globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pístní kroužky
Dobrý den :) . Mám takový problém a to, že motorka neustále jezdila a jezdila a najednou už nechytla a totálně ztratila kompresy a tipuji to na pístní kroužky. Jenže někdo mi říká, že mám koupit nějaký větší i když nebudu dělat výbrus, někdo říká že mám koupit originální. A tak se ptám... když nedělám výbrus válce, mám koupit stejné kroužky jako tam byli nebo nějaký jinačí? Děkuji, během týdne se k ní možná dostanu a rád bych je vyměnil :) . A blbé keci o mé neznalosti si nechte pro sebe :D . Díky!! :D
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) pístní kroužky

6.8.2013 v 06:57 | Nahoru | #31
kastanbabeťťák> A jak víš jaký výbrus má tvůj válec?Ty jseš si jistej,že je to origoš bez výbrusu?V tom případě, ale koupíš něco co ti může být k prdu.
Takže-sundat válec-podívej se na očištěný píst.Na starších bývalo vyražené číslo výbrusu,nebo písmeno třídění velikosti A,B,C.U novějších bývá průměr pístu.pokud tam nic nenajdeš,musíš ho změřit.
Mohla ti taky vyletět segrovka na pístní čep.Potom čep vyjede do válce a udělá dvě rýhy.Většinou se při tom stáhnou drážky a pístní kroužky přestanou v drážkách pružit a komprese je v pr....

pístní kroužky

6.8.2013 v 11:58 | Nahoru | #32
Hezký den,
náhlá smrt?? jo to se může stát, ale hned bych výbrus neřešil,
Pravidlo číslo jedna buď není co zapálit nebo není čím zapálit.
Asi bych nejdříve prověřil ten benzín zda tam opravdu nějaký máš a teče kam má,
dále je divný že máš svíci suchou a když začneš cupovat benzín ( to s tou izolačkou a čudlíkem ) tak to bafne.
Vyndej trysky, profoukej a mělo by to jet, a pokud náhlá smrt tak propálenej píst za jízdy ale ty píšeš že jsi přijel a pak nešla nastartovat.
Takže nejdřív se zaměř na to jednoduší, VYČISTI TRYSKY, VYMĚŇ SVÍČKU A UVIDÍŠ.
ciao PÍNY
PS: držím Ti palec aby si byl úspěšný

pístní kroužky

7.8.2013 v 12:13 | Nahoru | #33
Jestli to dlouho stálo a pak chvílu jezdilo a teď nic, může to být klidně i guferem pod zapalováním - starý nějakou dobu drželo, ale jak se párkrát ohřálo a zchladlo, tak utrum.Přisává si to tama falešnej luft a do válce se ti nedostane nic i když benál teče kolem proudem. Zkus šplíchnout trochu benálu pod svíčku, dej svíčku zpět a uvidíš. Jestli chytne a hned zase zdechne - tipoval bych to na to gufero. I když náhlá ztráta komprese je taky podivná.

pístní kroužky

7.8.2013 v 19:29 | Nahoru | #34
Tak ted jsem to přitáh od opraváře... Vyměnil pístní kroužky a kladívka aby to mělo best jiskru a jiskra lítá fakt slušná... Bývalé pístní kroužky byly prý hodně špatné, ted tam jsou nové. Ale pak to dal na nějakej měřák a má to tlak 5 něčeho a má mít min 7 . Zkusil dát do válcé étér a blaflo to, trošku vytočilo ale stejně to zdechlo. Ted jsem se s tím sral zase... Ale je mi divné, že i se špatnými kroužky to chytávalo luxusně a jezdilo jak svina, za pár vteřin tam bylo 80. Výbrus to žádnej nikdy nemělo, to vím, jezdila na tom jenom babka a jenom do kravína, má to najetu nějakých 14 000. Karbec je i něčím změřenej, několikrát čištěný, překontrolovaný, všechno prostě. V nádrži je nový benzín a olej. Opravář mi řekl, že né jenom výbrus ale celý GO motoru, že tam jsou i nějaký simeringy ( nwm co to je, pls vysvětlení ) a motor je prostě kaput. Já prostě nechápu že to jezdilo bezproblémově a najednou ani neslibuje . Prooosím, dejte mi nějakou mašinu, já mám absták . Vidím to asi tak že letos nepojede... Naši na to se*ou, nikdo mě nic nenaučil, všechno musím dělat sám a já prostě nevím kam s tím, nemám na to love, a čas. Prostě záhada, jela a už nejede

pístní kroužky

7.8.2013 v 20:01 | Nahoru | #35
jo a kdybych si udělal výbrus tak potřebuju i klikovku??

1 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

7.8.2013 v 20:31 | Nahoru | #36
klikovku nepotřebuješ a podle toho co čtu výbrus taky ne... to co píše BimBam je dost rozumné a to gufero mě vůbec nenapadlo... mno asi to opravdu vypadá na rozebrání... skus ještě udělat nový těsnění pod válcem a vsude kam se dostaneš... nevím jestli ty gufeta na klice na tomle uděláš bez rozpůlení motoru, ale jesi ne aspon můžeš pak udělat i ložiska na klice... sežen si nato někde na netu manuál a študuj čim by to mohlo ještě být... jelikož to asi saje falešnej vzduch někde...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pístní kroužky

7.8.2013 v 20:53 | Nahoru | #37
Koštěbuch>
Proč by měl dělat těsnění pod válcem,když mu v opravně měnil kroužky,tak je jasný,že snad dal i nové těsnění pod válec a hlavu.
Píše,že uděl to a to.....ale ještě jsem nečetl,že by vyměnil svíčku.To že dává velkou jiskru není podmínkou,že ve válci je všechno OK.
Kdyby byl špatný simering na klikovém ložisku,tak motor chytne,ale nebude mít výkon.
Zase z toho nedělejte raketoplán vraťte se na zem hoši.
Potíž je v tom,že kastanbabeťťák o tom nemá ani páru.Takže i ta nejmenší banalita , kterou by při omrknutí motorky všichni z nás hned odhalili,on nepozná.
Protože on jenom jezdil....
Druhá věc je,že si tady na foru každý kdo tomu nerozumí napíše o radu a čeká že máme doma asi skleněnou kouli,abychom vyčetli v jakém stavu všechno na motorce je.Stačí aby měl špatný kondík...jiskra bude perfektní,ale ani si neprdne.

Chápeš to kastanbabeťťáku??????????????

Tak jak tohle máme sakra poznat tady s těch povrchních informací?!?
To všechno se musí přezkoušet a proměřit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pístní kroužky

7.8.2013 v 20:59 | Nahoru | #38
PIGO> Se nečerti a kdyby jsi to pročetl vše, zjistil bys, že svíček jsem zkoušel hafo. Nové těsnění nedali, svině . Už je tma, na ní nevidím, ale zejtra jí rozeberu do posledního kroužku a uvidím. Konečně se k ní dostanu a ano, nevím o tom nic protože jsem samouk, nikdo mi nic nevysvětlil jako někomu. Návod už jsem si stáhnul, dneska pročtu a zejtra to projdu. Díky

(reakce na) pístní kroužky

8.8.2013 v 06:16 | Nahoru | #39
PIGO> máš zlatou pravdu, ALE jesi mu někde někdo něco měnil... neznamená to že dával nový těsnění a gort u tohohle... tomu věř... s tím popisem a všechmo okolo souhlasím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pístní kroužky

8.8.2013 v 07:20 | Nahoru | #40
kastanbabeťťák>
Pak ať se jde taková "opravna" bodnout

pístní kroužky

9.8.2013 v 16:36 | Nahoru | #41
Lidi tak jsem sundal hlavu a válec... Všechno těsnění jak pod hlavou tak pod válcem je v čoudu takže se jde objednat novým ale jak poznám že to gufero u dynama je špatný?? Jo a když už se mi nějak povede to dynamo vyndat což pochybuju, nevyteče mi olej když je hned za tím klika? Já vůbec nevím jak to tam vypadá . No ale je mi divný že bez těsnění a se špatnými kroužky to chytlo jedna básen a ted nic

1 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

9.8.2013 v 16:37 | Nahoru | #42
A na válci je napsáno "015", takže to výbrus mělo nebo nemělo? . Moc se v tom číslování nevyznám .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pístní kroužky

9.8.2013 v 16:38 | Nahoru | #43
PIGO> Taky že jsem pana opraváře poslal do patřičních míst...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pístní kroužky

9.8.2013 v 16:55 | Nahoru | #44
kolecko10>

To bych chtěl vidět výbrus za 700 i se sadou .. Já sem si našel nedaleko ve vesnici v Hovorčovicích brusírnu na válce přímo a psal jsem a pán mi psal že výbrus+ válec s kroužkama za 1500- 2000,-Kč..
Ještě že už mám jinej motor.

(reakce na) pístní kroužky

9.8.2013 v 17:32 | Nahoru | #45

kastanbabeťťák píše: A na válci je napsáno "015", takže to výbrus mělo nebo nemělo? . Moc se v tom číslování nevyznám .


To nemá s výbrusem co dělat.Musel by si jedině změřit průměr válce,nebo pístu.

(reakce na) pístní kroužky

10.8.2013 v 06:54 | Nahoru | #46
kastanbabeťťák> OMG jesi tam nebylo žádný těsnění pod válcem tak boha jeho vůbec neřeš gufero jelikož už je jasný okud vítr fouká.... pod hlavou si nejsem jistej jesi je těsnění u 125...

Naposledy editováno 10.08.2013 09:28:53

pístní kroužky

10.8.2013 v 19:30 | Nahoru | #47
Válec snad musí mít těsnění jak pod sebou (ke karterum) tak nad sebou (k hlavě).
Nebo se pletu?

(reakce na) pístní kroužky

11.8.2013 v 19:58 | Nahoru | #48
JokeJack> To víš, holt máš smůlu že je to u vás drahé. Já ještě před dvouma rokama platil za výbrus a pístní sadu na 180/487 pouhých 500kč. Teď jsem nechával brousit několik válců na čezety a vycházely zhruba na 700 za kus i s pístem atd.

pístní kroužky

15.8.2013 v 19:39 | Nahoru | #49
tak chlapy už mi to vrčí :) . Motor jsem komplet vyčistil, dal jsem nové gufero a přetěsnil motor, to staré gufero bylo kaput. A těsnění je jak pod hlavou, tak pod válcem ale přestože tam dříve nebylo, tak to jezdilo

pístní kroužky

17.8.2013 v 23:08 | Nahoru | #50
tak už zase nevrčí, jde se hledat dál...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 8 4.4.2024 v 08:49 Dolin
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 0 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř
Seřízení Vape Jawa Jawa 175/356, Jawa 125/355 Jawa ČZ Jawa ČZ Jirk_K 7 19.1.2024 v 19:49 Jirk_K
Sada šroubů motoru Jawa ČZ Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 5 19.12.2023 v 22:34 hagrid.hagrid


TOPlist