globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: stočení km na CBR 600 RR 2.díl
15.5.2013 v 08:02
předem se omlouvám všem, kteří to považují za zasírání témat, ale nemohl jsem si odpustit nabídnout pokračování diskuze o stáčení tachometrů, kterou založil hondabest.

stočení km na digi tacháči CBR 600 RR

nejde mi o to dozvědět se o stáčení více, ale poslední dobou mě dost vadí uzavírání témat a mazání příspěvků, které autorovi momentálně nevoní. I když na to má samozřejmě právo, měl by si uvědomit, že taková cenzura na objektivitě obecného názoru příliš nepřidává.

Pokud mi za tohle založené téma sprostě vynadáte, slibuji, že žádné Vaše urážlivé příspěvky nebudou smazány a že za svoje jednání jsem připraven nést plnou odpovědnost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stočení km na CBR 600 RR 2.díl

16.5.2013 v 08:32 | Nahoru | #1

mischa638 píše: myty_fakta> Prosimtě kdes přišel na to že je motorka navrhnutá na 80kkm? Ono teda hlavně bude záležet co je to mašinu, protože je rozdíl mezi 2T a 4T nebo jedno, dvou nebo čtyřválem, či 125ccm nebo 1000ccm. Ale víceválcová 4T mašina většího objemu musí dát při správné údržbě 100000km v pohodě. Já mám na blbé jawě najeto už cca 80000km a maximálně když už to nemá kompresi tak udělám výbrus(teď tam mám druhý) a jednou sem dělal už kliku. Ale u té jawky to sou je to za pár korun. A věřím že další 80kkm ještě v pohodě najede.



To je obecně daná věc.. A i kdybys mi nevěřil, stačí se podívat, myslím, že to bylo i tady v nějakém článku. Ale to je jedno, protože ty sis stejně ani nepřečet to, co jsem napsal.. Já se totiž nebavím o výdrži motoru, ale toho ostatního...
Jedno dvou, nebo 4 válec, to je úplně jedno. Jen ty jednoválce vydržej hovno starý jako nový, když to honíš..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stočení km na CBR 600 RR 2.díl

16.5.2013 v 14:18 | Nahoru | #2
myty_fakta> ok, ikdyž se budem bavit o výdrži motorky celkově, tak to se mi jako v 80ti rozpadne rám a kola nebo tlumiče? Jo motorky co maj hodně najeto maj v prdeli podvozek, ale proč? Protože na to každý sere! Když si pročteš servisní manuály, tak třeba přední tlumiče se mají každé dva roky rozebrat, vyčistit, vyměnit olej a gufera a celkově zkontrolovat. Třeba dole na na vidli co sou svěrné šroubky osky by se přitom měli pokaždé vyměnit. Kdo to dělá? NIKDO!!! A tak můžu pokračovat.. prostě se servisní intervali, po kterých máš měnit i ložiska v kolech nebo v uložení kyvky. Po určitých km dotáhnout všechny šrouby atd. Ale na to drtivá většina lidí prostě jebe. Max. vymění olej v motoru a tím to končí. Znám i takové co jezdí na jeden olej i 3 nebo víc let. Pak ty motorky podle toho vypadají a je jasné že už třeba v 50ti z toho bude šrot. Kdyby se lidi starali opravdu tak jak mají a pečlivě servisovali, tak motorka dá přes 100kkm jak prd. Nebavím se teda o třeba o těch jednohrnkách nebo dvackách, tam je pravda že to člověk utaví brzo když tomu dává(co se týče motoru).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37


TOPlist