Vybírám další motorku po ER-5. Byl jsem s ní v Alpách i na Ukrajině/Rumunsku a v podobném duchu chci pokračovat (střídání kvalitních cest v Alpách vs. balkán atd.)
Nejradši jezdím po cestách třetích tříd, tam kde není provoz a jsou hezké zatáčky. Roční nájezd tak 6-10tkm (na další, cestovnější motorce možná i víc).
K samotnému dotazu:
Versysáci - není případná jízda po šotolině, kamenité cestě zbytečné "trápení" kawy?
vs.
Trail Pegasáci - stíhá podvozek a pneu např. mitas e-08 ostřejší jízdu po hezké cestě při náklonech až snad ke stupačkám?
- pokud bych šel "terénější" variantou jednoválce na pletených kolech, tak bych dal asi radši přednost Trailu před F 650 GS, páč bych řekl, že GS, už je konstrukčně přece jen starší motorka a oproti ER-5 bych si technikou moc nepomohl. (nechci se GSáků dotknout)
- jel jsem na XT660X (identický motor jako Trail) a vibrací na cestování bych se nebál - málo kdy jezdívám přes 110km/h. - ale zkušenostem majitelům naslouchám
- mám 175cm a 67kg
- rozpočet tak do 100tis.
Díky za zkušenosti/napády/konzultaci
Naposledy editováno 05.06.2013 22:58:30
3 reakcí na tento příspěvek versys vs pegaso trail+F650GS
k těm ostatním: versys neznám ale podle toho co sem měl možnost zhlídnout ani rozbitý silnice nebudou to pravý ořechový.
Pegaso je víceméně dost podobný jako GS ale neměli tam cpát ten motor minarreli. Byly tam problémy s převodovkou a u italů jako vždy elektrika.
TOLI. píše: Z těchle tří rozhodně 650gs, nejlíp dakar. Mám na ní najeto 130tkm a je to držák , tento víkend mě opět příjemně překvapila Nízká spotřeba,solidní ochrana před větrem,supr pohodlný sedlo,spolehlivost,robustnost konstrukce.
k těm ostatním: versys neznám ale podle toho co sem měl možnost zhlídnout ani rozbitý silnice nebudou to pravý ořechový.
Pegaso je víceméně dost podobný jako GS ale neměli tam cpát ten motor minarreli. Byly tam problémy s převodovkou a u italů jako vždy elektrika.
Já poznamenám: Dakar je fakt super. Podepisuji. Jen na delší štreky a při vyšších rychlostech je tam víc vibrací než u toho Mimareli. Ale za nižší spotřebu.
Versys je na rozflákaný silnice docela dobrej, na to že má vpředu jen 17". Jen se mi tedy vůbec nelíbi předek. Vždy zvracím. Ale co se nelíbí mě, může se jinému líbit.
Nový Pegaso s Minareli je ok. S převodovkou byly problémy jen u první série 660 motoru a to napříč všemii značkami kde se montoval. Vzhledem k množství produkce nejvíc problémů u Yamahy. Pak už od r 2006 nahoru ok. Elektrika naprosto bez problémů
Naposledy editováno 05.06.2013 22:23:30
do žádného těžkého off-roadu se "zatím" nechystám, zatím předpokládám výlet mimo silnici jen za sucha, žádné bahno v blízkém výhledu není. navíc se obávám výšky dakara a taky sehnat nějaký zachovalý kousek asi nebude jen tak..
TOLI. píše: Z těchle tří rozhodně 650gs, nejlíp dakar. Mám na ní najeto 130tkm a je to držák , tento víkend mě opět příjemně překvapila Nízká spotřeba,solidní ochrana před větrem,supr pohodlný sedlo,spolehlivost,robustnost konstrukce.
Taky podepisuju Sice jsem na něm najel jen ~25000 km, ale dojem zanechal perfektní. Z domu šel (jel) jen z důvodu občasný potřeby vyrazit na delší cestu ve dvou. Jezdit jen sám, tak se po jinym stroji ani neotočím
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 5 | 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf |
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 | aklenot | 1 | 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 9 | 27.4.2024 v 09:12 Woodpec |
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS | RAMIR | 28 | 10.4.2024 v 11:09 ja1 |