2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kouří vždy jen pravý vválec ??!!!
Když už máš sundané válce, jak vypadají koužky? Zkus, zda právě ten kus kroužku, cos našel v laufu, nepasuje na chybějící část některého z kroužků a stejně tak, zda nechybí i další části kroužků. Ty totiž mohou být spadlé dole v karteru, přefuky vlítnout do válce a rozsekají píst a hlavu.
A hlavně se modli, aby to byly jen kroužky a válce a neodnesla to i ložiska na ojnicích a na klice.
A ano - "ne každý je v opravách zběhlý", ale vzpomenň si na "kdo maže, ten jede" a musí Ti dojít, že je nesmysl, aby motor byl po jízdě bez oleje mechanicky v pořádku, kor když před zastavením už ztrácel výkon.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kouří vždy jen pravý vválec ??!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kouří vždy jen pravý vválec ??!!!
J.M.K. píše: Ceres> Nezlob se, ale jestlis udělal autoškolu (i když čertví s těmi dnešními paskvily), tak musíš vědět, že motor bez oleje těžko vydrží. A když začal ztrácet výkon, musí být jasné, že se nemohlo stát nic jiného, než že se válce přidřely. A jestlis nikdy přidřený válec neviděl, tak to nemusíš od pohledu poznat.
Když už máš sundané válce, jak vypadají koužky? Zkus, zda právě ten kus kroužku, cos našel v laufu, nepasuje na chybějící část některého z kroužků a stejně tak, zda nechybí i další části kroužků. Ty totiž mohou být spadlé dole v karteru, přefuky vlítnout do válce a rozsekají píst a hlavu.
A hlavně se modli, aby to byly jen kroužky a válce a neodnesla to i ložiska na ojnicích a na klice.
A ano - "ne každý je v opravách zběhlý", ale vzpomenň si na "kdo maže, ten jede" a musí Ti dojít, že je nesmysl, aby motor byl po jízdě bez oleje mechanicky v pořádku, kor když před zastavením už ztrácel výkon.
samozřejmě to vím a také sem psal že jsem tam ten benzíl nalil nedopatřením prostě sem šáh po špatným kanistru a na jawě už nejakou dabu jezdím. Kroužky jsou opravdu celé a a v pořádku ani válec nemá na sobě známky poškození. Pořád doufám že to motor neodnesl ale čeho jsem si všiml tak pravý válec má menší odpor - prostě když motor protáčím startovačkou tak na levý mám problém ho protočit (rukou) a právý jde celkem snadno z čehož usuzuju že bud tesnení pod hlavou (dával jsem nový) nebo kroužky netěsněj
edit: a jestli vás mohu poprosit prosil jsem vás o radu a nerad bych tu řešil nějaký rejpání. Mám jawu rád a fandim jí a to byl můj důvod koupě a na její mouchy teprve postupně přicházím ......
Naposledy editováno 31.07.2013 17:35:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |