2013 14:31:28
Anketa: Zahodit to a chodit radši pěšky?
Ne
15%
3
Ne
10%
2
Ano,ale chodit jedině v sandálích s ponožkama
75%
15

1 reakcí na tento příspěvek Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 22:58 | Nahoru | #1
je to investice, ale jak jednou koupis novy gumy uz nebudes chtit jety nebo blbe sjety ver mi tamotorka funguje mnohem lip! Zkus novy gumy s pristi sezonou a uvidis. Jinak jak pises kdyz chci projet zatacku ve vetsim naklnu musim tam vletet rychleji a nebo v ni zacit pridavat a tim vic to klopit, ale to chce cas.

(reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 23:19 | Nahoru | #2
Ruzena89> No to logicky jo, ale myslim to ve vztahu k te spatne jete gumě, abych neztratil přilnavost na předku, tak jezdit víc pod plynem a necuknout
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist