Naposledy editováno 01.04.2013 00:55:57
1 reakcí na tento příspěvek jakou 125ccm? yuki, kentoya
Znám pár lidí co koupili číňana a špatný , naopak pár co koupili a dobrý a to samé se dá říct označkové jetině. Koupíš 125 jetou značkovou a za 14 dní oprava z japan dílů za nehorázný peníze ... Nebyl bych tak radikální ani v jednom případě zda je lepší to či ono . Jistota je asi vyndat ranec kaček za relativně malou motorku na 2-3 roky a koupit značkovou novou. Co si budem povídat , kdo si to ale může dovolit.Každej si to rozhodnutí musí udělat sám , nikdo z těch radilů mu pak stejně nepomůže když se to pose **.Internetovej papír snese hodně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya
Tak nějak o tomto jsem se snažil psát. Protože na těch pár prvních stránkách jsou to šílené dohady... Tyhle levné motorky si udělaly negativní reklamu, když se k nám začaly dovážet, to ví každej, kdo si o tom zagooglí nebo má vlastní zkušenost a že se teď trošku zvedly kvalitou, tím se těchto negativních předsudků nezbaví. To je jak věčně zadřené Alfy Romeo v 90. letech, taky si dnes hodně lidí řekne - Alfa - Ital - křáp. To je to samé s Peugeotama, a to ten můj drží a drží a jiným se sypou (hlavně kvůli zacházení), ale ihned - Francouz - křáp. MZ 251 - při prasení problémy se spojkou - MZ 251 - spojka - křáp. A takhle je to s každou věcí. A proto tady máme - Čína - nekvalitní - křáp. Ale to tak jen "mimo mísu".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya
Tak možná u té 125 číňana a dvou let záruky bych asi nebyl takovej skeptik.
Jinak ale : Každej svého štěstí strůjce .........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya
besol píše: Fidel1994> To sice je pravda že upravovat se může cokoliv, ale rozdíl je v cenovce motorky. Možná si mě špatně pochopil, ale já myslím úpravy, které k něčemu budou a ne úpravy typu pokus omyl, to není můj styl. Motorku používám hlavně do lesa, kde zkouším co vydrží a poznatky jsou zatím dobré. Co se týče Blaty tak to byla dobrá motorka, občas se tam vyskytli problémy jako 3x výměna volnoběžky, upadlej držák brzdy, motoru atd. , ale mě tyhle vady nikdy nějak extra neštvali. Ale časem jsem poznal, že je lepší koupit něco levnějšího a nechat si peníze bokem. Podle mě je zbytečný utrácet za "malorážku" tolik peněz.
nečetl jsi náhodou poslední MotorBike?
besol píše: Fidel1994> To sice je pravda že upravovat se může cokoliv, ale rozdíl je v cenovce motorky. Možná si mě špatně pochopil, ale já myslím úpravy, které k něčemu budou a ne úpravy typu pokus omyl, to není můj styl. Motorku používám hlavně do lesa, kde zkouším co vydrží a poznatky jsou zatím dobré. Co se týče Blaty tak to byla dobrá motorka, občas se tam vyskytli problémy jako 3x výměna volnoběžky, upadlej držák brzdy, motoru atd. , ale mě tyhle vady nikdy nějak extra neštvali. Ale časem jsem poznal, že je lepší koupit něco levnějšího a nechat si peníze bokem. Podle mě je zbytečný utrácet za "malorážku" tolik peněz.
Ano, však tohle je správnej přístup
1 reakcí na tento příspěvek jakou 125ccm? yuki, kentoya
Nic méně - namísto ohlasů od lidí, kteří vlastní či vlastnili ten který konkrétní motocykl "čínské" provenience a poradili tazateli, producíruje se tu mnoho "odborníků" často s mlíkem na bradě, kteří doma nikdy "čínu" neměli, ale [ jejich kamarád ano a bylo to hrozný
Zopakuji tedy moji zkušenost - Kentoya Lens ročník 2005 byl velmi dobrý a doporučuji.
A ještě k kategori čmoudících padesátek (některé tu jsou s vážnou tváří presentovány jako reálná alternativa čtyřtaktním dvackám) - proboha, jen to ne! Ani ty nejlepší (z cenově dostupných) se svými jízdními vlastnostmi nepodobají dospělé motorce. Simál je hračka pro děti, Jawa Mosquito jede a brzdí sice lépe, ale vlastnosti malého dvoutaktu prostě nejsou podobné většímu 4t. Nenaučí se člověk jezdit "na krouťák" ve středních otáčkách, nenaučí se brzdit motorem ... Pro budoucí přechod na velkou mašinu je dvacka 4t mnohem vhodnější.
2 reakcí na tento příspěvek jakou 125ccm? yuki, kentoya
Přispěju se svojí troškou do mlýna. Dva roku jsem prodával číňany. No, a pak jsem další dva roky řešil za svoje reklamace. Od pracovníka registru vozidel vím, že většina těch motorek už je dnes ( po pěti letech ) vyřazená z provozu. Při koupi a ze začátku vypadalo vše v pohodě ale je to všechno šunt. Když byla firma Capirelli ještě v Třebíči, zlomili mne do prodeje scooterů Capirelli - no, úplně ta stejná story. Já myslím, že číňanům šla moc pěkně ta rýže, porcelán, ohňostroje a měli by u toho zůstat. Moje děli od začátku, co začali jezdit ( malej 3,5roku, malá 5 let ) vyfasovali Suzuki LT 50 Yamahu PW 50, později Malagutti Grizzly 50 a Yamahu PW 80 a ještě později KTM SX 65 a víte co ? Za těch 8 let, co moje děti jezdí, jsem na těch motorkách krom základní údržby nemusel nic opravovat. Můj švára a spousta mých zákazníků si nedala říct a někde ,,super výhodně,, nakoupili číňany. NO a dnes jsou z těch dětí zarytí nemotorkáři. Poprvé to dítě přitlačí domu nepojízdné s pláčem, podruhé naštvané a potřetí na to většina dětí rezignuje. No a dospělý je jen dítě co vyrostlo. Až Tě ten číňan párkrát někde nechá, třeba z Tebe nakonec bude cyklista. Čínu nebrat. Něco došetři a kup japonce.
Čeňkůvmotobazar píše: Ahoj.
Přispěju se svojí troškou do mlýna. Dva roku jsem prodával číňany. No, a pak jsem další dva roky řešil za svoje reklamace. Od pracovníka registru vozidel vím, že většina těch motorek už je dnes ( po pěti letech ) vyřazená z provozu. Při koupi a ze začátku vypadalo vše v pohodě ale je to všechno šunt. Když byla firma Capirelli ještě v Třebíči, zlomili mne do prodeje scooterů Capirelli - no, úplně ta stejná story. Já myslím, že číňanům šla moc pěkně ta rýže, porcelán, ohňostroje a měli by u toho zůstat. Moje děli od začátku, co začali jezdit ( malej 3,5roku, malá 5 let ) vyfasovali Suzuki LT 50 Yamahu PW 50, později Malagutti Grizzly 50 a Yamahu PW 80 a ještě později KTM SX 65 a víte co ? Za těch 8 let, co moje děti jezdí, jsem na těch motorkách krom základní údržby nemusel nic opravovat. Můj švára a spousta mých zákazníků si nedala říct a někde ,,super výhodně,, nakoupili číňany. NO a dnes jsou z těch dětí zarytí nemotorkáři. Poprvé to dítě přitlačí domu nepojízdné s pláčem, podruhé naštvané a potřetí na to většina dětí rezignuje. No a dospělý je jen dítě co vyrostlo. Až Tě ten číňan párkrát někde nechá, třeba z Tebe nakonec bude cyklista. Čínu nebrat. Něco došetři a kup japonce.
tohle by si měli přečíst všichni ti co považujou čínskou motorku za kvalitní... Prd leda.. Jsou to šmejdy..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya
Jako další schůdek jsem zvolil MZ 251 a to jsem se rozhodoval ještě mezi ni a J. 350. Dalším schůdkem bude K(r)awa ER 6 nebo Bandit a řekl bych že to není špatné stupňování, ale to je trochu mimo mísu, zpět k tématu - když člověk neni totálně tupej, může začínat na dvoutaktech.. Když jsem v autoškole jezdil na GS 500 a doma honil MZ tak jsem měl naprosto stejný styl jízdy a brždění motorem jsem nijak zvlášť neřešil, ikdyž je pravda, že jsem pak MZ hodil do škarpy
Simson hračka neni, základy dá, všechno co má dvě kola dá základy
Všichni sme jedna stopa bez ohledu na původ strojů lidi...
A většinou neni chyba v motorce, ale je mezi řídítkama a sedlem
Čeňkůvmotobazar píše: Ahoj.
Přispěju se svojí troškou do mlýna. Dva roku jsem prodával číňany. No, a pak jsem další dva roky řešil za svoje reklamace. Od pracovníka registru vozidel vím, že většina těch motorek už je dnes ( po pěti letech ) vyřazená z provozu. Při koupi a ze začátku vypadalo vše v pohodě ale je to všechno šunt. Když byla firma Capirelli ještě v Třebíči, zlomili mne do prodeje scooterů Capirelli - no, úplně ta stejná story. Já myslím, že číňanům šla moc pěkně ta rýže, porcelán, ohňostroje a měli by u toho zůstat. Moje děli od začátku, co začali jezdit ( malej 3,5roku, malá 5 let ) vyfasovali Suzuki LT 50 Yamahu PW 50, později Malagutti Grizzly 50 a Yamahu PW 80 a ještě později KTM SX 65 a víte co ? Za těch 8 let, co moje děti jezdí, jsem na těch motorkách krom základní údržby nemusel nic opravovat. Můj švára a spousta mých zákazníků si nedala říct a někde ,,super výhodně,, nakoupili číňany. NO a dnes jsou z těch dětí zarytí nemotorkáři. Poprvé to dítě přitlačí domu nepojízdné s pláčem, podruhé naštvané a potřetí na to většina dětí rezignuje. No a dospělý je jen dítě co vyrostlo. Až Tě ten číňan párkrát někde nechá, třeba z Tebe nakonec bude cyklista. Čínu nebrat. Něco došetři a kup japonce.
Osobně neznám nikoho, koho by čínská motorka někde nechala a že těch čína rajdrů tu kolem jezdí. A když je někdo prase, co neumí na motorce jezdit a starat se o ni, tk může zůstat viset na čemkoli, ať je to číňan nebo japonec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou 125ccm? yuki, kentoya
Fidel1994 píše: 650ccm> Simson že je hračka? Myslím že před dvaceti a více lety začínali kluci na podobných strojích a pak šli přes MZ nebo větší Jawky výš a výš, nebo si začátkem devadesátých let pořídili první japonce či na čas přestali s moto kariérou kvůli rodině či autu a dnes jezdí na šestkách, třičtvrtě litrech, litrech i větších a většina si nestěžuje na své začátky před desítkami let. Já se také rozhodoval mezi Yuki TR 125 nebo Simsonem a radši jsem přijal Simsona, ten má aspoň ocel z oceli a také jsem ušetřil na studentíka dost peněz.
Jako další schůdek jsem zvolil MZ 251 a to jsem se rozhodoval ještě mezi ni a J. 350. Dalším schůdkem bude K(r)awa ER 6 nebo Bandit a řekl bych že to není špatné stupňování, ale to je trochu mimo mísu, zpět k tématu - když člověk neni totálně tupej, může začínat na dvoutaktech.. Když jsem v autoškole jezdil na GS 500 a doma honil MZ tak jsem měl naprosto stejný styl jízdy a brždění motorem jsem nijak zvlášť neřešil, ikdyž je pravda, že jsem pak MZ hodil do škarpy
Simson hračka neni, základy dá, všechno co má dvě kola dá základy
Všichni sme jedna stopa bez ohledu na původ strojů lidi...
A většinou neni chyba v motorce, ale je mezi řídítkama a sedlem
Tak se nezlob, že jsem se dotknul tvého prvního biku. Nepohrdám Simálem, jen si myslím, že rozměrově a výkonově to je víc hračka než Yuki Sport 125 a pod.
Abys neměl pocit, že se povyšuje nebo tak něco - já začínal na Mustangovi (dostal jsem ho v srpnu 1973 ke 14.narozeninám a nedal jsem na něj dopustit. A kdybych neudělal další zkušenost s svými dětmi, asi by mne ani ve snu nenapadlo tady vstupovat do téhle diskuse. To bylo tak: ke 14.narozeninám jsem staršímu synovi koupil čmoudící padinku (Jawa Mosquito). Jelo to sice jak z praku (na svoji kubaturu), ale charakteristika motoru (žádný střed atd.) mne donutila se zamyslet, jestli se na tom fakt naučí řídit moderní mašiny - a raději jsem k 16.narozeninám synátorovi koupil Kentoyu Lens, na které jsem se pak sám rád povozil a nakonec ji jezdila i moje žena.
Hlavně - synátor si po dvou letech praxe v 18 udělal omezené papíry a já koupil ER-6. Jasně, že jsem se o kluka bál, ale asi právě těch pár tisíc km na čtyřtaktní dváce relativně hodně velkých rozměrů se zasloužilo o to, že tu mašinu kluk vodil hned od začátku s přehledem. To by se na padince nenaučil.
