v nejnapnutějším místě mi nechal průvěs 2,5cm podle manuálu a stejně ve dvou místech je průvěs jenom cca 1cm,najel jsem na řetězovce 1000 km a je to pořád stejný
200-300 km jsem to zajížděl,
chtěl jsem to v místě kde je průvěs 1cm povolit,ale zase by vznikl větší průvěs kde to už bylo na těch 2,5cm
prodejce řetězu mi napsal že nikdy nebude průvěs řetězu ve všech místech stejný, vždy bude napnutý v jedné poloze více a v druhé méně - jedná se o standardní věc,že řetěz nemůže prasknout,ani to nebude mít jiný vliv na motorku..
takže se ptám,máte někdo s tímhle zkušenost?
dělalo vám to taky když se měnila nová řetězovka?
nebo se to ještě povolí stejnoměrně?
2 reakcí na tento příspěvek Řetězová sada a napnutí
P.S.: Mohla by to teoreticky způsobovat i ohnutá výstupní hřídel převodovky, ale tam by ta frekvence změny průvěsu řetězu při otáčení kola byla daleko vyšší - cca 3x.
Naposledy editováno 06.05.2013 21:08:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |