poslední dva týdny řeším problém se zadní rozetou. Chci dát menší, aby moto jelo alespoň 90km/h při optimálních otáčkách. (Takhle jedu 80km/h na cca 5200ot./min a to je na ten motor hodně)
Teď mám aktuálně vzadu 32 zubů a vpředu 14.
Po dlouhém ptaní, bádání a hledání jsem nakonec našel rozetu se 30ti zuby. Vím, že tu jsou podobná témata, ale nenašel jsem v nich odpověď na mou otázku.
Zajímalo by mě, bude zmenšení o 2 zuby vzadu znatelné? (Něco jsem počítal a vyšlo mi, že při stejných otáčkách (4tis.) bych měl jet o necelých 5km/h více, ale to si nejsem vůbec jist :D)
Pro sichr: 14/32 --> 14/30
Díky za reakce a odpovědi, Hális
1 reakcí na tento příspěvek Rozeta - změna počtu zubů / menší rozeta
Pokud motor přetáčíš, výkon klesá .
Pokud máš tedy nevhodný převod, kdy max. rychlosti nedosáhneš při otáčkách max. výkonu, máš vlastně rezervu v maximálce...chápeš?
Nehledíc k tomu, že neustále motor přetáčet není dobré (ať motor vyrobil kdokoliv) a při cestovní rychlosti si s otáčkama taky "mimo mísu" - a to pohodlí i ekonomii cestování moc nepřidá.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prodej náhradních dílů Yuki Vista 250 | flastimil | 9 | 15.3.2022 v 19:17 mlčoc |
Odťah do servisu-> Auto s vozíkom, ... Yuki Vista 250 | HarveySVK | 2 | 29.3.2019 v 13:14 dafikk |
yuki vista 250 Problémy Yuki Vista 250 | bajaj | 4 | 6.9.2018 v 21:01 sered |
Nová Moto Začiatočník Yuki Vista 250 | HarveySVK | 4 | 10.5.2018 v 19:50 Motogpmania |
Zapojení magneta Yuki Vista 250 | Baronek | 4 | 6.3.2018 v 11:37 puffybodie |