Mám problém pravděpodobně s nedobíjením baterky, především na volnoběh na Hornetu F4. Když jí dám na 2 tis otáček, naměřím na baterce 13,5 V. Když jsem to porovnával na Hornetu F3, o rok starší, naměřil jsem na ní 14,5 V. Když pustím otáčky na volnoběh, na obou je o 1 V méně na baterce (vše za stejných podmínkách). To by zas až tak moc nevadilo, ale pak zas co nechápu je to, když někam jedu (krátký úsek), pochopitelně baterka se až tak nedobije, ale kdy jí chcípnu a hnedka za chvilku, byť pár sekund či minut chci zas nastartovat, baterka se tváří jako vybitá, i přes to, že jí mám teďka asi 6. týdnem. V čem by mohl být problém? Alternátor? Regulátor napětí? Startér ten asi těžko, když má baterka dobré napětí, nastartuji hnedka na první jiskru.
Předem děkuji za ty komentáře, které by mohly vést k tomuto problému.
Nebo po zastavení vyndej hlavní pojistku (abys odpojil regler od baterky) a pokud po té chvíli stání a hned po opětovném nasazení pojistky bude baterka v pořádku, je to tím.
Ale pochopitelně může toto chování způsobit prostá nefunkčnost dobíjení, kdy motorku zastavíš s v podstatě už vybitou baterkou. Když pak motorka stojí delší dobu, baterka se stihne "vzpamatovat" a pak nastartuje bez problémů.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |