1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
docent píše: Člověk není souměrnej. Nováček (pravák) ti přistoupí k motorce nebo ke kolu vždy z levé strany.
Úplně ze stejného důvodu se jezdí plochá dráha doleva. Pro praváky je to nejpřirozenější strana.
Mimochodem většině kluků, co jedou poprvé na okruhu a chtějí mermomocí dostat koleno na zem, se to poprvé povede v levé zatáčce.
Pravostranný nebo levostranný provoz s tím opravdu nemá vůbec nic společného
Já třeba motorku víc nakloním v pravé zatáčce,protože v levé se bojím,že mám moc vystrčenou kebulku do protisměru a to jsem pravák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
Ale nic to nemění na tom, co jsem napsal. Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš to odmítat, ale to je asi tak to jediné, co s tím můžeš dělat...
Důkaz?
Například to, že na celém světě se odjakživa vyrábějí motorky se stojany na levé straně.
A všechny druhy sportů, které se provozují na oválech - atletika, dráhová cyklistika, rychlobruslení, motosport, atd, atd, atd...
Míchání lžičkou v šálku...
Točení kličkou u ručních vrtaček, šlehačů atp.
Základní závit šroubů a vrutů je pravý (levý se používá pouze z konstrukčních důvodů)...
U kteréhokoli "rotačního" pohybu je drtivé většině lidské populace "přirozenější" některý směr točení. To je zkrátka biologie
Naposledy editováno 05.05.2013 23:51:03