Pořídil jsem radiální třmeny Tokico a radiální pumpu Nissin.
files.cikus.net/posts/motorkari/brzdy.jpg][img]http://files.cikus.net/posts/motorkari/brzdy_s.jpg[/img
Teď je otázka, jak postupovat dál. Je možnost sehnat nějaké mezikusy pro uchycení, případně spodky vidlice z jiné motorky (které jsou pro montáž radiálních třmenů připraveny). Samozřejmě se také nabízí varianta nechat na TLku původní třmeny a nahradit pouze brzdovou pumpu.
Jaký postup byste zvolili vy?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy
assassin píše: dizzi: ono tam zas zadny extra sily nepusobi... u TL je problem ze primo nepasuji zadne funkcni seriove brzdice... cela ta rada TLS,TLR,GSXR, BUSA... meli +- stejne brzdy a nejsou nic zvlastniho... desky, hadice, pumpa a pecliva udrzba je dokaze privest k docela solidni funkci... ale vis jak.... porad kdyz zkusis brzdu treba na seriovem 954 je to jinde....
Hehe ok. Mimochodem, jaka je sance ze treba na te 954 je to jen pocitova zalezitost. Proste jen kousnou desky clovek si rika ze to brzdi jako krava, ale jinak to brzdi tak nejak normalne?
EDIT:
Jeste sem ted zkousel najit brzdnou drahu, nasel jsem jen CBR1000 a GSXR1000 a rozdil je jedna stopa v neprospech GSXR Modely kolem roku 2010. Takze nevim jak to je reprezentativni.
Naposledy editováno 23.05.2013 20:55:40
dizzi píše: Hehe ok. Mimochodem, jaka je sance ze treba na te 954 je to jen pocitova zalezitost. Proste jen kousnou desky clovek si rika ze to brzdi jako krava, ale jinak to brzdi tak nejak normalne?
EDIT:
Jeste sem ted zkousel najit brzdnou drahu, nasel jsem jen CBR1000 a GSXR1000 a rozdil je jedna stopa v neprospech GSXR Modely kolem roku 2010. Takze nevim jak to je reprezentativni.
jak rikas, vyslednej brzdnej vykon zas tak moc rozdilnej neni, v podstate kazdy brzdy sportovni motorky budou umet kdykoliv zablokovat kolo... takze rozdily jsou v tom jak velkou silou mackas na packu (to je ale jen hydraulickej prevod, tzn to jde vzdy dostat kam potrebujes volbou pumpy/prumeru pistu) a hlavne v davkovatelnosti, jak dobre jdou regulovat a udrzet tam kde potrebujes - v extremu na hranici smyku. dalsi vec je jak maji vyresenej odvod tepla atd, tzn jestli zabrzdis opakovane a s tim ze se neposune bod kde zacne packa zabirat...
tzn, jo jde hlavne o pocit, brzdnej vykon mivaj dostatecnej skoro kazdy brzdy.
(jinak ono takovy to pocatecni zakousnuti s nulovou silou na pacce je takovy na efekt, pripada to cloveku ze to strasne brzdi... treba novy duc,ktm apod s brembo monoblokama... ale me to teda absolutne nevyhovuje, mam radsi kdyz brzdna sila linearne narusta i treba na celkem dlouhe draze, bez pocatecniho zakousnuti... nejrychlejs jede clovek kdyz jede plynule, coz s kousavejma brzdama nejde moc dohromady...
mam ted na kole hydrauliky co prave takhle brutalne kousou a proti predchozim co sly krasne plynule si na ne nemuzu zvyknout...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |