globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nestartuje, asi palivové čerpadlo
24.7.2013 v 19:53
mám nalítáno asi 52 tisíc a před týdnem mi během cesty chcípla moto a pak už jí nenastartoval, takž potupný odtah. plná nádrž, svíčky hází jiskru, stejně radši vyměněny (horší výměnu jsem nezažil ) a stále nechytala. všechny pojistky OK. šel jsem tedy podél hadiček a tam jsem se zastavil u palivového čerpadla (dle mechanika) je to takový váleček za baterkou na pravý straně mašiny. sundal jsem krytku, pod tím pročistil, procáknul kontaktolem a stále nic. když mačkám startér, tak se tam osičky hýbe, ale prý po zapnutí klíčku se má ozvat nějaký vrčení, což mi nedělá, jen při startování..no a z tohohle čerpadla už benzín neleze dál. máte s tím někdo zkušenost? Díky za tipy

nestartuje, asi palivové čerpadlo

24.7.2013 v 20:11 | Nahoru | #1
Lc8.cz - najdes tam vlakno konkretne venovane tomuto problemu a jeho reseni

nestartuje, asi palivové čerpadlo

24.7.2013 v 20:16 | Nahoru | #2
Dle Tvého poopisu to vypadá na klasické elektromagnetické membránové čerpadlo. Ano, mělo by po zapnutí "zavrčet", pokud motorka delší dobu stála. Nakonec se se "zacvakáním" zastaví. Při krátké odstávce jen zacvaká a zastaví se. Musejí na něj vést dva dráty, takže když čerpadlo připojíš přímo na baterku, rozběhne se? Popř. když výstupní hadici od čerpadla odpojíš od karbce/stříkačky a strčíš třeaba do flašky, půjde z ní benzin při připojení čerpadla přímo na baterku? Pokud ne, je čerpadlo vadné, pokud ano, je třeba hledat dále po napájení čerpadla, proč nesepne.

nestartuje, asi palivové čerpadlo

24.7.2013 v 20:22 | Nahoru | #3
udělej jak píše J.M.K.

nestartuje, asi palivové čerpadlo

24.7.2013 v 20:27 | Nahoru | #4
na lc8.cz se snažít dostat už měsíc, psal jsem adminovi již několikrát, bez úspěchu, takže tam je to v pytli.
moto jezdila každý druhý den cca, takže nestála dlouho. přímo na baterku jsem to nezkoušel, už jsem jí hlavě vyflákal neustálím zkoušením, takže v pátek na to vlítnu znova..to elektromag. mem. čerpadlo je kde? díky

nestartuje, asi palivové čerpadlo

24.7.2013 v 20:43 | Nahoru | #5
To elmag. čerpadlo je právě ten "váleček za baterkou", jak popisuješ v zadání vlákna... Pokud si tedy rozumíme a nepleteš si to třeba s relátkem starteru... vedou na něj dva dráty, možná jen jeden (čerpadlo je pak ukostřené přes svůj úchyt) a dvě hadice - jedna k nádrži a druhá (výstup) k tělesu karbce, nebo stříkačky (neznám tu motorku do detailu).

nestartuje, asi palivové čerpadlo

24.7.2013 v 20:49 | Nahoru | #6
to by mělo být ono, vedu tam dvě hadice z jedný strany a z druhý strany vede hadice někam do bloku motoru, evidentně do karbce. pozítří nafotím, abych nemluvil o něčem jiném...

nestartuje, asi palivové čerpadlo

24.7.2013 v 20:55 | Nahoru | #7
Pročisti kontakty toho čerpadla, pak bude zase chvíli fungovat

nestartuje, asi palivové čerpadlo

24.7.2013 v 21:02 | Nahoru | #8
pročistil, prostříkal a nějak nic...ted ještě nabít baterku a uvidíme..pokud nic, koupim nový a tohle zkusim pak dát do pořádku a mít jako náhradní

nestartuje, asi palivové čerpadlo

24.7.2013 v 21:24 | Nahoru | #9
Lze ho repasovat nakupem novych kontaktu, ktere byvaji vetsinou KO. Nove cerpadlo neni mozna nutne...

nestartuje, asi palivové čerpadlo

24.7.2013 v 21:25 | Nahoru | #10
super, dobrý vědět

nestartuje, asi palivové čerpadlo

25.7.2013 v 07:37 | Nahoru | #11
Tak to co řikáš, jsem měl před sezónou. Taky jsem měnil svíčky (opravdu super věc, hlavně na předním válci). A problém byl v čerpadle.

Album kde najdeš, jak vypadá špatné čerpadlo. Teda spálené ty kontakty. Čerpadlo jako takové je v pořádku. Nové čerpadlo stojí asi 3700, což je dost. Dá se koupit jen opravná sada, já ji kupoval tady. Po nainstalování už vše bylo v pořádku.

Případě to někteří lidé mění za čerpadlo Facet 40105, zde je ovšem potřeba dát ještě filtr paliva. No a trochu si pohrát s hadičkama, jelikož nemá přívod i vývod na stejné straně. Ovšem toto čerpadlo se údajně nevypálí. Na originálním čerpadle Ti prostě po nějaké době zase ty kontakty odejdou.

1 reakcí na tento příspěvek nestartuje, asi palivové čerpadlo

25.7.2013 v 09:56 | Nahoru | #12
Jestli chces ten FACET, tak ho doma mam, nejak si nerozumi s moji motorkou.

(reakce na) nestartuje, asi palivové čerpadlo

25.7.2013 v 10:49 | Nahoru | #13
KubaLC8> A není to náhodou tím čerpadlem?

1 reakcí na tento příspěvek nestartuje, asi palivové čerpadlo

25.7.2013 v 11:21 | Nahoru | #14
Samozrejme pokud by cerpadlo bylo blbe, tak se hraci cloveku od kereho jsem ho koupil, ale to cerpadlo normalne dava benzin, takze nevim kde je problem. proto bych ho rad vyzkousel na jine motorce nez ho eventuelne vratim

(reakce na) nestartuje, asi palivové čerpadlo

25.7.2013 v 11:54 | Nahoru | #15
KubaLC8> A jak se to čerpadlo na Tvé motorce chová? Spíná vůbec? Jestli ne, ale při připojení přímo na baterku se rozběhne, tak v něm chyba nebude. Pozor také na to, že třeba může "dávat benzin" při odpojené výstupní hadici, ale při tom nemusí mít dostateščný tlak na to, aby nahnalo benzin do karbců. Stačí, aby mělo netěsné ventily a je vymalováno.

nestartuje, asi palivové čerpadlo

25.7.2013 v 12:11 | Nahoru | #16
spina, cvaka, plni, benzin dava, ale nedodava tolik benzinu aby treba po hodinovem stani motorka chytla.
takze predpokladam, ze tam bude spatnej nejakej ventil kterej zabranuje padani benzinu.
ASI

nestartuje, asi palivové čerpadlo

25.7.2013 v 12:46 | Nahoru | #17
Je to možné, že má v háji ventily a proto benzin spadne a navíc nemá výkon, aby naplnilo karbce dost ryhle. Ale zaráží mne, že se čerpadlo rozbíhá až při zapnutí starteru, pokud jsem to tedy dobře pochopil z toho, co tu padlo. Snad u každé motorky, s jakou jsem se setkal, se čerpadlo zapne hned po zapnutí spínačky, aby naplnilo karbce a třeba u XV535 (pano, zcela jiná mašina, ale čerpadlo prakticky stejné) je v TCI jednotce ještě časovač, který čerpadlo vypne, pokud do 5 vteřin po zapnutí nepřijdou pulsy od kliky.

nestartuje, asi palivové čerpadlo

25.7.2013 v 12:56 | Nahoru | #18
Rychlé cvakání po zapnutí klíčku se ozve jen v případě,že v karburátorech není benzín,nebo je ho málo.Jinak jen cvakne a fertig.Očistit kontakty,nebo rovnou vyměnit.Pokud ani to nepomůže,zkontrolovat karburátory,jestli nejsou "seknuté" plováky.Stačí i jeden.Pokud bude binec v karburátorech,vyčistit i nádrže,nebo si dáš repete.Od té doby co se lijou biosračky do benzínu,se tohle občas stává..

nestartuje, asi palivové čerpadlo

25.7.2013 v 13:39 | Nahoru | #19
Samozrejme ze obe cerpadla, jak original tak FACET zacinaji bezet po zapnuti klicku. mely by prestat bezet po naplneni karbecu, original to tak dela, ale ten FACET ne, ten plni pokazdem zapnuti klicku cca 3 vteriny a pak stichne a to ani kdyz motorka nenastartuje.

nestartuje, asi palivové čerpadlo

25.7.2013 v 14:16 | Nahoru | #20
Tak ten FACET napoj pomocnými dráty přímo na baterku a schválně, jestli se také po 3 vteřinách zastaví, i když karbce jasně nebudou naplněné. Dle toho poznáš, kde je zakopaný pes.

Naposledy editováno 25.07.2013 14:17:19

1 reakcí na tento příspěvek nestartuje, asi palivové čerpadlo

27.7.2013 v 11:31 | Nahoru | #21
Tak a je to vyřešený. následovné-

za 1- byl na těch kontaktech bordel, vytekla z toho bahnitá voda, bylo to zoxidovaný, pročistěno, daná nová těsnící guma a stejně nic, takže za

2- ten kontakt sepl jen jednou a nevracel se nazpět, tak jsme na to kouli doma, proč a je tam taková pružinka s drážkama, která drží v takovým ,,vedení,, no a ta pružinka byla z toho vypadlá, takže jsem jí dal do toho vedení a už to krásně chodí taková pí čo vina a mě to odrovnalo na týden a přemýšlel na tím nejhorším , že koupím snad nový za 3500, brrrrrrrr!!

pánové děkuji za tipy, info, rady, at se daří a hodně km

(reakce na) nestartuje, asi palivové čerpadlo

3.8.2013 v 14:37 | Nahoru | #22
pavelpavelpavel>
Stejně bych tam ale dal preventivně nové kontakty.Já měl poctivých 34 000km a byly tak ze 70% opálené.Tak jsem koupil sadu kontaktů a namontoval je pro klid.....

nestartuje, asi palivové čerpadlo

9.8.2013 v 20:24 | Nahoru | #23
Moc dlouho jsem se neradoval, ujel jsem asi 100 kilometrů a znova chcíplo. zrovna na dálnici, páč jsem hrozně pospíchal. kouknul jsem na to a a pružinka opět v pí č i. na dálnici jsem se v tom nechtěl hrabat, odtah, koupil jsem v Kosmonosech originál kontakty za 1000,- a ted už to konečně jezdí. Když jsem jim ukazoval ty stra kontakty, tak řikali, že už byly hodně hodně po smrti. takže ted bych měl opět nalítat minimálně 30000 km...jsem zvědav. pánové, děkuji
to 22222- za kolik si kupoval? díky. Někdo sem dával odkaz, kde stojí 550,- ale já je potřeboval hned a v těch Kosmonosech je měli, nebyl čas...

nestartuje, asi palivové čerpadlo

19.8.2013 v 15:56 | Nahoru | #24
najeto 2700 km po Rakousku, dostávala čoud v serpentýnách a vše OK, takže ted nic nehrozí doufám

nestartuje, asi palivové čerpadlo

4.5.2014 v 18:59 | Nahoru | #25
a je to tu zas, bych se osypal normálně jdu řešit tím podtlakovým...čili KUBA LC8, máš ho ještě? díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure Doubi8 37 29.4.2021 v 19:11 Doubi8
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S brožík. 9 30.1.2021 v 16:28 xxxx1
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 4 8.12.2019 v 18:14 Brůča.
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure sira 29 26.11.2019 v 21:47 kipo


TOPlist