globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti s laďáky V&H
 
20.4.2013 v 13:18
Vyměnil jsem na Harley Davidson Fat Bob(2012) výfuky za Vance&Hines BIG SHOTS STAGGERED + tlumící vložky + otevřené sání + power commander. Celé naladěno na brzdě.
A teď k problému. Vyskytly se vibrace, které zcela ničí moje uši. Není to hlukem, špunty (kdy fakt skoro nic neslyším) nepomáhají. Vibrace cítím v uších pořád i přes špunty. A bolí to i několik desítek hodin po slezení z motorky. V podstatě se na tom takhle nedá jezdit. Mimo jiné to při zavření plynu šíleně střílí do výfuku. To se ale snad dá vyřešit poladěním power commanderu. Co s těma vibracema?
P.S. Zajímavý poznatek -Harley by dle TP měl mít z výroby 73 koní. Měl 60??? Po výměně všech popisovaných věcí a naladění má 80 kobyl.

2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s laďáky V&H

21.4.2013 v 10:40 | Nahoru | #1
Budeš asi velice blízko pravdě. Studoval jsem teď díky tomu studii o vibracích působících na lidské tělo. Mimochodem velmi zajímavá problematika. Vnitřní ucho má rezonanční frekvenci 15Hz. Tedy jak píšeš, pod prahem slyšitelnosti (což je u zdravého jedince asi 20Hz.
Jen je mi divné, že takový věhlasný výrobce, jako Vance & Hines bezpochyby je, by se dopustil nějaké chyby. Tyto výfuky jsou jistě namontovány na tisících motorkách. Každopádně zatím první kloudná rada. Díky Ti Jako první a nejjednodušší věc zkusím oddělat ty tlumící vložky. Co to udělá.

(reakce na) Zkušenosti s laďáky V&H

21.4.2013 v 12:18 | Nahoru | #2
Pistolník74> Každá mašina může být malinko jiná a zrovna u tebe se to mohlo takhle vyvrbit. Teď se chystám koupit koncovky Cobra, ta jsou otevřený, ale uvnitř je takovej vlnkatej povrch, kterej má určitou tlumící funkci. Zkus si s tím pohrát - třeba kdybys sehnal tahokov, stočil jej do trubky aby to šlo natěsno do výfuku a dal před tlumítko tak by to mohlo mít vliv, že na průchod by to bylo téměř to samý, ale přeci jen by změnilo to proudění. Nebo třeba jen stočit z nějakýho drátu spirálu jako pružinu a vsunout to dovnítř. Držím palce, třeba to odstraníš fakt drobnou úpravou, jen to bude metoda pokus-omyl, ale zas jsou to úpravy za pár korun a trošku času na experimentování.

(reakce na) Zkušenosti s laďáky V&H

21.4.2013 v 15:25 | Nahoru | #3
Pistolník74> Zkusil bych vytáhnout ty vnitřky a pokud je v těch vložkách nějaký otvor, šel bych do nich po mm vrtákem a pozoroval co se dějě. Pokud máš otvor 5mm ve vložce zkusil bych jít do toho 6mm vrtákem, nasadil zpět a zkusil projet. Takhle jsem si naladil výfuk na scooteru a celkem to ujde
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist