globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus
 
15.4.2013 v 20:30
Zdravím pánové, tak mi to ta sezóna hezky začíná... Loni 4.července jsem si koupil funglovku GSX-R 1000. Jelikož jsem měl dnes najeto už něco přes 6400km, čekala mě výměna oleje a kontroly. Tak jsem si domluvil termín a hurá z Brna do Břeclavi (nejbližší autorizovanej). Olej mi za hodinku vyměnili a jel jsem domů - cena 1900Kč.
Co se mi to ale po cestě domů nestalo. Jedu, rovinka do kopce, tak tomu trochu dám, otáčky 10 000ot/min vyjedu zvolním a najednou je mi teplo na prave noze. První co mě napadlo bylo, že někde něco povolilo a pochcala mě voda z chladiča. Kouknu dolů a ona ne voda, ale olej. Servisák málo dotáhl nalívací zátku a ta se postupně povolovala až povolila. Díky jistým kolům, které se otáčí hned pod otvorem jsem měl zřejmě všechen olej během chvilky na motorce a na sobě. Hned jsem zastavil a vypl motor - kontrolka samozřejmě svítila - v olejoznaku ani známka po oleji.

Jelikož mi k nové moto dali i asistenční službu, nechal jsem si to odtáhnout. Přes noc si to nechaj u sebe a ráno to opět povezou do Břeclavi. Já jel dom autobusem (kterej mi proplatí asistenční služba) a zbytek cesty (bylo pozdě, žádný spoje) jsem šel asi hodinu v kombinéze dom.

Motorka je jak prasem pneumatika z jedné strany celá namazaná, bota taky, nohavica, podvlíkačky, podsedlák a kdoví co ještě.

Po servisu budu díky jejich nedbalosti požadovat nový olej zdarma, vyčištění motorky aby byla jako nová a uhradit náklady spojené s čištěním kombinézy a čas, který jsem se musel mr*at dom pěšky.

Asistenční služba hradí taky jízdné (vlak, bus) směrem z domu do servisu pro stroj.

Co si o tom myslíte? Jak by jste to řešili vy? Díky















Uzavřeno 27.05.2013 v 21:33 uživatelem mirek8

Naposledy editováno 15.04.2013 21:59:43

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus

16.4.2013 v 10:45 | Nahoru | #1

Dovi píše:  
kawa...pavel>

Když se na to podíváš nestranně a bez emocí, tak toto je klasický případ tvrzení proti tvrzení.

A primární by nebyla nějaká výmluva nebo dedukce příčin, proč asi tak by mohl zákazník tu zátku povolit a proč se vlastně dívat dovnitř, když je tam kontrolní okýnko - třeba proto, že je ještě nezkušený a myslel, že na tom špuntu bude klasická měrka atd. Ale toto filozofování vůbec není podstatný.

Podstatný je (nebo by bylo), kdyby mechanik (servisák) tvrdil, že zátku pevně dotahoval, že si je tím naprosto jist, že za svoji práci ručí a že za ním stojí dlouholeté výsledky jeho zatím vždycky svědomité práce.

Jak říkám, bylo by to tvrzení proti tvrzenmí. A proto ty úvahy, že kdybys byl jeho šéfem, tak bys ho okamžit+ě vyhodil z práce, jsou jenom silácké řeči. To totiž není tak jednoduchý, kromě jiného je tu i nějaká legislativa, a ta výpověď musí být sakra dobře podložená.

A v případě, že se jedná o dlouholetého zkušeného pracovníka, se kterým nikdy nebyly problémy, nikdy žádná vážnější reklamace apod., tak jako šéf servisu a možná i jeho kamarád, by ses ho v takovémto nebo podobném sporném případě spíš zastal než abys člověka, se kterým si třeba dlouho tykáš a rozumíš si s ním profesně i lidsky atd., na hodinu propustil.

Nemám pravdu?

P.S.
Tímto vším ale nezpochybňuju zkušenost zakladatele vlákna ani jeho pravdomluvnost.

Jenom jsem si asi jako první zde dovolil upozornit i na druhý možný způsob, jakým by se to vyřizování reklamace případně taky mohlo ubírat...

