hodím modelovou situaci - táhnu bržděnej vlek vážící 500kg - na něm mám tunový auto takže okamžitá hmotnost 1500 - tažný auto může vlíct 1600 takže sem v limitu ALE vlek má v papírech celkovou hmotnost 2000 - mám zkušenost, že v česku se to dá bez problémů ukecat, ale nevím, jaká je praxe v dojčlandu - máte něgdo zkušenost, jestli to tamější uniformovanej Helmut skousne, nebo jestli bude dělat pakárnu ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžkej vlek - jízda v Německu
650ccm píše: bin_Ládin> E za B
k) B+E jsou zařazeny jízdní soupravy složené z vozidla uvedeného v písmeni f) a přípojného vozidla o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 3 500 kg
Nic méně - pořád se píše o největší povolené hmotnosti (ta je v techničáku), což je jádro otázky.
Můj problém byl vždy opačný - přívěs o psané největší povolené hmotnosti 650 kg jsem občas naložil přes tunu. Naštěstí mne nikdy nikdo nepřevážil.
co je na tom nejasnýho? Třeba Iveco vážící 3,5 tuny může táhnout 3,5 tunovej přívěs - to stále ještě jde s B + E
Naposledy editováno 25.03.2013 14:03:53