globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Špatné dobíjení na Hornetu?
26.5.2013 v 11:22
Čau borci, mám na vás takový dotaz, v čem by mohl být zakopaný pes.
Mám problém pravděpodobně s nedobíjením baterky, především na volnoběh na Hornetu F4. Když jí dám na 2 tis otáček, naměřím na baterce 13,5 V. Když jsem to porovnával na Hornetu F3, o rok starší, naměřil jsem na ní 14,5 V. Když pustím otáčky na volnoběh, na obou je o 1 V méně na baterce (vše za stejných podmínkách). To by zas až tak moc nevadilo, ale pak zas co nechápu je to, když někam jedu (krátký úsek), pochopitelně baterka se až tak nedobije, ale kdy jí chcípnu a hnedka za chvilku, byť pár sekund či minut chci zas nastartovat, baterka se tváří jako vybitá, i přes to, že jí mám teďka asi 6. týdnem. V čem by mohl být problém? Alternátor? Regulátor napětí? Startér ten asi těžko, když má baterka dobré napětí, nastartuji hnedka na první jiskru.
Předem děkuji za ty komentáře, které by mohly vést k tomuto problému.

Špatné dobíjení na Hornetu?

26.5.2013 v 11:31 | Nahoru | #1
Je to tu furt dokola. Proměř débíjení. Nebo spíše někdo kdo tomu rozumí.

Špatné dobíjení na Hornetu?

26.5.2013 v 11:58 | Nahoru | #2
čau, pokud máš k dispozici druhého horneta, pujč si od něj regler a vyzkoušej, měl jsem stejné příznaky a byl to on, dokonce mi odrovnal novou baterku.

Špatné dobíjení na Hornetu?

26.5.2013 v 13:12 | Nahoru | #3
Krom ostatního proměření (jež tu bylo mnohokrát popsáno), také vyndej hlavní pojistku a napíchni místo ní ampérmetr (nebo, pokud seženeš klešťák, schopný měřit SS proudy, pojistku nevyndávej a klešťák dej na červený drát, vedoucí z regleru na baterku přes hlavní pojistku). Je možné, že regler je vadný tím způsobem, že za tepla, když je ohřátý, má v sobě svody, přes které i při stojícím motoru odebírá z baterky nějaký proud a tím je schopen ji vybít.
Nebo po zastavení vyndej hlavní pojistku (abys odpojil regler od baterky) a pokud po té chvíli stání a hned po opětovném nasazení pojistky bude baterka v pořádku, je to tím.

Ale pochopitelně může toto chování způsobit prostá nefunkčnost dobíjení, kdy motorku zastavíš s v podstatě už vybitou baterkou. Když pak motorka stojí delší dobu, baterka se stihne "vzpamatovat" a pak nastartuje bez problémů.

Špatné dobíjení na Hornetu?

26.5.2013 v 20:27 | Nahoru | #4
Mrkni na štekr od altíku ten bude určitě chytlej, to bych omrkl jako první max můžu ti poslat číslo a přes tel ti řeknu ja vše proměřit..kam se podívat atd,,.. mě pomohl regulátor od Elesys a pohoda Vape taky dobrá volba.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist