globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti s laďáky V&H
 
20.4.2013 v 13:18
Vyměnil jsem na Harley Davidson Fat Bob(2012) výfuky za Vance&Hines BIG SHOTS STAGGERED + tlumící vložky + otevřené sání + power commander. Celé naladěno na brzdě.
A teď k problému. Vyskytly se vibrace, které zcela ničí moje uši. Není to hlukem, špunty (kdy fakt skoro nic neslyším) nepomáhají. Vibrace cítím v uších pořád i přes špunty. A bolí to i několik desítek hodin po slezení z motorky. V podstatě se na tom takhle nedá jezdit. Mimo jiné to při zavření plynu šíleně střílí do výfuku. To se ale snad dá vyřešit poladěním power commanderu. Co s těma vibracema?
P.S. Zajímavý poznatek -Harley by dle TP měl mít z výroby 73 koní. Měl 60??? Po výměně všech popisovaných věcí a naladění má 80 kobyl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s laďáky V&H

21.4.2013 v 09:20 | Nahoru | #1
z-x-r>
Nechápeš to ani trošku. Já "ten hnus" poslouchat chci. Jen se to asi nepovedlo zcela naladit. Proto zde žádám kompetentnější a zkušenější něž jsem já o radu. O tebe ale samozřejmě nejde.
Jinak jsem to dnes ráno cestou do práce (mám to 40 km) sledoval. Vibrace jsou jen při podrženém plynu a horší se výrazně při přidání - což je asi logické. V momentě puštění plynu vibrace okamžitě zmizí. Poté se teda - při poklesu otáček asi na 2500 objeví štřelba :). Ale už bez vibrací.

(reakce na) Zkušenosti s laďáky V&H

21.4.2013 v 10:29 | Nahoru | #2
Pistolník74> Řek bych, že to bude spíš problém z oboru akustiky, podle toho co popisuješ ti někde vzniká rezonanční frekvence. Jestli to jde i přes špunty a bolí z toho uši, tak to bude asi na dost nízké frekvenci a s pořádným akustickým tlakem - takže uši bolí jak po technopárty. Jedině bys moh zkusit zalaborovat s těma tlumícíma vložkama (pochopil jsem, že máš v laufech nějaký osazený) - sice si tim rozhodíš to nastavení motoru, ale příčinu bych hledal ve výfuku. Jsem úplnej laik, ale typuju, že se ti ve výfuku vlivem tý vložky vytvořila rezonanční komora - něco jako basová píšťala u kostelních varhan - a pokud nezměníš něco ve výfuku tak to neodstraníš. Takže zkusit jiný tlumítko (udělat třeba nějaký provizorní z obyč trubky), nebo jeho posunutí, zkrácení, jinou perforaci atd. Možná stačí jen malá zmněna co zruší tu akustickou rezonanci a bude po problému. Ono nejde o to to víc utlumit, jen prostě rozbít tu rezonující dutinu změnou jejích rozměrů. Ale je to jen můj laickej názor!

(reakce na) Zkušenosti s laďáky V&H

21.4.2013 v 11:36 | Nahoru | #3

Pistolník74 píše: z-x-r>
Nechápeš to ani trošku. Já "ten hnus" poslouchat chci. Jen se to asi nepovedlo zcela naladit. Proto zde žádám kompetentnější a zkušenější něž jsem já o radu. O tebe ale samozřejmě nejde.
Jinak jsem to dnes ráno cestou do práce (mám to 40 km) sledoval. Vibrace jsou jen při podrženém plynu a horší se výrazně při přidání - což je asi logické. V momentě puštění plynu vibrace okamžitě zmizí. Poté se teda - při poklesu otáček asi na 2500 objeví štřelba :). Ale už bez vibrací.



Vysvetli mi PROC nosis ty spunty? Neda se to poslouchat to prskani jak si napsal ze ano?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist