zvažuji si poskládat z er-6 twina. V této chvili se nábízejí 2 varianty - koupit na díly a nebo koupit er-6 kolem 60tis. a komplet předělat. Cenově únosnější mi zatím připadá první varianta.
Proto jsem chtěl požádat o radu kde bych mohl za dobré peníze nakoupit a hlavně kde je velký výběr.
Nemám na mysli mobile.de, ebay.com atd...
Zatím jsem od kolegy z itálie dostal tip na www.moto.it a www.subito.it na subitu jsem našel motor nejblíže k nám za poměrně příznivou cenu:
http://www.subito.it...o-pavia-63635551.htm
Děkuji za radu.
Honza
jinak tady je pro inspiraci stavba SV650 http://www.rejsing.cz/novinky/?from=10 - doufam, ze taky svoji stavbu zdokumentujes :)
1 reakcí na tento příspěvek Supertwin - kde nakupovat?
musíš zachovat rám, motor, objem 650, startér, uchycení zadního centrálu atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supertwin - kde nakupovat?
Jinak jsem se tě chtěl zeptat - všiml jsem si, že hledáš zadní kyvnou vidlici z versyse...to plánuješ dát na tu er-6?
Jinak er6 vs. sv650 - co má podle tebe větší potenciál co se týče finálního výkonu?
1 reakcí na tento příspěvek Supertwin - kde nakupovat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supertwin - kde nakupovat?
z SVčka se dá asi do určité míry dostat víc než z ER6...ladit karburátorovou verzi je levnější, kdy se dá za určitý obnos peněz hodně pořešit výkon jen přetryskováním...nicméně já se s natryskováním a karburátorama otravovat nechci.
motorka stačí v sérii pro začátek, sice mi ujíždí na rovinkách, ale v zatáčkách už to pak taková sláva není...
Naposledy editováno 13.05.2013 22:55:43
No já můžu osobně poměrně dost dobře zhodnotit er6f (kterou jsem měl minulý rok) a versyse (ktereho mam aktualne).....A čistě pocitově se mi zdá, že versys jede o trochu lépe - a HLAVNĚ u versyse nejsou takové šílené vibrace a necuká to tak moc v nízkých otáčkách jak er6....Bude ale poměrně složité sehnat bouračku z er6ky....těch svéček bude podstatně více....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supertwin - kde nakupovat?
Každopádně by mě zajímalo kde si zjíštuješ tyhle informace - kolik přesně váží který díl (kývka, atd.) to snad není ani v manuálu ne? Můžeš se s námi podělit co je tvůj zdroj?
pořád musí být zachovanej origo startér, na kterej musí jít motorka nastartovat a další věci...nevim kolik lidí má u nás střelivo na to mít tři motory na závod aby měl přes sto koní...Indi teď jel se sérií i bez PC a stejně byl o třídu jinde, takže v prvé řadě to je u nás stejně v rukách...