A teď k problému. Vyskytly se vibrace, které zcela ničí moje uši. Není to hlukem, špunty (kdy fakt skoro nic neslyším) nepomáhají. Vibrace cítím v uších pořád i přes špunty. A bolí to i několik desítek hodin po slezení z motorky. V podstatě se na tom takhle nedá jezdit. Mimo jiné to při zavření plynu šíleně střílí do výfuku. To se ale snad dá vyřešit poladěním power commanderu. Co s těma vibracema?
P.S. Zajímavý poznatek -Harley by dle TP měl mít z výroby 73 koní. Měl 60??? Po výměně všech popisovaných věcí a naladění má 80 kobyl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s laďáky V&H
Nechápeš to ani trošku. Já "ten hnus" poslouchat chci. Jen se to asi nepovedlo zcela naladit. Proto zde žádám kompetentnější a zkušenější něž jsem já o radu. O tebe ale samozřejmě nejde.
Jinak jsem to dnes ráno cestou do práce (mám to 40 km) sledoval. Vibrace jsou jen při podrženém plynu a horší se výrazně při přidání - což je asi logické. V momentě puštění plynu vibrace okamžitě zmizí. Poté se teda - při poklesu otáček asi na 2500 objeví štřelba :). Ale už bez vibrací.
Pistolník74 píše: z-x-r>
Nechápeš to ani trošku. Já "ten hnus" poslouchat chci. Jen se to asi nepovedlo zcela naladit. Proto zde žádám kompetentnější a zkušenější něž jsem já o radu. O tebe ale samozřejmě nejde.
Jinak jsem to dnes ráno cestou do práce (mám to 40 km) sledoval. Vibrace jsou jen při podrženém plynu a horší se výrazně při přidání - což je asi logické. V momentě puštění plynu vibrace okamžitě zmizí. Poté se teda - při poklesu otáček asi na 2500 objeví štřelba :). Ale už bez vibrací.
Vysvetli mi PROC nosis ty spunty? Neda se to poslouchat to prskani jak si napsal ze ano?