paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kouří vždy jen pravý vválec ??!!!
30.7.2013 v 19:44
opět já rádci moji milí. Nedávno se mi stala taková nehoda a nedopatřením jsem vzal kanystr bez oleje. No co se nestalo motor po pár kmm přestal táhnout a okamžitě mi došlo co se stalo, Dotlačil jsem jawku domu sundal svičky nalil do válcu trochu oleje, párkrát prošláp a motor opět naskočil. Podle toho jak jede bych řekl že neutrpěl žádnou ujmu jenže asi utrpěl. Začal kouřit take jsem začal pátrat po příčině takže jsem preventivně vyčistil výfuky a vložky a dal nový těsnění. No bylo to dobrý snad jen k tomu že už tolik neřve :) Co mě ale zarazilo bylo to že ve výfukách byl kousek pístního křoužku cca 1,5 cm. Nebyl to okrajovej kousek (neměl ani na jednom konci takovou tu pacičku). Radši sem se kouknul do výfukových kanálů a písty vypadali ok včetně kroužků. takže se vás táži zda je teoreticky možně aby se mi dostal kroužek do výfuku a motor byl schopnej provozu nebo to je příčina toho šílenýho kouře ? Jen pro porovnání z levého výfuku si skoro kouře nevšimnu a pravý hulí jak cikán za pařezem :( jen ještě dodám že svíčky už nemají svou cihlovou barvu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kouří vždy jen pravý vválec ??!!!

31.7.2013 v 22:17 | Nahoru | #1
Ceres> A to, že "pravý válec má menší odpor" jsi zjistil jak? U jednho válce vyndáš svíčku, aby neměl kompresi a přes startpáku zkoušíš odpor válce proti protáčení? Něco málo tím zjistit můžeš, ale přesně Ti to řekne jen změření kompresních tlaků.
A opět - dle čeho soudíš, že válce nmají na sobě zámky poškození? - uvažuj logicky... když sis chybu uvědomil až v momentě, kdy motor ztrácel výkon, tak se musel začít už přidírat. Nevěřím tomu, že by to v takovém případě motor přestál bez úhony.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kouří vždy jen pravý vválec ??!!!

31.7.2013 v 22:31 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: Ceres> A to, že "pravý válec má menší odpor" jsi zjistil jak? U jednho válce vyndáš svíčku, aby neměl kompresi a přes startpáku zkoušíš odpor válce proti protáčení? Něco málo tím zjistit můžeš, ale přesně Ti to řekne jen změření kompresních tlaků.
A opět - dle čeho soudíš, že válce nmají na sobě zámky poškození? - uvažuj logicky... když sis chybu uvědomil až v momentě, kdy motor ztrácel výkon, tak se musel začít už přidírat. Nevěřím tomu, že by to v takovém případě motor přestál bez úhony.



já vím samotnýmu se mi tomu nechce věřit ale krom drobné asi 3mm dlouhé drážky u výfukového kanálu nic na válci neni jestli to znovu sundám tak přidám foto

a jak jsem říkal dal jsem do motoru svíčky sundal výfuky a otáčel motorem, přes výfuky jsem se koukal který píst jde nahoru. Levý vždy šel přes horní úvrať protočit celkem bez námahy zato pravý vyvíjel značný tlak. Přijde mi divné že každý jde jinak toť můj názor
a ty kompresní tlaky je dobrý nápad ale s tím asi do servisu že ?

Každopádně jsem motor složil a celý přetěsnil chod motoru je v pořádku včetně výkonu i startování. Dal jsem tam polosyntetickej olej Mogul TSF a je to drobek lepší ale na jízdu po městě stále nepřijatelný :(

Naposledy editováno 31.07.2013 22:51:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist