globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Srážka se srnou ve 130km/h
20.5.2013 v 20:40
Zdarec,

Musím přiznat, že toho dne jsem se podruhé v životě narodil a někdo tam nahoře mě má asi rád. Na cestě z ecce homo ( Šternberk ) na skřítek ( Rýmařov ) mi na rovném úseku asi ve 130 kilometrové rychlosti vběhla z boku přes protisměr srna. Naštěstí se mi to podařilo ustát a to ani pořádně nevím jak. Ono nakonec v té sekundě, sekundě a půl toho ani moc nezmůžete.
Zřejmě asi díky tlumiči řízení se mi to podařilo nesložit, protože to bylo trochu jako na Isle of man po nárazu a nadskočení předního kola: Čest panu OHLINSOVI Zřejmě taky určitou roly zahrálo to, že jsem asi před měsícem tady na fóru četl nějaké téma, kdo co srazil a ve výsledku se tam rozběhla dizkuze o tom co dělat před případnou srážkou ( když je teda na to čas ). Kluci tady říkali, že je lepší dát plnej. Možná ve spojení tlumiče řízení a toho, že jsem nešel na brzdy a otočil jsem trochu heftem, byly vidlice nadlehčené a já jsem tím kolem snadněji přejel přes srnu předním kolem. Mít prsty na páčce a v té chvíly nárazu mít pořád ještě stejný cit na brzdách to bych asi nedal a možná na tom srnčím povrchu bych to složil spíš k zemi.

Ani nevím jak, ale naštěstí se mi to podařilo ustát a tak možná rada do budoucna, když budete mít čas s tím něco dělat, tak plný plyn asi v té chvíly bude lepší než jít na brzdy. Samozřejmě to, ale vždycky bude o štěstí a okolních podmínkách...

Škody: Jedná vidlice pod brýlema ohlá o 3mm, druhá o něco míň, držáky chladiče ohnuté a s chladičem posunuté na ventilátor a opřené o motor, plasty to je klasika. Naštěstí kolo a zbytek je OK.

Tady je zbytek fotogalerie:

FOTOGALERIE

Naposledy editováno 07.04.2015 17:54:39
1... 3 4 5 6

29.5.2013 v 22:11 | Nahoru | #151
Tak buď rád že jsi to ustál, gratuluju! Jednou mi pod kamion vběhlo stádo divočáků a srazil jsem 3. Nic z nich nezbylo, nedovedu si představit potkat je na motorce . Jinak dneska jsem srazil sojku co vylítla z lesa, na tachometru 160, rána jako pěstí, chvíli to opravdu bolelo. Budiš jí země lehká.

1 reakcí na tento příspěvek Srážka se srnou ve 130km/h

29.5.2013 v 22:23 | Nahoru | #152

29.5.2013 v 22:37 | Nahoru | #153

foky píše: No vypadá to spíš, jak když sis ve 160 poblil motorku natrávenou dršťkovou polívkou

nevěřil bys jak takovej malej ptáček dokáže zaneřádit půl motorky ono to opravdu vypadalo jako zvratky

1 reakcí na tento příspěvek Srážka se srnou ve 130km/h

31.5.2013 v 10:27 | Nahoru | #154
Promiň, ale sojka není zrovna malej ptáček. Kdyby trefila přímo tebe a ne motorku, tak tě ve 160 sundá z motorky.

1.6.2013 v 00:54 | Nahoru | #155
Taky borec :)

1.6.2013 v 10:35 | Nahoru | #156
Zaráží mne závěr videa vedený ve stylu "rychle jedeme než přijedou policajti".

Tam nemají povinnost toto hlásit? Už třeba kvůli pojistce atd.?

3.6.2013 v 09:18 | Nahoru | #157
Třeba neměl řidičské oprávnění, zákaz řízení nebo jeli z piva

ale to už jsou jen konspirační terorie, to ví jen oni jak to bylo

12.6.2013 v 00:04 | Nahoru | #158
Jirka749> jak tak koukám, tak Sojka udělala taky slušný šrumec. Je fakt, že i Sojka může být fakt problém. Stačí ji prostě trefit třeba na hlavu ve vyšší rychlosti a nebo i v malé rychlosti a prostě se jenom leknout před zatáčkou a je vymalováno. Vždycky respekt když se nám podaří ustát srážku s čímkoliv

Tahle sezona je nějaká zakletá v Brně mi v neděli nedalo auto přednost, tedy dalo, ale asi 10metrů než jsem ho měl míjet, tak dostalo kravský nápad se rozjet, samozřejmě pak zůstalo napříč cestou a já jsem se v malém okamžiku naučil lítat po předním. Můj anděl strážný je fakt v kondici a já ho zbožňuju a zbožňovat budu! Zastavil jsem asi 20 cm před jeho světlem. Naštěstí na vedlejší čekali státní policajti, tak si borca hnedka sebraly do parády. Policajt byl motorkář a říkal mi, že to s ním vyřeší velice rychle, protože už je to jeho druhý přestupek ( opět přednost snad cyklistovi ) Dostal jsem pochvalu za ani nevím jak ubržděnou situaci a doporučení si dát někde v klidu kafíčko.. (Samozřejmě šok, nechápačka a údiv jak R6 naučila lítat po předku )...ufff

12.6.2013 v 00:10 | Nahoru | #159
nagash: hm taky slusny , gratuluju

12.6.2013 v 00:34 | Nahoru | #160

PepanS>

pise "rana jak pesti" a ze ho to bolelo. Coz ja chapu jako ze ji dostal on. Ty ne?

12.6.2013 v 00:39 | Nahoru | #161
Bubrak-ZX10R> říkám si tak někdy v podvědomí, že už by tyhle nenadále události mohly skončit
Každopádně jsem dnes zaslal pochvalu ( i když to často neslyšíme ) na stranu policie na tuto konkrétní státní hlídku. Rychlost, efektivnost, normální chlapy co ví a co se patří, navíc jeden motorkář a dokázal si představit co ta sitauce obnáší. Borca si pomalu vytáhly z auta. Dneska ale evidentně řidičáky dávaji i opicím ( tím je nechci urazit ) borec vylezl a IQ letícího klacíku. Sám policajt řekl: ,,Pane vy za volantem nemáte co dělat,,

12.6.2013 v 03:18 | Nahoru | #162
Tak to čumím že to odnesly jen "plasty".Já trefil srnu v 80km a přední kolo bylo schované až pod motorem a spolujezdec letěl přes motorku i srnu.A na brzdu jsem nestihnul ani šáhnout.Ještě ted vidím jiskry do padacího rámu jak se šoupe po zemi.

2 reakcí na tento příspěvek Srážka se srnou ve 130km/h

15.6.2013 v 20:36 | Nahoru | #163
Jo, večer jsem to oslavil.
Celkem krátká dovča
Sorry foto z mobilu a třásla se ruka.

15.6.2013 v 21:41 | Nahoru | #164
Tyhle kreatůry s IQ kečupu maj jedinou mozkovou buňku, která přepíná mezi funkcema "množ se jak krysy" a "běž dopředu". Vymýtit, vystřílet, otrávit, vyhubit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srážka se srnou ve 130km/h

15.6.2013 v 21:42 | Nahoru | #165

barracuda101 píše: Ahoj, já si přidám. Včera ráno vyrážíme na deset dní na Balkán a bohužel trefa srnky a držka. Pobouchaný s manželkou ale celý. Srnu jsem rozrazil Varanem na dvě půlky! Hodně pobral padarám a Al bočák. 35 let praxe na mašině a motokrosového závodění mi v tu chvilku bylo k h.... ani jsem nestačil říct dop.....
Jo, večer jsem to oslavil.
Celkem krátká dovča
Sorry foto z mobilu a třásla se ruka.

16.6.2013 v 20:07 | Nahoru | #166

FiZzeR píše: Jsem rád, že jsi (relativně) v oukeji. A ještě radši jsem, žes ji rozcák. O jednu svini míň

17.6.2013 v 10:27 | Nahoru | #167
fakt, jedna jediná mozková buňka... "utíkej dopředu"

18.6.2013 v 22:07 | Nahoru | #168
barracuda101> Tý jo. Jelikož si jakousi zkušeností se srnou člověk prošel, tak jsem upřímně moc rád, že jsi s manželkou celý. Dopadl jsi fakt dobře a je dobře, že jsi to nakonec oslavil. Zní to hrozně, ale kašlat na dovolenou, kašlat na motorku i když to mrzí, ale je lepší mít možnost si tenhle dovolenkový trip v budoucnu zopakovat znovu než tuhle možnost nemít!

Drž se

17.9.2014 v 12:50 | Nahoru | #169
jen pro upřesnění to místo se nachází mezi obcí Lomnice a Dětřichov nad Bystřicí ze směru od Šternberka, fota mě poznamenala vždy v tom místě přivírám plyn