globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč je boční stojan na levé straně?
 
5.5.2013 v 14:42
Nazdar :) Proč je vlastně boční stojan na levé straně? Ve většině zemí se jezdí po pravé straně že, tak občas člověk zastaví na pravém kraji a bylo by bezpečnější motorku opřít o pravý stojan aby nevyčuhovala do silnice, a taky abych mohl v pohodě sesednout pravou stranou.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 14:50 | Nahoru | #1
protože většina je praváků a snáz přehodí pravou nohu než levou (stejně jak na kolo) na kolo taky nasedám zleva... nevim jestli bych nasedl z druhé strany

1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 14:53 | Nahoru | #2
Nepřišlo by mi moc šťastný sesedat do škarpy ani zapichovat policajta do měkký krajnice..

(reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 14:55 | Nahoru | #3

dohoja píše: protože většina je praváků a snáz přehodí pravou nohu než levou (stejně jak na kolo) na kolo taky nasedám zleva... nevim jestli bych nasedl z druhé strany

úplně Tě chápu. Mě se taky do auta leze blbě když tam náhodou musím pravou stranou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 14:56 | Nahoru | #4

charlie.vtx1800 píše: Nepřišlo by mi moc šťastný sesedat do škarpy ani zapichovat policajta do měkký krajnice..


Nebo narážet stojanem do obrubníku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 14:59 | Nahoru | #5
wolken> Vidíš, to jsem si neuvědomil. Stejně i tak je každá druhá moťka "padlá ze stojánku", takhle by to bylo 85%.
edit: Ony i ty kanály a vpustě jsou většinou těsně u obrubníku, to by byla taky prdel...

Naposledy editováno 05.05.2013 15:02:31

1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 15:11 | Nahoru | #6
a ty neumíš sesednout pravou stranou,i když motorka stojí na stojanu vlevo?

Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 15:12 | Nahoru | #7
+ ja mám na pravé straně moooc horký výfuck

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 15:16 | Nahoru | #8

p.a.t.r.i.k.7 píše: a ty neumíš sesednout pravou stranou,i když motorka stojí na stojanu vlevo?



nasedat takhle na něco vyššího snad ani nejde.
Nebo ano - nakloním si motku na sebe a nasednu - ale nedej bože se ti to nepovést. Hned se válíš na zemi a motka na tobě

Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 15:25 | Nahoru | #9
Já tak zesedám na pumpě normálně

Naposledy editováno 05.05.2013 15:26:01

Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 16:08 | Nahoru | #10
privar si drzak jeste na druhou stranu a dej si tam dalsi stojanek, a muzes si i vybirat

(reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 16:13 | Nahoru | #11

Begy píše: nasedat takhle na něco vyššího snad ani nejde.
Nebo ano - nakloním si motku na sebe a nasednu - ale nedej bože se ti to nepovést. Hned se válíš na zemi a motka na tobě



Nesmíš být prcek. Nasedám na svou motorku pohodlně z obou stran. Když jsem měl dragstara tak nebýt širokých řidítek tak by podemnou snad i projel takže tam jsem to fakt neřešil

Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 16:18 | Nahoru | #12
protože ho tam namontovali už ve fabrice a je na levo, ale ER5 má ještě hlavní a ten drží rovně

1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 16:23 | Nahoru | #13
Protože japonci jezdí vlevo tak jim to vyhovuje :) Výfuk vpravo doprostřed cesty, policajt k chodníku.

Ale bude to asi kvůli tomu praváctví. + většina je zvyklá kvuli razeni stat na prave noze.

_zdenda_ píše: Nesmíš být prcek. Nasedám na svou motorku pohodlně z obou stran. Když jsem měl dragstara tak nebýt širokých řidítek tak by podemnou snad i projel takže tam jsem to fakt neřešil



Taky sem nasedal z obou stran pak mi ale jawa spáleninama na pravé noze řekla ne :D

Naposledy editováno 05.05.2013 16:24:54

(reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 16:36 | Nahoru | #14
Blix> tak to mě netrápí - výfuky mám pod sedlem z obou stran

(reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 16:46 | Nahoru | #15
charlie.vtx1800> Tak to jsem sesedal zprava nedávno.Asfalt končil schodkem a krajnice podstatně níž.Takže Honda na řídítkách v příkopu a mně se podařilo ještě honem přeskočit na protější stranu .Štěstí,že jsem byl u toho sám,asi to byl pohled k popukání.Navíc v příkopě vysoké kopřivy.

1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 16:46 | Nahoru | #16
No, původně se na všechno (včetně koně) nasedalo zleva a jezdilo se vlevo. Až Napoleon rozhodl o tom, že se bude ve Francii a všech podrobených zemích jezdit vpravo. Údajně proto, aby se tak odlišil on nepřátelské a neporazitelné Anglie...

Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 17:58 | Nahoru | #17
Dík za odpovědi ;) S tím špatným povrchem krajnice mi to připadá jako nejrozumější důvod.

Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 18:01 | Nahoru | #18
Pořiď si IWL Pitty , tahla příšernost z dob minulých má boční stojan na pravé straně .

3 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 19:42 | Nahoru | #19
motorka je stavěná, že když ji nakloníš na levo, tak bude mazat a kdyby byl stojánek na pravé straně, tak z důvodu sklonu silnice je to na hraně.Která motorka není stavěná na náklon, tak ji po vysunutí stojánku nenastartuješ.

1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 20:37 | Nahoru | #20
petrumr: To je ale blbost viď?!

Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 21:25 | Nahoru | #21
Protože na pravé straně je brzda.

(reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 21:31 | Nahoru | #22

petrumr píše: motorka je stavěná, že když ji nakloníš na levo, tak bude mazat a kdyby byl stojánek na pravé straně, tak z důvodu sklonu silnice je to na hraně.Která motorka není stavěná na náklon, tak ji po vysunutí stojánku nenastartuješ.



A teď tu o Karkulce :D

Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 21:34 | Nahoru | #23
Už vidím jak po zastavení někde vyřazuju na N levačkou, zatím co pravá je na zemi, pak dám levou na zem a pravou zvednu a začnu lovit policajta...to nedám, moc tělocviku najednou Řešíte kraviny...proč není volant v autě uprostřed atd...atd...

Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 22:03 | Nahoru | #24
Proč....?? ,protože stojan napravo je jen pro teplouše ,je to proti přírodě a potom je možnost mít stojany všude za příplatek a vlastnit otroky,kteří zabezpečí rozjezd

1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 22:23 | Nahoru | #25
No tak ještě mě napadla taková vychytávka dát si boční stojany dva - na obě strany. To potom nemusíš řešit na kterou stranu to opřeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 22:25 | Nahoru | #26

kozel.ka píše: No tak ještě mě napadla taková vychytávka dát si boční stojany dva - na obě strany. To potom nemusíš řešit na kterou stranu to opřeš


No tak to pak bude frajer až před obchoďákem vykopne pravej a ze zvyku mašinu nakloní na levo

(reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 22:26 | Nahoru | #27

wolken píše: No tak to pak bude frajer až před obchoďákem vykopne pravej a ze zvyku mašinu nakloní na levo


2 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 23:23 | Nahoru | #28
Člověk není souměrnej. Nováček (pravák) ti přistoupí k motorce nebo ke kolu vždy z levé strany.
Úplně ze stejného důvodu se jezdí plochá dráha doleva. Pro praváky je to nejpřirozenější strana.
Mimochodem většině kluků, co jedou poprvé na okruhu a chtějí mermomocí dostat koleno na zem, se to poprvé povede v levé zatáčce.

Pravostranný nebo levostranný provoz s tím opravdu nemá vůbec nic společného

Naposledy editováno 05.05.2013 23:25:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 23:28 | Nahoru | #29

docent píše: Člověk není souměrnej. Nováček (pravák) ti přistoupí k motorce nebo ke kolu vždy z levé strany.
Úplně ze stejného důvodu se jezdí plochá dráha doleva. Pro praváky je to nejpřirozenější strana.
Mimochodem většině kluků, co jedou poprvé na okruhu a chtějí mermomocí dostat koleno na zem, se to poprvé povede v levé zatáčce.

Pravostranný nebo levostranný provoz s tím opravdu nemá vůbec nic společného


Já třeba motorku víc nakloním v pravé zatáčce,protože v levé se bojím,že mám moc vystrčenou kebulku do protisměru a to jsem pravák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?

5.5.2013 v 23:50 | Nahoru | #30
wolken> Tak přesně takové reakce jsem čekal

Ale nic to nemění na tom, co jsem napsal. Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš to odmítat, ale to je asi tak to jediné, co s tím můžeš dělat...

Důkaz?
Například to, že na celém světě se odjakživa vyrábějí motorky se stojany na levé straně.
A všechny druhy sportů, které se provozují na oválech - atletika, dráhová cyklistika, rychlobruslení, motosport, atd, atd, atd...
Míchání lžičkou v šálku...
Točení kličkou u ručních vrtaček, šlehačů atp.
Základní závit šroubů a vrutů je pravý (levý se používá pouze z konstrukčních důvodů)...

U kteréhokoli "rotačního" pohybu je drtivé většině lidské populace "přirozenější" některý směr točení. To je zkrátka biologie

Naposledy editováno 05.05.2013 23:51:03
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist