Do kabeláže nechci vrtat, proto systém na diagnostickou zástrčku:
GIpro DS K01
www.motops.cz/ukazatele-razeni-gipro/gipro-ds/10637-gipro-ds-k01-ukazatel-zarazene-rychlosti-kawasaki-zx-6r-zx-6rr-zx-10r-z750-z1000-er-6-n-f-ninja-250r-ninja-400r-ninja-650r-kle-650-versys-zrx1200-daeg-vulcan-900-vn900-vulcan-2000-vn2000-kfx450r-atv-kvf-750-atv/
PZRacing
www.yacomi.cz/pz-ukazatel-zarazene-rychlosti-s-konektorem-kawasaki-eanGT310-K1-skupE3763.php
Gipro má jednu barvu volil bych červenou nebo zelenou (někde jsem četl že zelená je méně kontrastní)
PZRacing má všechny barvy.
Je v nich nějaký rozdíl ? nebo to je to samé jen jiná marketingová omáčka.
Nejlépe kdo měl v ruce oba typy
Dík za odpovědi
Naposledy editováno 12.07.2013 20:31:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatale zařazeného stupně Girpo , nebo PZRacing
Velos píše: Jj, na okruhu to tam sypeš nahoru a dolu jak blázen a docela to pomůže.Po silnici to zas tak dúležity není a bez tohohle vehementu se obejdeš.
ja teda predpokladam, ze tu vsichni jezdite na sluch a pokud pro to aspon trochu mate ucho, tak na co potrebujete ukazatel??? (nebavim se o okruhu, tam si to hazte "bac, bac, bac" podle cisilka).. Pravda obcas lovim sedmicku, ale to jen protoze jsem v tom kopani nahoru rozjetej... btw kdyz potrebuju zatahnout, tak podle toho, jak se na to tvari motor a ne podle toho, jaky cislo mi sviti na displayi.. A nez se do me pustite, tak ukazatel jsem mel v serii na gixeru, ale ze bych na nej koukal se rict neda... za me tuzing, kdyz jsem linej poslouchat motor (okruhari zustanou v klidu, o tech se nebavim)