A je dobré být na tuto eventualitu připraven.
I když po pravdě řečeno, nenapadá mě teď nějaký opravdu účinný postup, jak vyvrátit tvrzení servisu, že zátka po provedené výměně oleje dotažena určitě byla!
 



ano, s tim s tebou samozrejme souhlasim. byt ja majitel servisu a mit zamestnanyho kamosa, tak se snazim urcite zakaznikovi vyjit vstric a kamosovi bych se pokusil pokud je pojistka to resit z ni.

argumentace dlouholetými zkusenostmi a bezproblémové činnosti je pravda, ano. ale na druhou stranu - předevčírem mi kolega z práce co den co den platí v el. bankovnictví hlásil problém že mu nejde psat do těch okýnek. zjistili jsme ze proste jen neklikl na vytvoreni novehho prikazu. a to si byl 100% jist ze je to tak spravne. to je takova ta deforace jak jednou udelas neco jinak, ale ses presvedcem ze je to 100% spravne:)

JINAK K SITUACI: včra jsem jim poslal mail s žádostí o vyřízení. dnes mi volal pán (nevím jestli z prodejny nebo servisu) ze to chape, že se omlouvá, že je to jeho chyba, že musím byt určitě naštvanej. Že by to nechtěl řešit přes firmu, ale že to vyřešíme jen spolu. Že ty desky, pneumatiku a olej vymění. Čištění kombinézy uhradí. Takže zatím mohu říct, že přístup rozhodně správnej.

(reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus

16.4.2013 v 10:56 | Nahoru | #2

mirek8 píše: JINAK K SITUACI: včra jsem jim poslal mail s žádostí o vyřízení. dnes mi volal pán (nevím jestli z prodejny nebo servisu) ze to chape, že se omlouvá, že je to jeho chyba, že musím byt určitě naštvanej. Že by to nechtěl řešit přes firmu, ale že to vyřešíme jen spolu. Že ty desky, pneumatiku a olej vymění. Čištění kombinézy uhradí. Takže zatím mohu říct, že přístup rozhodně správnej.



A tak je to správné, tak to má být

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus

16.4.2013 v 12:16 | Nahoru | #3

mirek8 píše: ano, s tim s tebou samozrejme souhlasim. byt ja majitel servisu a mit zamestnanyho kamosa, tak se snazim urcite zakaznikovi vyjit vstric a kamosovi bych se pokusil pokud je pojistka to resit z ni.

argumentace dlouholetými zkusenostmi a bezproblémové činnosti je pravda, ano. ale na druhou stranu - předevčírem mi kolega z práce co den co den platí v el. bankovnictví hlásil problém že mu nejde psat do těch okýnek. zjistili jsme ze proste jen neklikl na vytvoreni novehho prikazu. a to si byl 100% jist ze je to tak spravne. to je takova ta deforace jak jednou udelas neco jinak, ale ses presvedcem ze je to 100% spravne:)

JINAK K SITUACI: včra jsem jim poslal mail s žádostí o vyřízení. dnes mi volal pán (nevím jestli z prodejny nebo servisu) ze to chape, že se omlouvá, že je to jeho chyba, že musím byt určitě naštvanej. Že by to nechtěl řešit přes firmu, ale že to vyřešíme jen spolu. Že ty desky, pneumatiku a olej vymění. Čištění kombinézy uhradí. Takže zatím mohu říct, že přístup rozhodně správnej.



Nedívím se, že to nechce řešit přes firmu - možná by byl velký problém s udržením značky.
A asi bych si nechal zaplatit i boty(možná nový), ten olej z nich asi jen tak nadostaneš...
Každopádně souhlasím s klukama - nová guma,desky o oleji ani nepíšu + vyčistit moto (co ty sedla?), čištění kombi + bot, doprava domů a zpět do servisu
Držím ti palce a dej sem pak vědět jak si dopadl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyteklý olej - napouštěcí šroub - humus

16.4.2013 v 14:09 | Nahoru | #4

mirek8 píše:

JINAK K SITUACI: včra jsem jim poslal mail s žádostí o vyřízení. dnes mi volal pán (nevím jestli z prodejny nebo servisu) ze to chape, že se omlouvá, že je to jeho chyba, že musím byt určitě naštvanej. Že by to nechtěl řešit přes firmu, ale že to vyřešíme jen spolu. Že ty desky, pneumatiku a olej vymění. Čištění kombinézy uhradí. Takže zatím mohu říct, že přístup rozhodně správnej.



paráda .....přístup jak má být

E: hele není to akorát smluvní servis toho dovozce Suzu?......ani bych se mu nedivil,že to nechce přes firmu,páč by se pak taky mohlo stát,že by mu je tam přestali posílat

Naposledy editováno 16.04.2013 14:11:54
Téma je zamknuto


TOPlist