globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
25.7.2013 v 16:57
Zdravíčko! Musim se podělit o negativní zkušenost s olejem ze stejný krabice jako je na fotce, tedy krabice Motul 5100 10W40 MA2. Upozorňuju, že důležitý je právě to označení MA2. Léta jezdim Motul 5100, a až doteď jsem byl maximálně spokojenej. To se ale změnilo s výmenou za tenhle Motul 5100 s označením MA2 či nejspíš padělek. Na FireBladu mam od nalití novýho oleje problém s prokluzováním spojky. Uznávam, že už asi nebude nic extra, zřejmě je původní včetně pružin z roku výroby 1994, ale do poslední výměny oleje to bylo OK (edit: spojka je po následný rozborce v mezích normy co se týče lamel i pružin). V plným zátahu teď po přeřazení z 1. kvaltu na 2. spojka klouže jako ďas. Stejnej olej jsem ve stejnej den nalil do Afriky a nedlouho poté odjel na dovolenou. Párkrát se mi zdálo, že krátce klouzla spojka, ale nemůžu to tvrdit, motor Afriky jde s origo výfukem tak tiše, že je prakticky přehlušenej větrem. Ale s Afrikou jsem vypozoroval s novým Motulem po cca 3500km, že po krátkým odstavení a opětovným nastartování jsou o dost hlučnější ventily. Jen tak na minutku, než se zas všechno prohřeje, ale je to slyšet dost i v helmě. Volal jsem zkušenýho servizáka, kterýmu naprosto důvěřuju, a ten potvrdil, že jeden zákazník měl problém s prokluzující spojkou taky po výměně za olej z takový flašky. Dal novou spojku, nalil stejnej olej a po snad 600km zas prokluzy spojky. Nevim na jakým stroji, ani další detaily. Rozhodně tedy varuju před nalitím Motulu 5100 do výkonnýho motoru, pokud nese hrdě označení MA2 a nemá jasnej původ.





Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33

1 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

1.8.2013 v 15:02 | Nahoru | #1
Myslím ze tyto věci se stávají nejen u Motulu kdyby tam nalil Agip tak by mu to třeba taky klouzlo nebo castrol nebo denicool nebo motorex nebo repsol. Zítra mužem založit tema na jinou značku oleje a myslím ze bude zase spousta bezva komentářů faktor jeho polo mrtve motorky kde to sám napsal je jasnej do dnešního dne se Nozval tak čekám porad nic ......... Další dotazy na těl 725 926 226

(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

20.8.2013 v 22:17 | Nahoru | #2
devastator> Nesedim denně u fóra, takže tvý příspěvky čtu až teď. Proto jsem doteď nereagoval. Jak řikam. Motorka je to stará, pravděpodobně s původní spojkou, ale věřim, že spoustu nových skvělých strojů s Motulem 5100 MA2 o desetiletí přežije. Jestli mě chceš nasrat napadáním mých starších mazlíků, tak máš smůlu, to se ti nepovede. O jejich kvalitách vim svý a žádnej nakrklej manažer mi to nevymluví, ani kdyby prodal vagóny Motulu. Zkrátka poznam, když zběsile klouže spojka, i rachotící motor. Obojího jsem se s novým olejem dočkal. Obojí se značně vylepšilo po nalití staršího MA. A znovu podotýkam, že si od nikoho cizího do motorek jen tak šáhnout nenecham, důvody viz výše. V zimě nejspíš rozeberu spojku, proměřim, pak sem třeba písnu výsledek, ale rozhodně sem nebudu denně chodit číst stohy textu, kde jedni tvrdí to, jiní zas ono. Kdo chtěl, na základě tohohle vlákna se leccos dozvěděl, kdo se chce jen rvát, nadávat a napadat ostatní, ať si tu klidně řádí i beze mě. Jestli to chceš probrat po telefonu, pošli mi mail na payalucas@seznam.cz, pošlu ti číslo a čas, kdy můžem konstruktivnějc pokecat. Tohle napadání ale nikam nevede.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist