Takze abych vysvetlil situaci.. je mi 20let pred dvema lety jsem delal ridicak a2,b. Aod te doby jsem na moto nejel.
Vim ze plno z vas mi napise "zkus 500 a uvidis je to neco jineho nez pincl.." ale nechci vypadat jako ucenec ktery apadl z nebe.. V autoskole jsem jezdil na suzuki gs500 myslim 45kw.. hned prvni jizdu(uposornuji, ze jsem nikdy na motorce predtim nesedel jen na babete) tak me vytahl do mesta a mezi mesto a asi po 5jizdach na dalnici. Ted si chci v zari dodelat A.. kde budu jezdit na 750ce.. no takze vlastne se chci zeptat chtel bych si pote koupit gsxr1000 vim ze to je uplne neco jineho a pro zacatecnika neco jako formule ale predcejenom mam par duvodu a argumentu
1. Kdyz clovek udela Bcko.a koupi so sve prvni auto nejakou m3 tak se v tom da taky jezdit uplne slusne ..
2. Nemam moc penez a chci jit k policii kde budu mit take malo takze si nedovedu predstavit ze budu mit penize koupit 500,750,1000 zvlaste kdyz mam auto a i o to se musim starat..
3. Rozhodne nechci nejak machrovat ci jezdit 250 ak silenec.. vim ze to cloveka laka ale i papiry mam rad pravda ze po case bych to chtel zkusit ale ne hned
4. Urcite nechci hned vytacet do 14k opet vim ze go laka a nerikam se to nikdy nezkusim ale zezacatku bych urcite jezdil kolem tech 5-6k nebo optimalni otacky..
Tak co myslite si, ze bych do toho mohl jit? Diky za vase nazory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
Lukley píše: ... jen pro "dotazy" typu "proc chces 200konovou motorku kdyz ji nechces na to to to a to" jak jsem jiz psal drive nejde o to aby to melo 200 koni... libi se mi ta motorka.. kdyz si clovek hleda babu, tak taky hledi na vzhled u auta uplne to same.. nekoupim si auto co se mi nelibi... jinak k tem letadlum.. opravdu se daj srovnavat letadla k motorkam? To je jizda na motorce tak tezka jako pilotovat letadlo? Tak potom asi vlastne silne uvazuuju i o babete... a pokud je clovek debil tak je jedbo jestli se ve 160km rozjebe na 1000 nebo na 125.. a teda muzete mi nejak godnotit ten rozdil 600-1000? Jsou tu rozpurne nazory a md by zajimalo jak to je..
Ano,srovnani s letadlem opravdu sedi...muzes si klidne na zacatek koupit i nad litr obsahu v tom problem nevidim...ale ne supersport!!Cestovni velkoobjemova masina se da docela zvladnout i na zacatku ikdyz je opravdu lepsi zacinat na mensim objemu...ale litrovej ss urcite ne a dokonce si myslim ze ani sestkovej!
Pokud chces kapotu,kup neco F-koveho,sportovne cestovni...problem supersportu pro tebe je ze chyby neodpousti a je to JEN pro zkusene!Navic kdyz vyberes sestkove fko a dobre ho zvladnes,tak na zatackovite silnici pak pojedes kazdej ss litr kterej bude ridit nekdo kdo ma najeto na litrech malo.
Na petistovkovym skutru Piagio X9 sem se honil s litrama na Dubi a ujizdeli mi opravdu jen ty nejzkusenejsi!
Na rovince rychlejsi ale v zatackach sem ho zase dojel.99% motorkaru neumi vyuzit poradne ani sestkovej ss natoz litra.Ten proste ma vyznam tak pro jednoho z tisice.
I kdyz chapu proc si je kupujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
dj.holland píše:
Na petistovkovym skutru Piagio X9 sem se honil s litrama na Dubi a ujizdeli mi opravdu jen ty nejzkusenejsi!
Na rovince rychlejsi ale v zatackach sem ho zase dojel.
A pak ses probudil s rukou v nočníku ne?