globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po svižné jízdě nedrží stopu
18.4.2013 v 13:41
Ahoj mám dotaz, netuším čím to je, ale když jedu svižnou jízdou a zpomalim na +-60 km/h a pustím řídítka tak motorka táhne do prava a pak do leva takové "esíčko" dělá, ale když je studená nebo když jedu na kochačku tak stopu drží krásně. Moc tomu nerozumím čím by to mohlo být tak se obracím na vás:))

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po svižné jízdě nedrží stopu

19.4.2013 v 11:17 | Nahoru | #1
Frank.N.Stein: Ona "opačně" patří. Jde o to, že zadní pneu má vytlačovat vodu při akceleraci, kdy je nejvíc zatížená, zatímco přední při brždění. Proto musí být smysl drážek opačný.
A dokonce pokud je pneu "univerzál", tj. není označená jako "front" že je určená pro přední kolo, dává se na předek šipkou otáčení dozadu! Není to chyba, má to tak být. Takže pokud to byl tenhle případ, dal ji značkový servis naprosto správně. Hodně lidí tohle neví.

(reakce na) po svižné jízdě nedrží stopu

19.4.2013 v 12:44 | Nahoru | #2
1100Virago> jj tak nejak jsem si to domejslel a system - nevim, ptam se - se osvedcil jak vidno. Dik za osvetu.

A jinak k ty opacne nazuty pneu. To byla 21 na predek endura. Chyba servisu kterou uznali, ale de facto majitel na ni najel 1000 kilometru nez to zacal resit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po svižné jízdě nedrží stopu

20.4.2013 v 16:49 | Nahoru | #3

1100Virago píše: Frank.N.Stein: Ona "opačně" patří. Jde o to, že zadní pneu má vytlačovat vodu při akceleraci, kdy je nejvíc zatížená, zatímco přední při brždění. Proto musí být smysl drážek opačný.
A dokonce pokud je pneu "univerzál", tj. není označená jako "front" že je určená pro přední kolo, dává se na předek šipkou otáčení dozadu! Není to chyba, má to tak být. Takže pokud to byl tenhle případ, dal ji značkový servis naprosto správně. Hodně lidí tohle neví.



hele sorry, asi jsem debil, ale nechapu to.. obe kola se toci pri jizde stejnym smerem (to bych rekl, ze bude neoddiskutovatelny fakt), nicmene ucelem drazek, je odvezt vodu pryc.. Ven je tlacena pri kontaktu daneho kousku pneu s vozovkou a voda unika cestou nejmensiho odporu, tj drazkou vzorku, a mela by byt vedena mimo pneu.. V jeho pripade, je u predni sprcky vedena do stredu pneu.. a je jedno, jestli pridavam nebo brzdim, proste netece ven, ale dovnitr.. Idealnejsi pro predstavu je Eagle F1 , princip uplne stejny, jako na jeho vzorku.. A videl jsi, ze by si na predek davali obracene?? Se zadokolkou se to da prenesene pouzit na auta zrovnatak (prenaseni vahy akcel.vs brzdeni, samozrejme ne v tech samych rozsazich)..Zajimala by me vic ta tvoje teorie..

Naposledy editováno 20.04.2013 16:51:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Thundercat - karburátor Yamaha YZF 600R Thundercat Okin1 11 6.11.2023 v 23:51 2stroke
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... Joel1 4 6.7.2023 v 19:54 Joel1
Sada na snížení výšky Yamaha thunde... Yamaha YZF 600R Thundercat R.a.F 5 2.11.2022 v 19:53 assassin
HJC IS 17 Yamaha YZF 600R Thundercat Malibu86 10 7.1.2021 v 14:20 vopák
Motor cukne spadne otáčkoměr a zase... Yamaha YZF 600R Thundercat Kalich94 3 26.8.2020 v 15:27 FiZzeR


TOPlist