bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výděr cestovního endura

Ahoj, zajímá mě Váš názor. Chtěl bych si pořídit cestovní enduro za rozumnou kačku, zatím na vyzkoušení a pak se uvidí jestli to bude správná cesta.

Vybírám z těchto moto:

Honda XL 1000 Varadero - jel jsem na něm, líbí.
Suzuki DL-1000 - jezdil jsem na 650, jelo se mi pěkně ale vzhled je takový .....?
Aprilia Caponord 1000 - jen jsem seděl , a moc se mi líbí, hlavně jich moc není.
BMW GS - je moc pěkná, ale pro účel vyzkoušení poněkud drahé.

Zkušenosti, pocity ? Děkuji
Anketa: Kterou preferujete vy
Aprilia ETV 1000
30%
24
Suzuki DL 1000
30%
24
Honda XL 1000
25%
20
BMW GS 1100
15%
12

(reakce na) Výděr cestovního endura

3.7.2013 v 02:53 | Nahoru | #31
mardock>
samozřejmě že jsem jel nejen na 1100GS ale i na 1150GS, ne že se svezl, ale jel. Pro mě nic neříkající záležitost-jako když jedeš autem. A toho Varana jsi měl asi nějakého leklého :), je to křeslo co jezdí 200 jen to fikne...

Výděr cestovního endura

3.7.2013 v 18:01 | Nahoru | #32
mám ze stromkem 650kou letos 10t km, bez jediného problému a max spokojenost. Pokud nebudeš jezdit často ve dvou se 3ma kuframa, tak bohatě stačí. spotřeba od začátku roku 4,95l/100 a to jezdím dost dálnice a město. Za mě strom 650

1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura

3.7.2013 v 22:17 | Nahoru | #33
Kazdej chvali to svoje ... tak ja taky - Triumph Tiger 955i. Vybiral jsem podobne a skoncil tam co mam

(reakce na) Výděr cestovního endura

4.7.2013 v 07:43 | Nahoru | #34
Labakov> no počkej-já se snažil být objektivní

2 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura

22.7.2013 v 14:16 | Nahoru | #35
Caponorda jsem měl, byl senzační. Teď se po hrozivejch zkušenostech s BMW R1150 GS chci vrátit k litrovýmu véčku japonský produkce. Varana nevim nevim, láká mě litrovej V-Strom. Capo bych si klidně koupil znovu, nebejt italský produkce ...

(reakce na) Výděr cestovního endura

22.7.2013 v 14:53 | Nahoru | #36

Piwell píše: Caponorda jsem měl, byl senzační. Teď se po hrozivejch zkušenostech s BMW R1150 GS chci vrátit k litrovýmu véčku japonský produkce. Varana nevim nevim, láká mě litrovej V-Strom. Capo bych si klidně koupil znovu, nebejt italský produkce ...


a co hrozného Tě potkalo na tom 1150GS?
Jinak ta Suzuki za mě určitě, jezdil jsem chvíli i půjčeného Varana stříkačku, ale není tam ten náboj. Bohužel ze zdravotních důvodů půjde po sezoně pryč a na ježdění okolo komína půjdu do nějaké šestky.
BTW ty V-stromy jsem jel asi 3-4ks je zajímavé, že každý motor se choval jinak. Asi jsem měl dobrou ruku ten můj necuká v nižších otáčkách jako kolegův. Nedávno mi jeden povídá Ty máš litra s chodem malého Stroma .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura

22.7.2013 v 15:03 | Nahoru | #37
Piwell> Pochlub se,šáhni na "božstvo"
Někteří se Italů nebojí,já osobně už jsem asi na svém vrcholu

(reakce na) Výděr cestovního endura

23.7.2013 v 16:07 | Nahoru | #38

Anti píše: Piwell> Pochlub se,šáhni na "božstvo"
Někteří se Italů nebojí,já osobně už jsem asi na svém vrcholu



tak tak hoď to do placu, navíc jak koukám tak kolega Piwell ji dokonce prodává, tak to už teda musí být důvod

1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 09:57 | Nahoru | #39
w.o.l.f., Anti >> Událám to jednoduše, nebudu znovu vypisovat, co je v mých očích klasický BMW zač - ušetřím si jedno nasrání a jen sem zkopíruju PM, kterou jsem psal na dotaz mýmu kamarádovi tady na m.cz:

"No jinak - to GS je traktor, krumpáč, palice ... všechno na něm je nějak "spešl" - spojka, řazení, kardan, měření oleje, chování teleleveru ... leckomu to vyhovuje, že je to prostě jiný a svý, ale já v tom žádnou výhodu nespatřil - spíš naopak mě na tom všechno sere. Oceňuju na něm 3 věci - ovládání blinkrů (fakt lepší než standard), snímač zařazených rychlostí a pak to, že boxer nádherně brzí z prudkýho kopce. Tim to ale končí. Pokud jedeš z normálního kopce, musíš furt držet plyn. Pak to prostě žere olej - všechny tyhle vzduchem chlazený boxery, bez vyjímky. Jeho měření je snadný u řady R 1100 XX, u R1150 XX je termostat na chladiči oleje a ten dělá obecně brajgl při měření - jednou tak, podruhý jinak, potřetí ti ukáže, že olej není a na počtvrtý je ho plný "okýnko". Na to je ze všech stran jediná odpověď - zvykni si, je to BMW. To samý vibrace. Výkon a krouťák sice tak nějak i stačí a nástup je poměrně dost lineární, ale dlouho jsem nezažil nudnější motor. Sice furt nějak jede, ale je totálně nezáživnej a naprosto neemotivní. Jednokotoučová suchá spojka je sice velice jednoduchá, ale má svoje limity - a na velkejch passech má svý typický problémy. A má je každej na R1100 XX a R1150 XX. Někteří to přiznají, jiní "skalní" nepřiznají. Telelever pěkně tlumí a žehlí nerovnosti, ale nemáš v řídítkách téměř žádnou odezvu od předního kola - prostě nevíš, co se nim děje. Na šotolině a blbejch asfaltech je ABS nutností. ABS je taky kapitola sama pro sebe - sice funguje a funguje dobře, ale leckomu prej funguje jen občas. Po startu a rozjetí si čidla ABS udělají kontrolu (to je normální u všech značek), ale jen u BMW je to dopravázený takovejma divnejma ránama - to je opět normální - "je to BMW, zvykej si a buď rád, že to dělá - až to dělat přestane, je průser". Dál je u Teleleveru zajímavej konstrukčí fakt - i při prudkým brždění se motorka skoro vůbec "nepotopí" - to je rohodně plus, ale díky tomu se celkem hodně zvedá zadek motorky. dá se s tim žít, ale je to hodně divný a nepřirozený. Když je moto bez kufrů, neni problém se stojánkama. Centrál je na dobrým místě a motorka je dobře vyvážená. To ale neplatí pro "bočák" - pokud je "prázdná", je to někdy i bezpečný. Pokud máš naloženo, je naprosto nepoužitelnej - kufry a celkově bagáž mění GSu rapidním způsobem těžiště a motorka prostě padá na zem. Dokonce někdy ne hned, ale třeba po pár minutách. Mě se to sice ještě nestalo, že by spadla, ale asi 5x už jsem jí chytal když letěla. Petrguss si takhle vloni orval kufry a 2x zlomil zrcátko a blinkr. Převodovka má až na absenci zpátečky znaky totožný s Dněprem, hlavně chod a "kultivovanost". Kardan je na Dněpru snad i lepší. A to pozor - moje GS je v perfektním stavu a jedná se o leštěnku - nerasenou a v terénu neježděnou. Tohle všechno jsou "pouze" technický nedostatky (nebo snad záměry?) z výroby. Řídil jsem asi 50 nebo 70 km Petrovo R1100 GS z roku 1994 a to je mnohem horší ludra a označil jsem snad poprvý v životě motorku slovem "pelech". On mi sám řikal ať to radši prodam, že tu motorku prostě nemam rád. Nevim jak bych mohl takovejhle vehikl mít rád - nedal mi k tomu zatim jedinej důvod. Nekultivovanej sráč. Sice kvalitně vyrobenej a odolnej, to musim uznat, ale technicky velice zastaralej a naprosto nudnej. Když jsem dneska osedlal PE tak jsem vrněl blahem - nádherně kultivovanej chod všeho, všechno ke všemu sedí a je to k sobě sladěný, žádný nasírací skutečnosti - prostě bájo, opravdu ...

Jinak jak nevim s tim výběrem motorky - asi chci litra nebo o málo víc, ale nejspíš V 2. Lákal by mě litrovej versys, ale je to řadovej 4 válec a ty mě nikdy moc nenadchly - možná jsou až moc autový a na muj vkus do motorek nepatřičný. PE je sice 4válec, ale vidlicovej - chová se jako vycepovanej hlaďoučkej dvouválec. Prostě charakter V2 s jemností 4V. Ale tenhle motor je pak už velkej, v rámu širokej a těžkej (konkrétně v ST 1300 má 97 kg ... ). Charakter V2 mi do motorky sedí nejlíp. Lákala by mě třeba velká multistrada, ale jsem zas u toho - kup si itala ... "

Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 10:01 | Nahoru | #40
Jinak jsem se v pondělí kousek svezl na KTM 990 Adventure a oproti R1150 GS je to prostě parádní motorka. Ale pro moje potřeby asi už zbytečně moc enduro. Teď váham jestli nemam pořídit velkýho smrka nebo Varana, ale nikdy jsem nejel ani na jednom z nich. Chci ale litrový véčko - prostě mi vyhovuje. Míval jsem Caponorda, i se ze všech těhle motorek nejvíc líbí a vim, že je fakt dobrej, ale do Itala se mi už opravdu znovu nechce jít. Jóóó, kdyby tak Capouše vyráběli japonci ...

(reakce na) Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 10:04 | Nahoru | #41

pekl024 píše: Nebudu stát před výlohou , jen jsem psal můj pohled na věc.

Budu jezdit většinou silnice i nižších tříd a občas polňačku.


Každá motorka je hezká z nějakého úhlu a litrovej strom (myslím 2004+ s nastavitelným plexi) neni výjimka. trochu se kolem něj projdi a uvidíš, že se ti zalíbí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 10:44 | Nahoru | #42
Piwell> já tě doplnim pár poznatkama s GS1200, na kterou jsem přešel z japonskýho "brutálního sametu" FZS 1000.
1. Traktor to je - ale má to i pozitiva - prostě víš, že jedeš. Po pár tkm jsem si na vibrace zvyknul a dneska už je vůbec neřeším. Na zatáčkovitý silnice je ten motor svoji charakteristikou perfektní. Na dálniční přesuny je, stejně jako calá motorka, nevyhovující.
2. Spojka, řazení, kardan - nemám problém, vše mi funguje jak má
3. Telelever - jedním slovem paráda na silnici!!! Pokud je přední tlumič ok, tak neexistuje nic lepšího na asfalt (u endura trochu paradox, mimo asfalt to až taková hitparáda není)
4. Brzdná síla motoru - to byl po přestupu z 4V velikej šok a doteď mám problém, že si prostě z kopce, nebo při dojíždění do vsi nemůžu proklepat pravou ruku, snad si ruka zvykne
5. Spotřeba oleje - to je kapitola sama o sobě. Podle mě - každej motor bere olej!!! Kdo tvrdí že ne, lže si do kapsy a nebo to jentak lechtá. Boxer není výjimkou, spíše naopak, u některých kousků je spotřeba oleje dost vysoká. Co jsem vypozoroval, jde hlavně o způsob jízdy, při vytáčení motoru a rychlé jízdě po dálnici jde spotřeba oleje nahoru. Při plynulé jízdě ve středu otáček je minimální.
6. O nudnosti motoru nelze polemizovat - 12tka je ale lepší, protože se nechá víc točit a nějakej fun factor uděláš. Jinak teda já tvrdím, že kdo potřebuje divokou motorku aby se bavil, tak by měl hledat důvod spíš u sebe. Jak jsem psal výše, na klikatý silnici je ten motor skvělej, jen to chce trochu za to zatáhnout a nechat motorku vyniknout v tom, co ani nečekáš, že umí.
7. ABS mi funguje vždy kdy potřebuju a naprosto perfektně.
8. Kufry - mám origo BMW a slouží skvěle, za jízdy o nich nevím, na stojánku problém nemám.

Naposledy editováno 24.07.2013 10:45:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 11:46 | Nahoru | #43
Dave81> Určitě je to o úhlu pohledu. Já prostě byl a jsem hodně zklamanej - asi jsem od toho očekával moc. Jinak já s ABS taky problém nemám, funguje, ale zažil jsem rozhodně lepší a citlivější. Spojka, řazení kardan - taky mi vše funguje jak má, ale je to prostě hrubiánství, zemědělská technika. U teleleveru mám rovněž vše jak má být, ale nevyhovuje mi v podstatě nulová odezva od kola do řídítek. Musim uznat, že na rozbitým asfaltu je to parádní věc. Kufry mám rovněž origo BMW, jsou malý, špatně využitelný a dobře a kvalitně zpracovaný. S tim bočnim stojánkem - 12ka to už má krapet jinak vyřešený, na to jsem civěl, když jsem vedle ní parkoval.
Jinak jsem psal o R1150 GS a částečně o R1100 GS. R1200 GS jsem nikdy neřídil. Motor má silnější a celkově všechno je na ní modernizovaný takže věřim tomu, že to bude lepší a kultivovanější stroj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 12:10 | Nahoru | #44
Piwell> on tam je hlavně problém v tom přechodu, píšeš o PA, což je asi to "nejkultivovanější" co může být. Honda, V4.... Nevím, kolik si na GS najel, mě to trvalo celkem dlouho, než jsem si zvyknul, přestaly mi nějaký věci vadit apod... Na dálnici to nebude ok nikdy, ta motorka se cejtí dobře na okrskách 2.třídy a níž. Tam je skvělá. Dneska když plánuju trasu, plánuju ji podle toho a je to super. Zkus to vzít z tohohle pohledu, já to zklamání celkem chápu, nebyl jsem na tom jinak. Ale zase - spotřeba, akční rádius, univerzálnost, pohodlí..... to u jiných motorek budeš hledat jen těžko....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 14:32 | Nahoru | #45
Dave81> Člověče nevim - spotřeba naprosto standardní, couravě 5 litrů, normálně 6, při pokusu o nějaký emoce a zábavu k sedmi. Najel jsem na něm 2 500 km. Vzhledem k nádrži na 22 litrů (z toho 4 litry rezerva) není akční rádius nic vyjímečnýho, dokonce bych ocenil nádrž i větší, nicméně po Evropě to není vůbec žádný problém. Univerzálnost bezesporu má, pohodlná mi nepřijde nijak extra - zažil jsem pohodlnější stroje v týhle třídě, stejně jako vyloženě špatný. Zrovna toto bych oznámkoval "trojkou". Jako úplně upřímě - nepřijde mi GS v ničem vyjímečný, skvělý a úžasný. Má poměrně hodně odlišností od konvenčních motorek, kterým jsem zkrátka na chuť nepřišel a jednoduše mi vadily (a nepřipadaly mi v ničem lepší než standardní uspořádání). Sterilní motor mi potom neoslovil v podstatě vůbec.

Pravdu máš v tom, že oproti PE je horší téměř každá motorka co se týče pohodlí, ochrany před počasím, rychlosti a především jízdní dynamiky. Podvozkově se GS s PE po dobrý i špatný silnici nedá srovnávat - Pan E. má naprostou klasiku mnohem lépe fungující a dokonce podstatně komfortnější. Kardan a převodovka v PE pracuje mnohem kultivovaněji, hladčeji, řekl bych, že tak o "25 let lépe". Při totožný spotřebe je poježdění na PE v úplně jiný dimenzi. Ale prostě se tyhle dvě motorky nedaj srovnávat. Já to tu nechci za každou cenu hanit, prostě se mi to nelíbí a přijde mi to úplně předpotopní, ale je mi jasný, že leckdo se v tom najde a nic jinýho nechce. Až mi to (u některých lidí) silně připomíná kult s iniciály HD ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 15:03 | Nahoru | #46
Piwell> Osobně proti BMW nic nemám,ale velmi rád si přečtu,když se někdo "neskloní před božstvem",že existují lidé kteří bez něj mohou být a není to tím že na něj nemají...
Možná pro to,že jsi všude slyšel jak je to superhyper stroj na kterým každý z nás skončí bylo tvoje očekávání příliš velké.

(reakce na) Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 15:15 | Nahoru | #47
Anti> Jsem už delší dobu ve stádiu, kdy jsem ke všemu hodně kritickej, nehodlam vychvalovat "to svoje" a nalhávat si, že jsem si koupil to nejlepší a přesvědčovat o tom i ostatní. Myslel jsem, že možná právě klasický BMW bude pro mě "to pravý", ale není. Je pro mě horší než ostatní podobný motorky. Ale jak řikam - sto lidí, sto chutí.
Mnohem horší je pro mě to, že nevim co vybrat - jen tak už mě něco nenadchne a bojim se dalších zklamání ...

2 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 15:18 | Nahoru | #48
Ještě dodám, že mi vůbec nejde o to, abych byl na nějakým stroji středem zájmu nebo že bych se snažil bejt nějak a něčim zajímavej. Chci jen něco, co mi bude vyhovovat, nemusí to stát hned 200 tisíc. Klidně nějakou šedivou myšku, jen aby měla dušička pokoj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 15:25 | Nahoru | #49
Piwell> To tvoje GS už má posilovač brzd?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 15:42 | Nahoru | #50

Piwell píše: Ještě dodám, že mi vůbec nejde o to, abych byl na nějakým stroji středem zájmu nebo že bych se snažil bejt nějak a něčim zajímavej. Chci jen něco, co mi bude vyhovovat, nemusí to stát hned 200 tisíc. Klidně nějakou šedivou myšku, jen aby měla dušička pokoj


To občas není vůbec jednoduché.Když jsem začínal,vysnil jsem si pro mne exotického Elefanta.Jenže tenkrát to byla motorka za balík,nakonec jsem vzal KLR které mi ve všem vyhovovalo.Pak mi jeden známý nabídl zmíněného Elefanta.Musel jsem ho dát dohromady a těšil se na společné kilometry.Jenže sem asi byl moc natěšený,prostě mi nesedl.A po pár letech se situace opakuje.Současnou motorkou je opět Elefant,kterého jsem dával půl roku dohromady.Přesto že mám motorku svých snů nejsem spokojen.Vzpomínám na předchozí stroj,ale ani ten by mi asi nebyl ideální volba.Takže se honím za chimérou....

Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 16:49 | Nahoru | #51
to anti: Taky zdaleka nemám motorku snů ale jezdí a moc se nesere na svoje roky.Ale na začátku jsem jí taky musel nechat dát trochu do kupy. Asi je to fakt že jsou lidí z BMWéček připosrání. Já sem si jí koupil jen proto, že se mi líbil ten na pohled zvláštní motor a nakonec už u mě zůstala. Nakonec se osvědčila při cestách a s laďákem ten motor už tak nudnej není a teď by mi bylo líto jí za něco vyměnit.Ale naprosto chápu, že někomu tá motorka nesedne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 18:53 | Nahoru | #52

Piwell píše: Ještě dodám, že mi vůbec nejde o to, abych byl na nějakým stroji středem zájmu nebo že bych se snažil bejt nějak a něčim zajímavej. Chci jen něco, co mi bude vyhovovat, nemusí to stát hned 200 tisíc. Klidně nějakou šedivou myšku, jen aby měla dušička pokoj



Souhlasim 100% s tvým úhlem pohledu na 1150GS,je to motorka postavená kolem motoru z Oltcita,podvozek fungující ale nekomunikující,což je pro mě naprosto stěžejní od dob,kdy jsem měl TL1000S.I proto jsou mi velmi sympatický modely KLV1000 a DL1000.Nejel jsem ani na jedné,ale už kvůli motoru a co si budem povídat i ceně bych je rozhodně zařadil do výběru.
PS:Jak by bylo krásný,kdyby se dělala XTZ660Teneré s motorem z Tl´ka,imho krásná motorka s "pitomym"(rozumněj-na cestování nevhodnym) jednobuchem...

(reakce na) Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 21:09 | Nahoru | #53
karf> Nemá, díkybohu. I když je mi to vlastně úplně jedo už ...

(reakce na) Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 21:17 | Nahoru | #54
Anti> Já si kdysi koupil Caponorda, hned po SuperTenere 750. Oproti ní to byl odvar, moderní motorka, stříkačka, příkladnej podvozek, plnokrevnej motor (měl k němu laďáky Leo Vince) - prostě jsem byl unešen. Do doby, než začla žrát olej a vypadalo to nakonec na generálku. I bych to udělal, ale poslední kapka byla spojka - její špatná sehnatelnost a cena galaktických rozměrů. Pak novou Tenerku (2008) - jo, super, splácel jsem jí, zánovní motorka, ale málo jede, pro mě nevyužitlná, omezenej komfort a zbytečně vysoká pro mý účely. Pak úlet s chopperem, kterej mě ale kupodivu vzal za srdce a moc hezky, i když trochu omezeně se mi něm cestovalo. Pak Pan European a ten fakt nasadil laťku tak vysoko, že skutečně nevim co jinýho.

Já bych chtěl znovu Caponorda. Laďáky, kufry, novější model od roku 2004 a trochu si ho vymazlit. Jenže už asi nechci italskou motorku.

(reakce na) Výděr cestovního endura

24.7.2013 v 21:24 | Nahoru | #55

Ďuričko píše: Souhlasim 100% s tvým úhlem pohledu na 1150GS,je to motorka postavená kolem motoru z Oltcita,podvozek fungující ale nekomunikující,což je pro mě naprosto stěžejní od dob,kdy jsem měl TL1000S.I proto jsou mi velmi sympatický modely KLV1000 a DL1000.Nejel jsem ani na jedné,ale už kvůli motoru a co si budem povídat i ceně bych je rozhodně zařadil do výběru.
PS:Jak by bylo krásný,kdyby se dělala XTZ660Teneré s motorem z Tl´ka,imho krásná motorka s "pitomym"(rozumněj-na cestování nevhodnym) jednobuchem...



Jo přesně. Nebo proč Yamaha uvařila novou SuperTenerku až někdy pro rok 2010? Proč ne o nějakých 5 - 7 let dřív? Nebo 10 let? Proč do háje vůbec nepokračovala novým modelem už v tom '96? Ano, dříve nebo později by se to stejně zvrhlo k cestovnímu pseudoenduru, ale už by dneska měla modely mezi 660 ccm jednobuchem a velkou 12kou s kardanem. A byly by tu taky modely kolem 800 - 900 ccm, řadový dvouvály - pily, nějaký dobrodružnější verze, nějaký víc do typu multistrady ... to by bylo krásně na světě a já bych byl spokojenější.

1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura

27.7.2013 v 11:50 | Nahoru | #56
Piwel--> je vidět, že tu motorku jsi moc nepoznal a držel se spousty polopravd co jsi kde zaslechl. Není pravdou, že si olej dělá co chce, kdyby sis přečetl návod, kdy kontrolovat olej, nikdy bys takovou blbost nenapsal. Proč kritizuješ něco, co je dané v každém návodu. Zajímalo by mě "a na velkejch passech má svý typický problémy", tak to mi ty problémy sděl. To co jsi napsal (Na šotolině a blbejch asfaltech je ABS nutností. ABS je taky kapitola sama pro sebe - sice funguje a funguje dobře, ale leckomu prej funguje jen občas) je jen tvůj výmysl nebo spíše doslech (jedná paní povídala). Ano , pokud máš starou ludru a není v pořádku po technické stránce, pak možná. Další věc: boční stojánek, píšeš, že se ti to nestalo, ale že je se to stalo jiným a o tom o kom jsi psal , že ulomil dvě zrcátka, tak taky polopravda ! Opět pokud budeš mít starou ludru a vyžvejkanej stojan , potom ano, ale to u kažé motorky ! Takže objektivita tvého hodnocení je nulová, ale spíše mínusová. Přijde mi to , že máš spíš problém sám se sebou a až se najdeš třeba si vybereš i motorku, zatím to vypadá, že hledáš úplně špatně. Mám na různých motorkách typu "velké enduro" najeto opravdu hoodně kilometrů a byly roky, kdy jsem najel přes 30000 km ročně a i když každá motorka má svá specifika a pokud tobě nevyhovuji, tak to nebude motorkou, ale tvým výběrem. Pak to přiznej a nesvaluj svůj špatný výběr na blbou motorku ! Kdyby byla tak špatná, tak jich tu nejezdí tolik a už vůbec cestovatelů.

Výděr cestovního endura

27.7.2013 v 11:55 | Nahoru | #57
Piwel--> ještě by mě zajímalo, kolik jsi najel na BMW a KTM a jak dlouho jsi je měl ?

Naposledy editováno 27.07.2013 11:56:21

1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura

27.7.2013 v 12:27 | Nahoru | #58
Á,první "ochránce boha"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura

27.7.2013 v 12:34 | Nahoru | #59

Anti píše: Á,první "ochránce boha"


stejně bych mohl napsat Á, další výkřik o ničem.
Nikde jsem nepsal nic o tom, že je GS Bůh, jen jsem se snažil být objektivní, aby někdo kdo GS-o nezná si udělal co nejlepší úsudek. Bohužel je tu spoustu lidi s předsudky aniž by znali daný typ motorky a vymýšlejí a "přikrášlují" co slyšeli , aby přikyvovali odpůrci, neznalci nebo závistivci. Kam patříš ty si odpověz sám. Nebo nám sděl jak dlouho jsi měl GS-o a konkrétní věci co Ti vadily, to je víc než plácat, že se někomu tohle stalo a že tohle taky dělá atd...

Naposledy editováno 27.07.2013 12:35:22

1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura

27.7.2013 v 12:37 | Nahoru | #60
pekl024> no jestli se ti libilo pojezdeni na varanu, tak ho kup! aspon si vyzkousis motorku z tehle kategorie a pak se bude mnohem lip srovnavat, casem prijdes na to, co by se ti libilo vic a dokazes si vybrat pro tebe tu spravnou. varana podle me i v pohode prodas, navic je to takova "komunitne nekonfliktni" motorka

Piwell> timhle svym prohlasenim zacinas byt slavnej ja si po pan europeanovi koupil R 100 GS PD. taky jsem se s nim nemohl uplne srovnat, i kdyz jsem uz jednou mel R 100 GS. pak jsem s nim projel benelux, par mensich cest a super. potreboval jsem ale motorku pro dva s vetsim vykonem a lepsima brzdama, vzal jsem 12 Adv. ja blbec, ted si za to nadavam, stejne, jako kdyz jsem kdysi prodal 1100 GS. ale my mame uplne jiny preference a potreby. mne boxer sedi neskutecne. ale tedka je moji hvezdou malinkej Scarver, to je proste bozi motorka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor


TOPlist