650ccm píše: Tak se nezlob, že jsem se dotknul tvého prvního biku. Nepohrdám Simálem, jen si myslím, že rozměrově a výkonově to je víc hračka než Yuki Sport 125 a pod.
Abys neměl pocit, že se povyšuje nebo tak něco - já začínal na Mustangovi (dostal jsem ho v srpnu 1973 ke 14.narozeninám a nedal jsem na něj dopustit. A kdybych neudělal další zkušenost s svými dětmi, asi by mne ani ve snu nenapadlo tady vstupovat do téhle diskuse. To bylo tak: ke 14.narozeninám jsem staršímu synovi koupil čmoudící padinku (Jawa Mosquito). Jelo to sice jak z praku (na svoji kubaturu), ale charakteristika motoru (žádný střed atd.) mne donutila se zamyslet, jestli se na tom fakt naučí řídit moderní mašiny - a raději jsem k 16.narozeninám synátorovi koupil Kentoyu Lens, na které jsem se pak sám rád povozil a nakonec ji jezdila i moje žena.
Hlavně - synátor si po dvou letech praxe v 18 udělal omezené papíry a já koupil ER-6. Jasně, že jsem se o kluka bál, ale asi právě těch pár tisíc km na čtyřtaktní dváce relativně hodně velkých rozměrů se zasloužilo o to, že tu mašinu kluk vodil hned od začátku s přehledem. To by se na padince nenaučil.
Na tom něco bude. Moke žena taky jezdila kupa let jen Fichtla pak Simsona, pak MZ a pořád to bylo o ničem. Nakonec Yuki TR125 a docela jí školila.V podstatě začala od začátku a postupně jsme přidávali na hloubce bláta a prudkosti výjezdů. Dnes jezdí, troufám si říct perfektne. Sice pomaleji než já , ale má velmi dobrou techniku a to jí naučila Yukina. Dnes si hraje se 250 4T. Uvažoval jsem tenkrát o DT 125 ale ten 2T jí prostě neseděl. Sice lehoučká proti Yuki (ta měla 130 kg) ale práce se spojkou, žádnej spodek, ve vrchu splašený...
http://www.motorkari...port-125-502251.html
Samozřejmě že když někdo prodával levné motorky, tvrdil lidem, že pojedou navěky... tak se nemůže divit.
Čínu mám, mám ji po BMW a jsem spokojen. Problém není čína, ale přístup prodejců v ČR.
Např. v mé číně byla komunistická duše BARUM (v bezdušové pneumatice).
Tj. někdo jezdil (novináři), píchnul (nevím kdo), opravil (taktéž nevím kdo) a pak jsem motorku koupil já.
Tohle není chyba číny, to je chyba prasat v ČR. Motorku jsem kupoval v AUTO Průhonice, tj. u držitelů značky Yuki a výhradního dovozce těchto čín.
Zrovna u yuki bych řekl, že to je moderní jawa. Pětikvalt, 4T, nežere olej, jen jezdí a jezdí. 17 kW je stejné s Jawou 350, ale díky plochému krouťáku 4T motoru jsou mnohem lépe využitelné.
Občas se musí jawit, umřela pojistka po smrtí baterky, ale místo "gelovky" mám čínskou toplite baterku a problém se neopakoval (nesnáším "gelovky", škoda že origo v motorce byla), jednou řetězovka (aktuální je v půlce životnosti), gumy ještě původní (zadní 160/60 se jen tak neojede), tlumiče upsidy nesáknout, elektrika komplet funguje, jen plasty praskly, ale na plasty to nejezdí a na čopru ani nemají co dělat. To, že na 20 let starých japoncích jsou kryty indukček "chrom" z plastu, je holý fakt. A za druhé, plastový kryt domečku klapky z levého válce mi upadl i z BMW. Reakce dealera: neřešit, co z BMW upadne, to tam nebylo potřeba :)
Do kamene tesat.
Na ježdění po ČR je yuki ideální mašina, dálky lítám letadlem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | Včera v 19:04 hadra76 |
Názor na karburátor Nibbi Yuki Sport 125, Jincheng JC 125 17 B | Airone | 4 | 9.5.2024 v 21:57 Airone |
trubka vzduchu Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 4 | 12.12.2023 v 12:09 hondaman1 |
bubnová zadní brzda Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 17 | 28.6.2023 v 11:40 callowsick |
motor nejde do otáček Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 10 | 17.5.2023 v 05:40 Onicek_24 |