Takže-sundat válec-podívej se na očištěný píst.Na starších bývalo vyražené číslo výbrusu,nebo písmeno třídění velikosti A,B,C.U novějších bývá průměr pístu.pokud tam nic nenajdeš,musíš ho změřit.
Mohla ti taky vyletět segrovka na pístní čep.Potom čep vyjede do válce a udělá dvě rýhy.Většinou se při tom stáhnou drážky a pístní kroužky přestanou v drážkách pružit a komprese je v pr....
náhlá smrt?? jo to se může stát, ale hned bych výbrus neřešil,
Pravidlo číslo jedna buď není co zapálit nebo není čím zapálit.
Asi bych nejdříve prověřil ten benzín zda tam opravdu nějaký máš a teče kam má,
dále je divný že máš svíci suchou a když začneš cupovat benzín ( to s tou izolačkou a čudlíkem ) tak to bafne.
Vyndej trysky, profoukej a mělo by to jet, a pokud náhlá smrt tak propálenej píst za jízdy ale ty píšeš že jsi přijel a pak nešla nastartovat.
Takže nejdřív se zaměř na to jednoduší, VYČISTI TRYSKY, VYMĚŇ SVÍČKU A UVIDÍŠ.
ciao PÍNY
PS: držím Ti palec aby si byl úspěšný
1 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pístní kroužky
Proč by měl dělat těsnění pod válcem,když mu v opravně měnil kroužky,tak je jasný,že snad dal i nové těsnění pod válec a hlavu.
Píše,že uděl to a to.....ale ještě jsem nečetl,že by vyměnil svíčku.To že dává velkou jiskru není podmínkou,že ve válci je všechno OK.
Kdyby byl špatný simering na klikovém ložisku,tak motor chytne,ale nebude mít výkon.
Zase z toho nedělejte raketoplán vraťte se na zem hoši.
Potíž je v tom,že kastanbabeťťák o tom nemá ani páru.Takže i ta nejmenší banalita , kterou by při omrknutí motorky všichni z nás hned odhalili,on nepozná.
Protože on jenom jezdil....
Druhá věc je,že si tady na foru každý kdo tomu nerozumí napíše o radu a čeká že máme doma asi skleněnou kouli,abychom vyčetli v jakém stavu všechno na motorce je.Stačí aby měl špatný kondík...jiskra bude perfektní,ale ani si neprdne.
Chápeš to kastanbabeťťáku??????????????
Tak jak tohle máme sakra poznat tady s těch povrchních informací?!?
To všechno se musí přezkoušet a proměřit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pístní kroužky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pístní kroužky
Pak ať se jde taková "opravna" bodnout
1 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pístní kroužky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pístní kroužky
To bych chtěl vidět výbrus za 700 i se sadou .. Já sem si našel nedaleko ve vesnici v Hovorčovicích brusírnu na válce přímo a psal jsem a pán mi psal že výbrus+ válec s kroužkama za 1500- 2000,-Kč..
Ještě že už mám jinej motor.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 | JAW4Ř | 8 | 4.4.2024 v 08:49 Dolin |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 | JAW4Ř | 0 | 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř |
Seřízení Vape Jawa Jawa 175/356, Jawa 125/355 Jawa ČZ Jawa ČZ | Jirk_K | 7 | 19.1.2024 v 19:49 Jirk_K |
Sada šroubů motoru Jawa ČZ Jawa 175/356, Jawa 125/355 | JAW4Ř | 5 | 19.12.2023 v 22:34 hagrid.hagrid |