Vybírám další motorku po ER-5. Byl jsem s ní v Alpách i na Ukrajině/Rumunsku a v podobném duchu chci pokračovat (střídání kvalitních cest v Alpách vs. balkán atd.)
Nejradši jezdím po cestách třetích tříd, tam kde není provoz a jsou hezké zatáčky. Roční nájezd tak 6-10tkm (na další, cestovnější motorce možná i víc).
K samotnému dotazu:
Versysáci - není případná jízda po šotolině, kamenité cestě zbytečné "trápení" kawy?
vs.
Trail Pegasáci - stíhá podvozek a pneu např. mitas e-08 ostřejší jízdu po hezké cestě při náklonech až snad ke stupačkám?
- pokud bych šel "terénější" variantou jednoválce na pletených kolech, tak bych dal asi radši přednost Trailu před F 650 GS, páč bych řekl, že GS, už je konstrukčně přece jen starší motorka a oproti ER-5 bych si technikou moc nepomohl. (nechci se GSáků dotknout)
- jel jsem na XT660X (identický motor jako Trail) a vibrací na cestování bych se nebál - málo kdy jezdívám přes 110km/h. - ale zkušenostem majitelům naslouchám
- mám 175cm a 67kg
- rozpočet tak do 100tis.
Díky za zkušenosti/napády/konzultaci
Naposledy editováno 05.06.2013 22:58:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) versys vs pegaso trail+F650GS
naprcccs píše: a na ostatních "nových" by sis troufl jet? když ty nové jsou stříkačky, mají ABS a další různe pitchoviny které když se ti poserou tak neuděláš nic... zatímco na Afře, Tenerce apod nemáš prostě nic, co bys šroubovákem neopravil.
Čoveše asi bych si bez nervů troufnul.Samozřejmě si člověk musí oservisovat/připravit i tu moderní se stříkačkou.
Stejně když si tak počtu cestopisama,tak se buď u velkýho GS zlomí kardan,nebo u Tenerky/Afriky rám.Když by mi přestalo fungovat ABS náhodou na něčem,tak asi moc smutnej nebudu a závada na stříkačce,že se to zastaví?Jak to bývá často?
Hoši,mladý holky na skútrech objedou svět a vy tady řešíte nezdolnost historický mechanizace při cestě na chalupu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) versys vs pegaso trail+F650GS
zmulin píše: Čoveše asi bych si bez nervů troufnul.Samozřejmě si člověk musí oservisovat/připravit i tu moderní se stříkačkou.
Stejně když si tak počtu cestopisama,tak se buď u velkýho GS zlomí kardan,nebo u Tenerky/Afriky rám.Když by mi přestalo fungovat ABS náhodou na něčem,tak asi moc smutnej nebudu a závada na stříkačce,že se to zastaví?Jak to bývá často?
Hoši,mladý holky na skútrech objedou svět a vy tady řešíte nezdolnost historický mechanizace při cestě na chalupu
ukaz nejaky takovy cestopis
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 5 | 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf |
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 | aklenot | 1 | 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 9 | 27.4.2024 v 09:12 Woodpec |
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS | RAMIR | 28 | 10.4.2024 v 11:09 ja1 |