globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2
25.7.2013 v 16:57
Zdravíčko! Musim se podělit o negativní zkušenost s olejem ze stejný krabice jako je na fotce, tedy krabice Motul 5100 10W40 MA2. Upozorňuju, že důležitý je právě to označení MA2. Léta jezdim Motul 5100, a až doteď jsem byl maximálně spokojenej. To se ale změnilo s výmenou za tenhle Motul 5100 s označením MA2 či nejspíš padělek. Na FireBladu mam od nalití novýho oleje problém s prokluzováním spojky. Uznávam, že už asi nebude nic extra, zřejmě je původní včetně pružin z roku výroby 1994, ale do poslední výměny oleje to bylo OK (edit: spojka je po následný rozborce v mezích normy co se týče lamel i pružin). V plným zátahu teď po přeřazení z 1. kvaltu na 2. spojka klouže jako ďas. Stejnej olej jsem ve stejnej den nalil do Afriky a nedlouho poté odjel na dovolenou. Párkrát se mi zdálo, že krátce klouzla spojka, ale nemůžu to tvrdit, motor Afriky jde s origo výfukem tak tiše, že je prakticky přehlušenej větrem. Ale s Afrikou jsem vypozoroval s novým Motulem po cca 3500km, že po krátkým odstavení a opětovným nastartování jsou o dost hlučnější ventily. Jen tak na minutku, než se zas všechno prohřeje, ale je to slyšet dost i v helmě. Volal jsem zkušenýho servizáka, kterýmu naprosto důvěřuju, a ten potvrdil, že jeden zákazník měl problém s prokluzující spojkou taky po výměně za olej z takový flašky. Dal novou spojku, nalil stejnej olej a po snad 600km zas prokluzy spojky. Nevim na jakým stroji, ani další detaily. Rozhodně tedy varuju před nalitím Motulu 5100 do výkonnýho motoru, pokud nese hrdě označení MA2 a nemá jasnej původ.





Naposledy editováno 06.04.2015 13:51:33

3 reakcí na tento příspěvek Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

27.7.2013 v 08:42 | Nahoru | #1
Bohuzel jestli to bude jak to udelal ted REPSOL ornazove pixle tak se mame na co tesit...vse hne full syntetiky pred tim zelena pixla polo. Popis nazev vse stejny. Jen je vse full syntetik...

Jde videt panacci ze motul pouzivate chvilu smrkaci.

Davam jen motul 300v asi 15let. PRVNI uplne LEPIL a to tak ze pres noc zalepil spojku tak ze jsem ji musel s vymacknutou spojkou jezdit 10minut a trhat plynem aby se rozlepila.
Novejsi uz to tolik nedelala a ted posledni ne ale nova flasa uz nelepi vubec.
A na nove flasi se obavam ze zacne uz klouzat spojka jak 5100MA2 a castroli vsechny.

LEPE radi bohuzel ten kdo ma nacatou pred smrti spojku zase zacne klouzat jak CASTROL kterej klouze uz davno. Tedy neni to olejem ale NORMOU MA2 = lehci radi vice klouze spojka.

Blader - To ze ti zacnou ZVONIT ventily neni volejme ale ted VELIKYM parak jak je motor horkej.
Ted to mlati vice kazdemu

Naposledy editováno 27.07.2013 08:50:01

(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

27.7.2013 v 21:54 | Nahoru | #2
z-x-r> Nevím, ale značení MA2 by mělo znamenat opak...náročnější normy pro tření spojky....nic já jezdím olej bel ray kterej má označení MA2 kterej skoro nikdo neleje takže se nemusím bát nějakých podvodů

Naposledy editováno 27.07.2013 21:56:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

29.7.2013 v 16:22 | Nahoru | #3
z-x-r> K těm ventilům, loni jsem s tim taky jezdil v horku (dovolená mimo jiné taky v Itálii), ale takovej kravál nedělaly. Ale jak se z odstátí zas prohřeje/promázne, ztichne to.

(reakce na) Varování - zřejmě falzifikát oleje Motul 5100 10W40 MA2

31.7.2013 v 13:21 | Nahoru | #4

z-x-r píše: Bohuzel jestli to bude jak to udelal ted REPSOL ornazove pixle tak se mame na co tesit...vse hne full syntetiky pred tim zelena pixla polo. Popis nazev vse stejny. Jen je vse full syntetik...



Oranzovej Repsol (taky sem na to baleni koukal) 10W40 mam v okruhovce a neboj, funguje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist