globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč je boční stojan na levé straně?
 
5.5.2013 v 14:42
Nazdar :) Proč je vlastně boční stojan na levé straně? Ve většině zemí se jezdí po pravé straně že, tak občas člověk zastaví na pravém kraji a bylo by bezpečnější motorku opřít o pravý stojan aby nevyčuhovala do silnice, a taky abych mohl v pohodě sesednout pravou stranou.

3 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 19:42 | Nahoru | #1
motorka je stavěná, že když ji nakloníš na levo, tak bude mazat a kdyby byl stojánek na pravé straně, tak z důvodu sklonu silnice je to na hraně.Která motorka není stavěná na náklon, tak ji po vysunutí stojánku nenastartuješ.

(reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 21:31 | Nahoru | #2

petrumr píše: motorka je stavěná, že když ji nakloníš na levo, tak bude mazat a kdyby byl stojánek na pravé straně, tak z důvodu sklonu silnice je to na hraně.Která motorka není stavěná na náklon, tak ji po vysunutí stojánku nenastartuješ.



A teď tu o Karkulce :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?

7.5.2013 v 16:09 | Nahoru | #3

petrumr píše: motorka je stavěná, že když ji nakloníš na levo, tak bude mazat a kdyby byl stojánek na pravé straně, tak z důvodu sklonu silnice je to na hraně.Která motorka není stavěná na náklon, tak ji po vysunutí stojánku nenastartuješ.


Tak to je v hajzlu já brousim stupačky na obou stranách to jsem si to určitě zadřel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?

8.5.2013 v 22:05 | Nahoru | #4

petrumr píše: motorka je stavěná, že když ji nakloníš na levo, tak bude mazat a kdyby byl stojánek na pravé straně, tak z důvodu sklonu silnice je to na hraně.Která motorka není stavěná na náklon, tak ji po vysunutí stojánku nenastartuješ.


taky mě napadlo,jak vlastně může motor,když je v zatáčce nakloněnej mazat
sakra vždyť od vlasně vůbec nemaže
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist